return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
חזרתי! (pg. 2)
View this Thread in Original format
KosmiK-G8
לא יאומן
פשוט לא יאומן
חברים באמצע החפש"ש שלי ביום שלישי בלילה התחלתי להרגיש לא טוב קמתי בבוקר עם 39.5 חום
בקושי יש לי כוח למחשב
הראש כאב לי רצח עכשיו כבר בסדר
הגרון כאב ועכשיו הוא כואב בטירוף
ואתמול גם הרגשתי חולשה מטורפת...
קיצר צחוק הגורל את המחלה הזאת הייתי צריך לפני שבועיים....
Hell_Copter
מגיע לך!!!!!!
זה על כל הגימלים שהוצאת בשירות שלך!!!
לא מספיק ששני שליש שירות שלך היית בבית אתה עוד מוציא גימלים?
מגיע לך להיות עכשיו חולה :crazy: :eyespop: :crazy: :eyespop: :crazy: :eyespop:
princess cc
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מגיע לך!!!!!!
זה על כל הגימלים שהוצאת בשירות שלך!!!
לא מספיק ששני שליש שירות שלך היית בבית אתה עוד מוציא גימלים?
מגיע לך להיות עכשיו חולה :crazy: :eyespop: :crazy: :eyespop: :crazy: :eyespop:


לא יפה!:whip:

תרגיש טוב יגאל!!!!!
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מגיע לך!!!!!!
זה על כל הגימלים שהוצאת בשירות שלך!!!
לא מספיק ששני שליש שירות שלך היית בבית אתה עוד מוציא גימלים?
מגיע לך להיות עכשיו חולה :crazy: :eyespop: :crazy: :eyespop: :crazy: :eyespop:


אמן תפגוש רק רופאים קשים נאצים שלא יתנו לך בחיים גימלים
אמן יתמוסס לך השריר ותראה כמו חן
אמן שתהיה קצין ותרקב בצבא (וסליחה מראש ממארק וגלעד..כן כן קצונה זה ערכים...)

אמן שדקוי לא ייצור איתך עוד קטעים!
ואמן ותגור כל החיים שלך במקום מסריח כמו שאני גר!! (רגע את מי אני קוטל פה בעצם?! :conf: :conf: :conf: )

המחלה הזאת משפיעה לי על השיקול דעת...:eek:
DjChook
ערס שיכור... זה היה חזק :)

KosmiK-G8
quote:
Originally posted by DjChook
ערס שיכור... זה היה חזק :)




חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מאיפה זה?!?!
מי עשה את זה:)
Shahar
חחחחחחחחחחחחחחח באמא הוא נראה כמו כיפה אדומה רק צבע אפור
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אמן תפגוש רק רופאים קשים נאצים שלא יתנו לך בחיים גימלים


לא מחפש להוציא... ואם אני יחפש אל תדאג לי... ;)

quote:

אמן יתמוסס לך השריר ותראה כמו חן


קטלת פה את חן :rolleyes:

quote:

אמן שתהיה קצין ותרקב בצבא (וסליחה מראש ממארק וגלעד..כן כן קצונה זה ערכים...)


אני בשיקולים לצאת לקצונה... אבל עד אז אלוהים גדול... תאמין לי שלא יכריחו אותי לצאת... אם אני יצא זה יהיה בראש שקט

quote:

אמן שדקוי לא ייצור איתך עוד קטעים!


זה כבר היה מכה מתחת לחגורה!!!!!! :mad: :whip:
DjChook
הוא קטל אותי וישר חטף תגובה

ואני הכנתי את זה אילן,
ALL BY MYSELF
(באמת.. בלי אורן)
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by DjChook
הוא קטל אותי וישר חטף תגובה

ואני הכנתי את זה אילן,
ALL BY MYSELF
(באמת.. בלי אורן)


חחחח שוב אורן מפציע עם כשרונו הרב...

:)

Sm0keMachine
חחח..
אני הייתי בגימלים בכל השבועיים של התרא"וג..
למי שלא יודע..אני משרת בחטיבת מילואים ששייכת לאוגדה שאליה משתייכת החטיבה שבה אילן שירת.....

עכשיו אני הולך עם כפכפים לבסיס בפנאן..:)


מישהו יכול להסביר לי את השיטה של לשים את הלבן של השיניים בעיניים?
איך עושים את זה? ובאיזה כמות?
ובכלל..רופא חייב לתת גימלים על דלקת בעיניים?
Shahar
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
חחח..
אני הייתי בגימלים בכל השבועיים של התרא"וג..
למי שלא יודע..אני משרת בחטיבת מילואים ששייכת לאוגדה שאליה משתייכת החטיבה שבה אילן שירת.....

עכשיו אני הולך עם כפכפים לבסיס בפנאן..:)


מישהו יכול להסביר לי את השיטה של לשים את הלבן של השיניים בעיניים?
איך עושים את זה? ובאיזה כמות?
ובכלל..רופא חייב לתת גימלים על דלקת בעיניים?


מה עם לשתות עפר של סיגריה?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement