|
הדבר הבא
|
View this Thread in Original format
| oXygen_tEAM |
אהלן לכולם
אנחנו 3 שותפים שמחפשים חבר'ה רציניים כדי להקים את מועדון הבא של ישראל
מקום ברמה אירופאית עם תפאורה והשקעה כמו האירועים הגדולים שכולכם מכירים
המקום הוא גדול וינוגן רק טראנס, טק-האוס ופרוגריסיב
הפרויקט יקום רק בעוד כשנה אבל כבר עכשיו אנחנו באמצע ההכנות
המיקום הוא בשרון
(פרטים מדויקים יותר למי שמעוניין) אם זה מעניין אותך
תשאיר כן תגובה ונראה לאן ממשיכים
יאללה ביי
ניר |
|
|
| KosmiK-G8 |
מאוד מעניין ניר אני חושב שכולם פה מעוניינים...
ועכשיו כדי להיות ענייני יותר אפשר לדעת מה הדרישות?
אין ספק שהיוזמה היא מבורכת! |
|
|
| eXeTik |
אתה לא הראשון עם הרעיון
שתי בעיות לפניך-
1) אם מדברים על מקום באמת איכותי צריך מימון מטורףףףףףףףףףף!
2) הסצנה בארץ על הפנים, נגיד ושהצלחת להרים מקום כזה בקושי יש קהל יחסית למוזיקה ממסוחרת וכאלה |
|
|
| DJ Alex E. |
דוגרי רונן צודק
ככה שאלא אם כן אתה טובע בכסף ולא מפחד מהאפשרות שאתה עלול להפסיד מלא כסף,אז לך על זה
אבל אם אין לך כמה עשרות אלפים מיותרים,אז עדיף שתוותר
מצד שני לך תדע,אולי זה יהיה הצלחה גדולה ואתה רק תרוויח מזה |
|
|
| Dr.SuS |
אני אישית מבטיח ליהיות שם כל שישי עם 3 חברה לפחות
זה שהסצנה על הפנים זה בגלל שאנשים בארץ עוורים
אם לא מביאים להם משהו טוב באמת הם לא רואים אותו
איפה הם יראו? באםטיווי?
אין מועדון שהוא לא של גייז שלא שם 100 אחוז אלקטרוני לסוגו
קיצר אני חושב אישית שזה ילך אם יבא הבן אדם עם הביצים ויעשה את זה
אבל זה יהיה כרוך בהבאת אטרקציות ופרסום נכון
ואם אתה באמת רוצה ערב אחד שיכניס לך כסף
תעשה כמו כל המועדונים הגדולים אחרים שהבינו שזו השיטה
תסגור ערב לגיי פרנדלי
בכל מקרה בקטע של מוסיקה אני לא ממש יכול לעזור לך כי אני חובב לא יותר
אבל יש עוד הרבה דברים שאני כן יכול לעזור |
|
|
| ronsh |
תשמעו זה קשה בטירוף להרים משהו כזה בארץ...
א ב ל ...
אם משהו כזה יקום כל אחד צריך לתת את הנשמה להחזיק את זה חיי
וצריך להגיע רחוק לקהל הישראלי...אם זה ללכת עד לטלוויזיה..
כתבות בלילה אטרף וכל החרא הזה...
ופשוט לדבר עם האנשים הנכונים ולהרים ת'עניינים |
|
|
| oXygen_tEAM |
שלום לכל הפסימים...
דבר ראשון אנחנו משקיעים ה-מ-ו-ן כסף וכסף זאת לא הבעיה של שלוש המשפחות שלנו...
התפאורה והחסות תיהיה ע"י
ID&T
והקטע עם קהל אני יודע שזה סיכון אבל אני הולך לשבור את המיתוס של המועדונים בארץ ואת "נקסט" הפקות
יהיו ימים לילדים - ויבוא הרבה כמו שבאים ל
רוברט / גוטמן וארתור
וגיליים 21+ כמו הקבל שיש בת"א
בוא נחשוב חיובי כי אני סגור על זה שישראל תיהיה מעצמה של טראנס ופרוגריסיב !!
אז יאללה בלאגן
ניר. |
|
|
| ronsh |
אחי כל דבר שתצטרך... תוכל לבקש פה בפורום
בשביל זה אנחנו פה |
|
|
| Scorchio |
שמע אחי
תיצור קשר עם אלי וגיל פה מהפורום
הם מרימים סוכנות תקליטנים שנקראת
ILTA
שכוללת פה כמה מחברי הפורום
אני, אריק, אלי, ערן ושגיא
וזה בדיוק הדבר שאנחנו צריכים בשביל שיתוף פעולה
אלי זה
Blackdragon
גיל הוא
the blue dragon |
|
|
| StruckeR |
| quote: | Originally posted by Dr.SuS
אני אישית מבטיח ליהיות שם כל שישי עם 3 חברה לפחות
זה שהסצנה על הפנים זה בגלל שאנשים בארץ עוורים
אם לא מביאים להם משהו טוב באמת הם לא רואים אותו
איפה הם יראו? באםטיווי?
אין מועדון שהוא לא של גייז שלא שם 100 אחוז אלקטרוני לסוגו
קיצר אני חושב אישית שזה ילך אם יבא הבן אדם עם הביצים ויעשה את זה
אבל זה יהיה כרוך בהבאת אטרקציות ופרסום נכון
ואם אתה באמת רוצה ערב אחד שיכניס לך כסף
תעשה כמו כל המועדונים הגדולים אחרים שהבינו שזו השיטה
תסגור ערב לגיי פרנדלי
בכל מקרה בקטע של מוסיקה אני לא ממש יכול לעזור לך כי אני חובב לא יותר
אבל יש עוד הרבה דברים שאני כן יכול לעזור |
דום ביום שישי מנגן רק אבל רק מוזיקה אלקטרונית
מניוק-יורק האוס, קלאב טראנס, ועד הארד.... |
|
|
| sabi10 |
מצויין על היוזמה...
אבל מה בדיוק אתם צריכים מהחברה הרציניים שאתם מחפשים?
מה הדרישות?
מה אתם מחפשים?
אם תפרט אולי נוכל לעזור....אולי אפילו אני אוכל לעזור... |
|
|
|
|