return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
הדבר הבא
View this Thread in Original format
oXygen_tEAM
אהלן לכולם
אנחנו 3 שותפים שמחפשים חבר'ה רציניים כדי להקים את מועדון הבא של ישראל

מקום ברמה אירופאית עם תפאורה והשקעה כמו האירועים הגדולים שכולכם מכירים
המקום הוא גדול וינוגן רק טראנס, טק-האוס ופרוגריסיב

הפרויקט יקום רק בעוד כשנה אבל כבר עכשיו אנחנו באמצע ההכנות

המיקום הוא בשרון
(פרטים מדויקים יותר למי שמעוניין) אם זה מעניין אותך
תשאיר כן תגובה ונראה לאן ממשיכים

יאללה ביי
ניר
cluBBer
רעיון מצויין
KosmiK-G8
מאוד מעניין ניר אני חושב שכולם פה מעוניינים...

ועכשיו כדי להיות ענייני יותר אפשר לדעת מה הדרישות?

אין ספק שהיוזמה היא מבורכת!
eXeTik
אתה לא הראשון עם הרעיון

שתי בעיות לפניך-

1) אם מדברים על מקום באמת איכותי צריך מימון מטורףףףףףףףףףף!

2) הסצנה בארץ על הפנים, נגיד ושהצלחת להרים מקום כזה בקושי יש קהל יחסית למוזיקה ממסוחרת וכאלה
DJ Alex E.
דוגרי רונן צודק
ככה שאלא אם כן אתה טובע בכסף ולא מפחד מהאפשרות שאתה עלול להפסיד מלא כסף,אז לך על זה
אבל אם אין לך כמה עשרות אלפים מיותרים,אז עדיף שתוותר
מצד שני לך תדע,אולי זה יהיה הצלחה גדולה ואתה רק תרוויח מזה
Dr.SuS
אני אישית מבטיח ליהיות שם כל שישי עם 3 חברה לפחות

זה שהסצנה על הפנים זה בגלל שאנשים בארץ עוורים
אם לא מביאים להם משהו טוב באמת הם לא רואים אותו
איפה הם יראו? באםטיווי?
אין מועדון שהוא לא של גייז שלא שם 100 אחוז אלקטרוני לסוגו
קיצר אני חושב אישית שזה ילך אם יבא הבן אדם עם הביצים ויעשה את זה
אבל זה יהיה כרוך בהבאת אטרקציות ופרסום נכון

ואם אתה באמת רוצה ערב אחד שיכניס לך כסף
תעשה כמו כל המועדונים הגדולים אחרים שהבינו שזו השיטה
תסגור ערב לגיי פרנדלי

בכל מקרה בקטע של מוסיקה אני לא ממש יכול לעזור לך כי אני חובב לא יותר
אבל יש עוד הרבה דברים שאני כן יכול לעזור
ronsh
תשמעו זה קשה בטירוף להרים משהו כזה בארץ...
א ב ל ...
אם משהו כזה יקום כל אחד צריך לתת את הנשמה להחזיק את זה חיי
וצריך להגיע רחוק לקהל הישראלי...אם זה ללכת עד לטלוויזיה..
כתבות בלילה אטרף וכל החרא הזה...
ופשוט לדבר עם האנשים הנכונים ולהרים ת'עניינים
oXygen_tEAM
שלום לכל הפסימים...
דבר ראשון אנחנו משקיעים ה-מ-ו-ן כסף וכסף זאת לא הבעיה של שלוש המשפחות שלנו...

התפאורה והחסות תיהיה ע"י
ID&T

והקטע עם קהל אני יודע שזה סיכון אבל אני הולך לשבור את המיתוס של המועדונים בארץ ואת "נקסט" הפקות

יהיו ימים לילדים - ויבוא הרבה כמו שבאים ל
רוברט / גוטמן וארתור

וגיליים 21+ כמו הקבל שיש בת"א
בוא נחשוב חיובי כי אני סגור על זה שישראל תיהיה מעצמה של טראנס ופרוגריסיב !!

אז יאללה בלאגן
ניר.
ronsh
אחי כל דבר שתצטרך... תוכל לבקש פה בפורום
בשביל זה אנחנו פה
Scorchio
שמע אחי
תיצור קשר עם אלי וגיל פה מהפורום
הם מרימים סוכנות תקליטנים שנקראת
ILTA
שכוללת פה כמה מחברי הפורום
אני, אריק, אלי, ערן ושגיא
וזה בדיוק הדבר שאנחנו צריכים בשביל שיתוף פעולה
אלי זה
Blackdragon
גיל הוא
the blue dragon

StruckeR
quote:
Originally posted by Dr.SuS
אני אישית מבטיח ליהיות שם כל שישי עם 3 חברה לפחות

זה שהסצנה על הפנים זה בגלל שאנשים בארץ עוורים
אם לא מביאים להם משהו טוב באמת הם לא רואים אותו
איפה הם יראו? באםטיווי?
אין מועדון שהוא לא של גייז שלא שם 100 אחוז אלקטרוני לסוגו
קיצר אני חושב אישית שזה ילך אם יבא הבן אדם עם הביצים ויעשה את זה
אבל זה יהיה כרוך בהבאת אטרקציות ופרסום נכון

ואם אתה באמת רוצה ערב אחד שיכניס לך כסף
תעשה כמו כל המועדונים הגדולים אחרים שהבינו שזו השיטה
תסגור ערב לגיי פרנדלי

בכל מקרה בקטע של מוסיקה אני לא ממש יכול לעזור לך כי אני חובב לא יותר
אבל יש עוד הרבה דברים שאני כן יכול לעזור


דום ביום שישי מנגן רק אבל רק מוזיקה אלקטרונית
מניוק-יורק האוס, קלאב טראנס, ועד הארד....
sabi10
מצויין על היוזמה...

אבל מה בדיוק אתם צריכים מהחברה הרציניים שאתם מחפשים?

מה הדרישות?

מה אתם מחפשים?

אם תפרט אולי נוכל לעזור....אולי אפילו אני אוכל לעזור...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement