|
Då har man väl sålt sin själ nu då??? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Snakebyte |
| Hehe, jag har fått stå ut med värre. Det var rätt skoj att göra det faktiskt. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Såg just reklam för skivan på TV3 :D |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Såg just reklam för skivan på TV3 :D |
också sett den.. pinsam :P |
|
|
| Pjox |
Som kille antar jag att man hällre spelar in nått pissigt med dessa damer än om det hade varit några lika snygga killar ;) :p
Men.. Om man köper skivan, får man då me bilder på tjejerna eller bör man köpa den bara för att höra deras vackra röster? :)
Synd att det inte va nån som sjöng bättre för låten man hör i bakrunden tyckte jag va trevligt. |
|
|
| Snakebyte |
| quote: | Originally posted by Pjox
Som kille antar jag att man hällre spelar in nått pissigt med dessa damer än om det hade varit några lika snygga killar ;) :p
Men.. Om man köper skivan, får man då me bilder på tjejerna eller bör man köpa den bara för att höra deras vackra röster? :)
Synd att det inte va nån som sjöng bättre för låten man hör i bakrunden tyckte jag va trevligt. |
Pjox, det finns läckra bilder i bokletten som följer med i fodralet. Plus att om du köper skivan så bidrar du till min lön, och då blir jag glad ;)
Jag har inte träffat så många av tjejjerma själv, de spelades in i stockholm. Jag fick rösterna skickade till mig i malmö så gjorde jag musiken på 7 av de 10 låtarna. |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by Snakebyte
Pjox, det finns läckra bilder i bokletten som följer med i fodralet. Plus att om du köper skivan så bidrar du till min lön, och då blir jag glad ;)
Jag har inte träffat så många av tjejjerma själv, de spelades in i stockholm. Jag fick rösterna skickade till mig i malmö så gjorde jag musiken på 7 av de 10 låtarna. |
Hehe om jag skulle köpa skivan skulle det nog bara vara för att bidra lite till din lön :p
Är inte särsilt intresserad av lättklädda tjejer :p |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Pjox
Är inte särsilt intresserad av lättklädda tjejer :p |
:eek: e du inte????? :eek: :crazy: |
|
|
| keddo |
| också sett reklamen... kan bara säga: :stongue: |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by dbl
:eek: e du inte????? :eek: :crazy: |
tjejer e skumma asså =/ |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by dbl
:eek: e du inte????? :eek: :crazy: |
tja sååå intressanta är dom inte :p
Är ju rätt van vid lättklädda tjejer.. Eller aaa.
Men man kanske ska köpa skivan till pojkarna i klassen :p
Skulle säkert upskattas :p |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
tjejer e skumma asså =/ |
ja.. :/ förresten finns det inga tjejer på internet.. |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
ja.. :/ förresten finns det inga tjejer på internet.. |
Haha taskigt sackt.. räknas inte jag eller? ;) :p |
|
|
|
|