return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 
Då har man väl sålt sin själ nu då??? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Snakebyte
Hehe, jag har fått stå ut med värre. Det var rätt skoj att göra det faktiskt.
SteveTranz4ever
Såg just reklam för skivan på TV3 :D
dbl
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Såg just reklam för skivan på TV3 :D


också sett den.. pinsam :P
Pjox
Som kille antar jag att man hällre spelar in nått pissigt med dessa damer än om det hade varit några lika snygga killar ;) :p
Men.. Om man köper skivan, får man då me bilder på tjejerna eller bör man köpa den bara för att höra deras vackra röster? :)

Synd att det inte va nån som sjöng bättre för låten man hör i bakrunden tyckte jag va trevligt.
Snakebyte
quote:
Originally posted by Pjox
Som kille antar jag att man hällre spelar in nått pissigt med dessa damer än om det hade varit några lika snygga killar ;) :p
Men.. Om man köper skivan, får man då me bilder på tjejerna eller bör man köpa den bara för att höra deras vackra röster? :)

Synd att det inte va nån som sjöng bättre för låten man hör i bakrunden tyckte jag va trevligt.


Pjox, det finns läckra bilder i bokletten som följer med i fodralet. Plus att om du köper skivan så bidrar du till min lön, och då blir jag glad ;)

Jag har inte träffat så många av tjejjerma själv, de spelades in i stockholm. Jag fick rösterna skickade till mig i malmö så gjorde jag musiken på 7 av de 10 låtarna.
Pjox
quote:
Originally posted by Snakebyte
Pjox, det finns läckra bilder i bokletten som följer med i fodralet. Plus att om du köper skivan så bidrar du till min lön, och då blir jag glad ;)

Jag har inte träffat så många av tjejjerma själv, de spelades in i stockholm. Jag fick rösterna skickade till mig i malmö så gjorde jag musiken på 7 av de 10 låtarna.


Hehe om jag skulle köpa skivan skulle det nog bara vara för att bidra lite till din lön :p
Är inte särsilt intresserad av lättklädda tjejer :p
dbl
quote:
Originally posted by Pjox
Är inte särsilt intresserad av lättklädda tjejer :p


:eek: e du inte????? :eek: :crazy:
keddo
också sett reklamen... kan bara säga: :stongue:
St_Andrew
quote:
Originally posted by dbl
:eek: e du inte????? :eek: :crazy:


tjejer e skumma asså =/
Pjox
quote:
Originally posted by dbl
:eek: e du inte????? :eek: :crazy:


tja sååå intressanta är dom inte :p
Är ju rätt van vid lättklädda tjejer.. Eller aaa.

Men man kanske ska köpa skivan till pojkarna i klassen :p
Skulle säkert upskattas :p

Cloudburst
quote:
Originally posted by St_Andrew
tjejer e skumma asså =/


ja.. :/ förresten finns det inga tjejer på internet..
Pjox
quote:
Originally posted by Cloudburst
ja.. :/ förresten finns det inga tjejer på internet..


Haha taskigt sackt.. räknas inte jag eller? ;) :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement