return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
סקאזי בורטיגו
View this Thread in Original format
Star
טוב הלילה זה קורה מסיבת המשך ללין המטורף של הורטיגו
ואני אומר לכם זה לא אנושי מה שקורה שם
שבוע שעבר רוי דה סילבה היה שם והיו כמעט 1000 איש
השבוע זה הולך להיות כך"
מוש בן ארי יעלה מיד אחרי החימום של גיא פדרמן
ואחרי מוש אני יודע שכמה מפה אוהבים אותו אז קבלו
ס>ק>א>ז>י>

כן אז מי שקרוב לגילאים 22 23
יוכל להכנס לא צריך להרחיב את הדיבור על סקאזי נכון?
קיצור צפו להמשך ליין מטורף !
Flotser
מוש בן ארי...

מאוד אהבתי את הדיסק הראשון שלו

אבל יש הרגשה שהוא די התמסחר עם הדיסק השני, שהוא ממש ממש לא משהו
חוץ מהשיר
"יה"

:crazy:
Vortex_SA
ג'ה איז וואן! מין אה כול ומין אללה!...

איזה דיסק, כל הדרך לים המלח ולאילת שמעתי רק דיסקים ישראליים... מוש (השור) בן ארי, משינה, שייגעצ, שוטי הנבואה...
ronsh
quote:
Originally posted by Star

ואחרי מוש אני יודע שכמה מפה אוהבים אותו אז קבלו
ס>ק>א>ז>י>



תכלס הוא כבר יצא מכל החורים...כמה שאני אוהב את המוזיקה שהוא יוצר ומתקלט ... הוא כל שבוע במועדון אחר בצפון...קצת משעמם הייתי אומר
Flotser
quote:
Originally posted by Vortex_SA
ג'ה איז וואן! מין אה כול ומין אללה!...


אווו אלוהים אחד!, שוואיה מן עבדאללה
:crazy:
GallaxY :)
דיברתי עם סקאזיי!!! אתמול חחחחחח :) :)
BTW
סקאזי = אסף ואשר... :) זה לא הוא זה הם עכשיו חח
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement