|
החורף הגיע (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| yaman |
| quote: | Originally posted by taltul
...נ''ב: נראה לי הגיע זמן להכניס פנימה את האבוקדו שאני מגדל על החלון
:):rolleyes: |
ואללה פעם שההיתי זעיר הייתי מגדל ראש דשא על החלון |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by taltul
כל מה שאמרת תקף רק בישראל ועוד מדינות עם רמות לחות גבוהה...
אילו לא הייתה הלחות הזאת באוויר היית רק נהנה מהקיץ...
...נ''ב: נראה לי הגיע זמן להכניס פנימה את האבוקדו שאני מגדל על החלון
:):rolleyes: |
אתה טיפוס מוזר תאמין לי...
:) |
|
|
| yahel222 |
ואלה החורף שולט!!!!!
די נמאס כבר מהקיץ תמיד חםםםםםםםםםםם
ומילא היה חם 25-30 מעלות
אבל 30 מעלות עם לחות של 70-80 אחוז כמו בארץ
זה בערך כמו 40 מעלות
וזה פשוט מגעיל
יוצאים ל10 דקות בחוץ וכל הגוף זיעה
היו השנה ימים שאפילו בים היה מגעיל לשבת
אני זוכר ביוני יום חם במיוחד נכנסתי למים
שיצאתי עד שהגעתי למגבת כבר הספקתי להתייבש ולהתרטב מזיעה.....
זה מוגזם
בחורף כיף האוויר יותר נקי ובכלל זה לא שכזה קר בחורף
כולה 10-15 מעלות....
סבבה לגמרי |
|
|
| princess cc |
שונאת חורף, שונאת אררררררררררררררררררררררררררררר
אני חולה סמעק! כואב לי הגרון ואני מצוננת
אוףףףףףףףףףףףףףףףףף
שונאת ת'חורף! תמיד אני נהיית חולה!:whip: |
|
|
| ronsh |
מי היה נותן ביום היה שמש תמיד ובלילה גשם מבול זלעפות
וככה היה סדר בעולם!! |
|
|
| Viperon |
| זה לא משנה מה תאמרו זה ברור שברגע שיגיע הקיץ אתם תאמרו שאתם אוהבים את החורף ברגע שיגיע החורף אתם תאמרו שאתם אוהבים את הקיץ ככה זה אצל כולם |
|
|
| Segev |
| אין על החורף הכי כיף יש חימום ריצה הולכים יחפים והיא חמה יום הולכים יום לא הולכים לבית ספר בגלל ש"קר" בחוץ ולא מזיעים כמו מניאקים |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Segev
אין על החורף הכי כיף יש חימום ריצה הולכים יחפים והיא חמה יום הולכים יום לא הולכים לבית ספר בגלל ש"קר" בחוץ ולא מזיעים כמו מניאקים |
חימום ריצפה?
ברור, אצלנו מרתיחים מים ושופכים על הרצפה כל חצי שעה... |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
חימום ריצפה?
ברור, אצלנו מרתיחים מים ושופכים על הרצפה כל חצי שעה... |
LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| quote: | Originally posted by yahel222
ואלה החורף שולט!!!!!
די נמאס כבר מהקיץ תמיד חםםםםםםםםםםם
ומילא היה חם 25-30 מעלות
אבל 30 מעלות עם לחות של 70-80 אחוז כמו בארץ
זה בערך כמו 40 מעלות
וזה פשוט מגעיל
יוצאים ל10 דקות בחוץ וכל הגוף זיעה
היו השנה ימים שאפילו בים היה מגעיל לשבת
אני זוכר ביוני יום חם במיוחד נכנסתי למים
שיצאתי עד שהגעתי למגבת כבר הספקתי להתייבש ולהתרטב מזיעה.....
זה מוגזם
בחורף כיף האוויר יותר נקי ובכלל זה לא שכזה קר בחורף
כולה 10-15 מעלות....
סבבה לגמרי |
גם אני חושב ככה |
|
|
| fusi |
| quote: | Originally posted by Viperon
זה לא משנה מה תאמרו זה ברור שברגע שיגיע הקיץ אתם תאמרו שאתם אוהבים את החורף ברגע שיגיע החורף אתם תאמרו שאתם אוהבים את הקיץ ככה זה אצל כולם |
טוב אז כנראה שאני לא כמו כולם, כי אני אוהב רק את הקיץ
:toothless |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by taltul
כל מה שאמרת תקף רק בישראל ועוד מדינות עם רמות לחות גבוהה...
אילו לא הייתה הלחות הזאת באוויר היית רק נהנה מהקיץ...
...נ''ב: נראה לי הגיע זמן להכניס פנימה את האבוקדו שאני מגדל על החלון
:):rolleyes: |
אחותי מגדלת חילזון בבית (בת 4)
כבר יומיים הוא פה ולא הוציא את הראש
מה הוא עושה שם?! |
|
|
| Huge-A |
חילזון ישראלי מבואס לא יודע מה הוא עושה בכלל במדינה הזאת :D
טוב חורף בשבילי זה המרק של אמא שלי (חרירה)
בגדול אני שונא את העונה הזאת ! |
|
|
|
|