return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
LLB mässan 13 OKT
View this Thread in Original format
Gaby
Rekommenderar att dra till LLB-mässan nu på lördag mellan 10-16.

Jag var där idag och det var super! man är som ett litet barn på julafton. Ni hittar mycket dj prylar, massor för musik produktion, osv osv...REKOMMENDERAR STARKT ATT DRA DIT!!

LLB-mässan i Sollentuna Mässan i Sollentuna (ha ha ha var bara tvungen...)
reveal
meeen... sollentuna.. det är inte på cykelavstånd från lund va? ;)
Gaby
Ok då...jag borde väl ha skrivit " För er i Stockholm"...fatta hur mycket roligt ni missar genom att inte bo här :stongue: *skämt*
reveal
vi fattar :(
men jag trivs iofs jävligt bra här... nåja :)
Gaby
...äh det var ett skämt! Allvarligt talat....fattar ni hur mycket VI missar genom att bo i Sverige!!!:whip:
[A|ienFactory]
Själv bor jag här:

Ser det ut att va' roligt att bo här?!?!?!?!



Det är det heller inte!
(Jag måste ta mig härifrån...:mad: :( )
Gaby
här var det lugnt...
Jre
Själv bor jag bakom skivspelarna
så stad har mindre betydelese :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement