return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Tiesto vann igen
View this Thread in Original format
CJ InterCity
egentligen ska ju top-100 listan komma ut imorgon (så vitt jag vet i af) men officiella källor har gett ut listan redan. så här ser top-15 ut i af:

15 – James Zabeila
14 – Judge Jules
13 – ATB
12 – Sander Klienenberg
11 – Carl Cox
10 – Deep Dish
09 – Paul Oakenfold
08 – John Digweed
07 – Christopher Lawrence
06 – Hernan Cattaneo
05 – Ferry Corsten
04 – Sasha
03 – Armin Van Buuren
02 – Paul Van Dyk
01 - Tiesto

själv röstade jag Armin #1 så det var lite besvikande :rolleyes: men att se ATB som #13 är total flippat :toothless f.ö tycker jag listan är skruvad i år, Benny Benassi är #18 för att ge exempel :mad:
Laszlo
Föga oväntat att Tiesto vann - som många sagt tidigare, detta är snarare en popularlitetstäv. Zabiela Borde fock mycket högre placering imo - det jag är mest spänd över är att se vad hur våra svenska stoltheter har rankats - Beyer fick en hedrande 64:e plats förra året om jag inte är helt ute och cyklar. Mig veterligen så har hans populäritet bara ökat sedan dess, jag tror och hoppas att han kommer komma in bland top 30 i alla fall. Ska bli skoj och se också om Prydz, Stonebridge och Axwell har lyckats i år. *håller tummar*
RebeL9
top 100 clowner?
så här rolig har listan aldrig varit.
SteveTranz4ever
Snarare "Top of the Pops"

Men men de visste vi ju redan innan så de la inget å hänga läpp för :D
mr_fisken
kul att dom glömt bort above & beyond :wtf:
hustler
Skandal!


Hållert tummarna på Axwell, Prydz m.fl.
montana
ok, trance, hello house
DjDanniKay
quote:
Originally posted by Laszlo
Föga oväntat att Tiesto vann - som många sagt tidigare, detta är snarare en popularlitetstäv. Zabiela Borde fock mycket högre placering imo - det jag är mest spänd över är att se vad hur våra svenska stoltheter har rankats - Beyer fick en hedrande 64:e plats förra året om jag inte är helt ute och cyklar. Mig veterligen så har hans populäritet bara ökat sedan dess, jag tror och hoppas att han kommer komma in bland top 30 i alla fall. Ska bli skoj och se också om Prydz, Stonebridge och Axwell har lyckats i år. *håller tummar*



Beyer hamna på en 50plats, så han har tagit några platser...! Dock såå skulle jag villja se Carl Cox som nummer 1!! Före Tiesto, Corsten o Van Buuren! Ojojoj när han leverera Hertz - Recreate (Montana re edit) på Dancevalley! :)

A&B har tagit många platser...ligger 39a nu iår!!:) Bra gjort!!:D
benni
hah! typiskt :rolleyes:
reveal
Jag har inget emot listan som sådan, men eventuellt borde de byta namn till "Most popular DJ", är väl mer så den fungerar. Och Tiesto är ju omåttligt populär så att han kom 1a är väl ingen överraskning?

nils
VART ÄR DJ SAMMY?! kan inte se honom på listan :( :(
St_Andrew
ganska väntat lista, hehe :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement