return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Heinekein Vibes 28.10.04- I'm the Superviser launch party- Review
View this Thread in Original format
Narcotic Mind
עבר הרבה זמן מאז שכתבתי פה פעם אחרונה
בכל מקרה רציתי לשתף אתכם

אתמול הלכתי להייניקן וייבס- מסיבת ההשקה של הדיסק החדש של אינפקטד

הגענו בסביבות 11:30 לחניה של גני התערוכה- 4 שוטים של אפטר שוק ויאללה לדרך
נכנסנו לביתן 1 של גני התערוכה קצת לפני 12- מוזיקת ברייביט איטית, אווירה של הופעה אמיתית- אנשים מחכים שמשהו יקרה על הבמה וכל פעם שאיזה סאונדמן עולה על הבמה כולם צועקים, מוזיקה נחמדה אבל אנשים כבר רוצים להתחיל לקפוץ... בסביבות 12 וחצי מיומנה עולים לבמה... מנגנים שני שירים שלהם- היה ממש יפה, הם הביאו גם דברים קיצביים ככה שעוד השתלב עם האווירה- אחרי שני השירים מי אם לא אינפקטד עולים לבמה ביחד... רמי פוטיס על בגיטרה והם מבצעים עוד שני שירים עם מיומנה, היה ביצוע ממש יפה של
Shakawaka
והשני אני כבר לא זוכר מה זה היה
מיומנה יורדים מהבמה- ברי סחרוף ורמי פורטיס עולים להופעה קצרה
ברי מנגן 2 שירים שלו וכמובן את יומולדת
אמי פורטיס יורד מהבמה- ברי נשאר על הבמה
אינפקטד מתחילים עכשיו את ההופעה האמיתית
הם ניגנו את כל הדיסק החדש וגם חלק מ
Converting Vegeterians
בנוסף הם הזמינו לבמה את סקאזי לנגן ביחד איתם את
Infected Mushroom - I wish (Skazi Remix)
את אסטריקס ל
Astrix - Coolio (Infected Mushroom Remix)
ל J Views את
J Views - Muse Breaks (Infected Mushroom)
וכמעט בכל השירים גם גיטריסט נוסף (בהתחלה היה ברי, אחרי זה עלה אחד אחר)
היה גם
Duvdev - Now Is The Time
בסביבות 3 אני חושב נגמרה ההופעה
אחרי זה עלה אסטריקס ניגן עד 5 ואז התקפלנו

לסיכום:
היה ע-נ-ק אין לי מילים לתאר את זה ואת האווירה שהייתה שם
זה משהו שאתם לא רואים בשום מסיבה אחרת, וכמה שהקהל של איפקטד אוהב אותם
אנשים באים בשביל להנות מההופעה ובשביל להתפרק על הרחבה
כל כך נכנסתי לאווירה שאפילו באסטריקס ממש נהנתי

בקשר לקהל- כל ביתן 1 היה מלא- אני מעריך בסיבות ה 7000 איש
הגילאים לרוב בין 20 ל25 והיו גם קצת לפה ופה
לגבי האנשים עצמם- הייתי בטוח שיהיו מלא ארסים וכמעט שלא יהיו בנות
וטעיתי בגדול- ארסים כמעט ולא היו- והיו המון בנות

מי שלא היה הפסיד ובגדול
princess cc
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
עבר הרבה זמן מאז שכתבתי פה פעם אחרונה
בכל מקרה רציתי לשתף אתכם

אתמול הלכתי להייניקן וייבס- מסיבת ההשקה של הדיסק החדש של אינפקטד

הגענו בסביבות 11:30 לחניה של גני התערוכה- 4 שוטים של אפטר שוק ויאללה לדרך
נכנסנו לביתן 1 של גני התערוכה קצת לפני 12- מוזיקת ברייביט איטית, אווירה של הופעה אמיתית- אנשים מחכים שמשהו יקרה על הבמה וכל פעם שאיזה סאונדמן עולה על הבמה כולם צועקים, מוזיקה נחמדה אבל אנשים כבר רוצים להתחיל לקפוץ... בסביבות 12 וחצי מיומנה עולים לבמה... מנגנים שני שירים שלהם- היה ממש יפה, הם הביאו גם דברים קיצביים ככה שעוד השתלב עם האווירה- אחרי שני השירים מי אם לא אינפקטד עולים לבמה ביחד... רמי פוטיס על בגיטרה והם מבצעים עוד שני שירים עם מיומנה, היה ביצוע ממש יפה של
Shakawaka
והשני אני כבר לא זוכר מה זה היה
מיומנה יורדים מהבמה- ברי סחרוף ורמי פורטיס עולים להופעה קצרה
ברי מנגן 2 שירים שלו וכמובן את יומולדת
אמי פורטיס יורד מהבמה- ברי נשאר על הבמה
אינפקטד מתחילים עכשיו את ההופעה האמיתית
הם ניגנו את כל הדיסק החדש וגם חלק מ
Converting Vegeterians
בנוסף הם הזמינו לבמה את סקאזי לנגן ביחד איתם את
Infected Mushroom - I wish (Skazi Remix)
את אסטריקס ל
Astrix - Coolio (Infected Mushroom Remix)
ל J Views את
J Views - Muse Breaks (Infected Mushroom)
וכמעט בכל השירים גם גיטריסט נוסף (בהתחלה היה ברי, אחרי זה עלה אחד אחר)
היה גם
Duvdev - Now Is The Time
בסביבות 3 אני חושב נגמרה ההופעה
אחרי זה עלה אסטריקס ניגן עד 5 ואז התקפלנו

לסיכום:
היה ע-נ-ק אין לי מילים לתאר את זה ואת האווירה שהייתה שם
זה משהו שאתם לא רואים בשום מסיבה אחרת, וכמה שהקהל של איפקטד אוהב אותם
אנשים באים בשביל להנות מההופעה ובשביל להתפרק על הרחבה
כל כך נכנסתי לאווירה שאפילו באסטריקס ממש נהנתי

בקשר לקהל- כל ביתן 1 היה מלא- אני מעריך בסיבות ה 7000 איש
הגילאים לרוב בין 20 ל25 והיו גם קצת לפה ופה
לגבי האנשים עצמם- הייתי בטוח שיהיו מלא ארסים וכמעט שלא יהיו בנות
וטעיתי בגדול- ארסים כמעט ולא היו- והיו המון בנות

מי שלא היה הפסיד ובגדול


רציתי לבוא דווקא אבל זה מעפן המסיבות האלה
שבהתחלה יש הופעות ואח"כ עולה הדיג'יי,
כאילו אל תבין לא נכון אוהבת את
פורטיסחרוף אני חושבת שהם טובים לאללה , אבל
כשהולכים למסיבה אז הולכים למסיבה!
ואם יש הופעות זה מבאס ת'תחת (סליחה על הצרפתית)
שורה תחתונה לא מצטערת שלא הייתי:)
Narcotic Mind
אז זהו שההופעה הייתה לפני שהפ התחילו להפציץ והערב היה בנוי ממש טוב
תאמיני לי שהטיעון שלך לא תקף :p
princess cc
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
אז זהו שההופעה הייתה לפני שהפ התחילו להפציץ והערב היה בנוי ממש טוב
תאמיני לי שהטיעון שלך לא תקף :p


במחשבה שניה יכולתי לבוא אחרי שההופעה נגמרה,
זו גם אופציה... אבל שטויות...
העיקר היום יש יהל נתפרק קצת:crazy:
ronsh
הם היו שבוע שעבר בצפון באולטרסאונד...
הם ניגנו לייב ... עם סינטיסייזר ומחשבים ובלאגנים...
קיצר היה סופני....

הם גדולים ורק להכנס לאתר שלהם ולראות את הלוח זמנים שלהם מעורר קנאה אין ספק בכלל
MaMaMiA
אחת המסיבות היותר איכותיות שהייתי בהן!
הקהל היה מעולההה כמו שאמרו פה 20-25
מוזיקה מצויינת!! פשוט מסיבה מושלמת!
Narcotic Mind
למעוניינים:
Infected_Mushroom-Live_In_Tel-Aviv_28-10-2004-1REAL
MaMaMiA
סט על הפנים מה שהם שיחררו!!!

לא קשור למה שהיה שם ביכ-לל!:whip:
Narcotic Mind
quote:
Originally posted by MaMaMiA
סט על הפנים מה שהם שיחררו!!!

לא קשור למה שהיה שם ביכ-לל!:whip:


לא סיימתי להוריד את זה

זה פייק?
MaMaMiA
זה לא פייק אבל הסדר של הקטעים לא נכון!

וזה בכלל מתחיל מדיפלי
אין את מיומנה וג'י ויוז
לא משהו הסט...חבל

אם אני לא טועה אז זה הקלטה של גלגלץ

MaMaMiA
מישהו יודע איפה יש תמונות (חוץ מהאתר של לילה) ?1
princess cc
quote:
Originally posted by MaMaMiA
מישהו יודע איפה יש תמונות (חוץ מהאתר של לילה) ?1


www.vipic.co.il
www.atraf.co.il
ww.exit.co.il
www.atraf.co.il
www.secondchance.co.il
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement