|
Sam Sharp...יגיע לישראל????????? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Star
לא אומר כלום קודם תגיד לו מקום .תאריך.כמה שעות הסט (וזה במידה והוא מסכים.אוייי זה כזה מסובך חבל לך על הזמן |
אחי בגדול את המו"מ הזה אני חושב שלא הוא צריך לעשות אלא חברה רצינית מול הדי גיי או יותר נכון מול הסוכן שלו
הדבר החשוב מבחינתו הוא ההסכמה העקרונית שלו להגיע לארץ
כעת משנותר לעשות הוא לשכנע את נקסט
משימה לא פשוטה
ברגע שזה יקרה הדרך כבר לא ארוכה מדי
אני מאמין שסאם שארפ לא גובה יותר מדי למסיבה שבה סביר להניח הוא ינגן בין שעתיים וחצי ל-3 שעות
הבעיה מבחינת נקסט בלהביא אותו היא שעדיין המחיר של הבאתו יעלה יותר מ"ערב של די גיים ישראלים" עם הלפרין יהל ברקנים טוכנר לא חסר לנקסט את מי להביא בארץ
ולכן הם צריכים להחזיר עלויות
משיביא להעלאת מחיר הכרטיס (אם נקסט יחששו שהשם שלו בלבד לא יביא כמות קהל שתצדיק את הבאתו לתקלט אצלהם) העלאה כזו שוב יכולה ליצור תגובת שרשרת של אנשים שיעדיפו לוותר על אירוע שהמחיר שלו נראה יקר ביחס לתמורה...
שורה תחתונה
צריך פוליטיקאי רציני עם הרבה ביצים שידבר עם מישהו עם הרבה ביצים בנקסט כדי שזה יצא לפועל...
קיצר אני חושב שהסיכויים לא גבוהים מדי
אבל לנסות ולדבר זה הדבר היחיד בכל העסק הזה שלא עולה כסף אז שיהיה בהצלחה |
|
|
| sabi10 |
| quote: | Originally posted by Star
בוא נסכם את זה ככה
סאם שארפ עם כל הכבוד לא מביא קהל
וצר לי אבל לא נראה לי שיש בזה טעם
אולי אני טועה אבל לא נראה לי |
איזה קהל בדיוק....
מי ששומע טראנס ומכיר יגיע, וכל השאר שזה בערך 90% הם מתלהבים שגם אם תביא איזה דיג'י מעזה הם יבואו... |
|
|
| clubsolutely |
אני דווקא מאוד חושב שנקסט יתלהבו מהמוזיקה שלו...
כי זה לא הכי רחוק מהמוזיקה שהלפרין או מרקו וי נותנים זה רק קצבי הרבה יותר ויותר מהיר.... מדובר פה על פרוגרסיב טראנס
והקהל של נקסט אוכל את זה |
|
|
| KosmiK-G8 |
סאבי אתה מאה אחוז טועה...
אלה שמבינים לא בטוח אוהבים תסגנון ואלה שמבינים בטח יהיו עסוקים בלהסתלבט עליו
"מי אמרת שבא סוני? פיוניר?"
קיצר שאלת הקהל פה היא קריטית
אהה וסאם שארפ יהיה מופתע לדעת שהוא מנגן פרוגרסיב טראנס..
טוב תאמת לא שמעתי סטים שלו
אבל הוא ממש לא יותר פרוגרסיב טראנס!!!
טק טראנס ידידי
ובתור סאנדלר אפילו אפליפטינג
ותזהר מחיקויים!
ודומה לסגנון של הלפרין רק מהיר יותר..?
מממממ...
הסגנונות שהם מנגנים נשענים בחלקם על אותם יסודות אבל להגיד שהבי פי אם הוא ההבדל העיקרי ביניהם זה פזיז מאוד.... |
|
|
| sabi10 |
| quote: | Originally posted by clubsolutely
אני דווקא מאוד חושב שנקסט יתלהבו מהמוזיקה שלו...
כי זה לא הכי רחוק מהמוזיקה שהלפרין או מרקו וי נותנים זה רק קצבי הרבה יותר ויותר מהיר.... מדובר פה על פרוגרסיב טראנס
והקהל של נקסט אוכל את זה |
צר לי, אך סאנדר ואן דורן לא מנגן פרוגרסיב!!
הוא מנגן טראנס רגיל וטוב...
ודרך אגב...אם להזמין אז את סאנדר ואן דורן..כי זה הוא שמו האמיתי, סאם שארפ זה אחד משמות היוצר שלו |
|
|
| clubsolutely |
שמו האמיתי הוא
Sander Ketelaars |
|
|
| sabi10 |
| quote: | Originally posted by clubsolutely
שמו האמיתי הוא
Sander Ketelaars |
אתה בטוח....?
שיהיה....;)
רק שיביאו אותו...ואת דומונד כמובן:D
כי האמת די נמאס מהסבב של ארמין פרי מרקו ארמין פרי מרקו....
יש עוד עשרות דיגי'ם מעולים וטובים מהם בהרבה!!! |
|
|
| clubsolutely |
 |
|
|
| DJ Alex E. |
הייתי מת שסאנדר יבוא
אבל זה ממש לא שנעמ לי הגיוני...
כמו שכבר אמרו פה...הוא לא מושך קהל |
|
|
| Shahar |
לסם שארפ יש סיגנון טובבבב!!
Sam_Sharp-Deep-Promo-Vinyl-2004-SND
Sam_Sharp-Twister-Vinyl-2004-TGX
b1-blank_and_jones-stars_shine_bright__sam_sharp_remix-ute
לא הבנתי איך הגעתם ל
timeless
סם שארפ יכול להביא קהל כי יש לו סגנון מושך וחזק ומפציץ...
ויגאל אם כבר נקסט מביאים אמנים שמדורגים גבוה בדיג'יי מאג למה לא הביאו לפה את המלך כבר הרבה זמן????
ובקשר למקרוס שולץ הוא היה פה בכלל ?! אם כן אז מתי? |
|
|
| markfeldman |
| סאנדר היה אמור להגיע לפה ביום הסטודנט האחרון, אבל מאז.... |
|
|
| sh33p |
יוווווווו
איזה מתאים אם יביאו לפה את סנדר
אבל סעמק עוד פעם זה יהיה ל
21+
:{ |
|
|
|
|