|
Ny låt...Lyssna?
|
View this Thread in Original format
| Snakebyte |
Jag har gjort en liten låt. Det är inte trance direkt, det är nån slags...tja vad ska man kalla det? Dub? Jag vet inte...jag bara jammade lite ;-D
Lyssna gärna
Mirror
Kom gärna med kommentarer, förslag, glåpord o annat ;-D |
|
|
| CJ InterCity |
| lite svårt att komma med förslag, eftersom det är inte riktigt min stil. men morsan tyckte om den i af :D |
|
|
| M1cro5lave |
| Är länken nere? :( |
|
|
| Snakebyte |
| Tydligen...vänta ska fixa en mirror... |
|
|
| St_Andrew |
e på modem så jag orkar inte tanka =/
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
lite svårt att komma med förslag, eftersom det är inte riktigt min stil. men morsan tyckte om den i af :D |
:stongue: :stongue: |
|
|
| Cloudburst |
Trevlig låt det här.. :) Låter bra och proffsigt. Sitter och guppar huvudet i takt med låten. ;)
Bra livekänsla du har lyckats med också.. |
|
|
| DjAviander |
Najs :).. Soft nedtonat beat med sköna synthar :)
Kanske ingen floorfiller men en skön "softnings" låt, om du förstår vad jag menar :toothless |
|
|
| dbl |
| inte riktigt min stil med rätt soft låt... :) |
|
|
|
|