return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Ny låt...Lyssna?
View this Thread in Original format
Snakebyte
Jag har gjort en liten låt. Det är inte trance direkt, det är nån slags...tja vad ska man kalla det? Dub? Jag vet inte...jag bara jammade lite ;-D

Lyssna gärna

Mirror



Kom gärna med kommentarer, förslag, glåpord o annat ;-D
CJ InterCity
lite svårt att komma med förslag, eftersom det är inte riktigt min stil. men morsan tyckte om den i af :D
M1cro5lave
Är länken nere? :(
Snakebyte
Tydligen...vänta ska fixa en mirror...
St_Andrew
e på modem så jag orkar inte tanka =/

quote:
Originally posted by CJ InterCity
lite svårt att komma med förslag, eftersom det är inte riktigt min stil. men morsan tyckte om den i af :D


:stongue: :stongue:
Cloudburst
Trevlig låt det här.. :) Låter bra och proffsigt. Sitter och guppar huvudet i takt med låten. ;)

Bra livekänsla du har lyckats med också..
DjAviander
Najs :).. Soft nedtonat beat med sköna synthar :)

Kanske ingen floorfiller men en skön "softnings" låt, om du förstår vad jag menar :toothless
dbl
inte riktigt min stil med rätt soft låt... :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement