|
Nieuwe promo Rank 1 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by DJ_Massive
nou als dat nummer in Marco's playlist die zogen. samewerking tussen Rank 1 en Marco V & Benjamin is waarom noemt ie et dan geen "Rank 1 vs. Marco V" in plaats van "Rank 1" ?
trouwes dan nog hoeft et niet per se de nieuwe van Rank 1 te zijn want ze kunnen nu ook opeens die samenwerking van hun uitbrengen die eigenlijk al zowat een jaar oud is,
en het lijkt me ook niet dat et de nieuwe rank 1 single is omdat die pas begin 2002 uitkomt, en dan zou dit wel een heeeeeeeeeeeeeeeele vroege promo zijn denk ik
en die smilie derachter kan ook gewoon zo zijn omdat rank 1 en marc v dikke vriendjes zijn :p |
En waarom staat ie dan in zijn playlist?? Rank 1 is toch wel ff een andere style dan Marco draait. |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by TranceFool
En waarom staat ie dan in zijn playlist?? Rank 1 is toch wel ff een andere style dan Marco draait. |
En de Deep Dub Mix dan? |
|
|
| Menno |
Ok dit is wat ik weet over dat nummer van Marco v & Rank 1.
1)de versie die Marco V draaide in Heerenveen komt HELAAS niet uit...dit stond een keer op die news pagina van Marco's site.
Ze gingen hier 2 nieuwe remixen van maken.
2)waarschijnlijk heeft Rank 1 hun remix van dat nummer samen met Marco op sensation gedraaid in hun set.
Marco heeft zelf gezegd dat het nummer van hem en Rank1 nog wel uitkomt...maar het was op een laag pitje gezet omdat ze het allebei te druk hadden met hun eigen producties.
Dus afwachten maar.
Ik vind het heel jammer dat die versie van Heerenveen niet uitkomt...dat nummer gezorgd me nog steeds kippenvel als ik het hoor. |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Menno
Ik vind het heel jammer dat die versie van Heerenveen niet uitkomt...dat nummer gezorgd me nog steeds kippenvel als ik het hoor. |
Tja dat is echt jammer, dat nummer is echt zoo vet!!
Het lijkt erop dat niemand echt zeker weet hoe dit in elkaar steekt.. Waarschijnlijk moeten we gewoon afwachten tot er iets uit komt...of niet:confused: |
|
|
| Glaniskanis |
Mail naar Marco V has been send :D
ff w88 wattie terugmeelt
Ik ben wel redelijk op de hoogte van deze track
En ik d8 ook gehoord te hebben dat Marco V en Rank 1 niet van plan waren het nummer uit te brengen, maar aangezien ie nog 12 releases (van nieuwe platen) op de planning heeft staan denk ik wel dat het goed mogelijk is dat dit nummer uitgebracht gaat worden.
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| TranceFool |
| Nieuws uit een betrouwbare bron. De nieuwe promo wordt waarschijnlijk het nummer van Rank 1 uit de liveset van Rank 1 op Sensation 2001. Hij zal alleen wel flink veranderd worden, meer Marco V style. Binnekort weten we meer :) |
|
|
| Per |
Which track performed by Rank 1 @ Sensation do you mean??
Curious about it.....
Greetz. Per |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Nieuws uit een betrouwbare bron. De nieuwe promo wordt waarschijnlijk het nummer van Rank 1 uit de liveset van Rank 1 op Sensation 2001. Hij zal alleen wel flink veranderd worden, meer Marco V style. Binnekort weten we meer :) |
Ik hoop het..
Ik hou wel van een Marco V style!! En Rank 1 is ook errug lekker dus dat kan wel een topertje worden...we w88 af |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Per
Which track performed by Rank 1 @ Sensation do you mean??
Curious about it.....
Greetz. Per |
Ik heb de set zelf niet vanwege mn leuke modem, maar er staat in de tracklist een nummer als promo van Rank 1. Dat moet het nummer zijn. Alleen zal die nog wel flink verandert worden, dus misschien gaat ie echt heeel anders klinken, iig meer Marco V style. |
|
|
| Mysteric |
De 2e track van Johan Gielen op TE (00:15:00 - 00:21:30). Is dat dat niet de nieuwe Rank1??
Tis wel een beetje Marco V-style, en aangezien de promo bij Marco V op één staat lijkt me dat dit de nieuwe Rank1 gaat worden.
mystery solved |
|
|
| Muppet |
| quote: | Originally posted by Mysteric
De 2e track van Johan Gielen op TE (00:15:00 - 00:21:30). Is dat dat niet de nieuwe Rank1??
Tis wel een beetje Marco V-style, en aangezien de promo bij Marco V op één staat lijkt me dat dit de nieuwe Rank1 gaat worden.
mystery solved |
Klopt, denk dat hem is. Het begin is rank1 achig met een break ala rank1 maar daarna wordt ie iets te hard voor rank 1
Is wel een vet nummer:)
Greetz Muppet |
|
|
| Flippe |
| quote: | Originally posted by Muppet
Klopt, denk dat hem is. Het begin is rank1 achig met een break ala rank1 maar daarna wordt ie iets te hard voor rank 1
Is wel een vet nummer:)
Greetz Muppet |
Idd een heel vet liedje
Begint rustig maar daarna steeds meer Marco V style!
toppertje! |
|
|
|
|