return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Glöm inte...
View this Thread in Original format
reveal
...att vi återgår till normaltid i natt* :) Dvs, klockan 3 ställer man tillbaka klockan till 2 och får på så sätt antingen festa en timme extra, eller sova en timme extra :p

* natten då lördagen den 30e oktober blir söndagen den 31e
Cloudburst
Jag tänker alltid att man vrider klockan "mot sommaren", lättare att komma ihåg imo.. :)
keddo
Eller att på sommaren ställer man fram utemöblerna, och på vinter tar man in dom.
cviper
quote:
Originally posted by reveal
[...] Dvs, klockan 3 ställer man tillbaka klockan till 2 och får på så sätt [...] sova en timme extra :p


Dvs. man måste gå upp klockan 03.00 bara för att ställa tillbaks klockan?! :p
St_Andrew
quote:
Originally posted by cviper
Dvs. man måste gå upp klockan 03.00 bara för att ställa tillbaks klockan?! :p


låter jobbigt =/ hoppas dom inte byter tid i kanada nu :p
ScuL
det gör dem :)
CJ InterCity
dom som ser Tiesto In Concert inatt får 1 extra timme gratis jämfört med dom som var där igår :toothless
dbl
fan va bra att du sa det här.. såg det precis innan jag drog in till stan.. hehe :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement