|
Glöm inte...
|
View this Thread in Original format
| reveal |
...att vi återgår till normaltid i natt* :) Dvs, klockan 3 ställer man tillbaka klockan till 2 och får på så sätt antingen festa en timme extra, eller sova en timme extra :p
* natten då lördagen den 30e oktober blir söndagen den 31e |
|
|
| Cloudburst |
| Jag tänker alltid att man vrider klockan "mot sommaren", lättare att komma ihåg imo.. :) |
|
|
| keddo |
| Eller att på sommaren ställer man fram utemöblerna, och på vinter tar man in dom. |
|
|
| cviper |
| quote: | Originally posted by reveal
[...] Dvs, klockan 3 ställer man tillbaka klockan till 2 och får på så sätt [...] sova en timme extra :p |
Dvs. man måste gå upp klockan 03.00 bara för att ställa tillbaks klockan?! :p |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by cviper
Dvs. man måste gå upp klockan 03.00 bara för att ställa tillbaks klockan?! :p |
låter jobbigt =/ hoppas dom inte byter tid i kanada nu :p |
|
|
| CJ InterCity |
| dom som ser Tiesto In Concert inatt får 1 extra timme gratis jämfört med dom som var där igår :toothless |
|
|
| dbl |
| fan va bra att du sa det här.. såg det precis innan jag drog in till stan.. hehe :) |
|
|
|
|