|
חנות תקליטים ???
|
View this Thread in Original format
| s0undw4v3 |
מה קורה אחים שלי???
הכל טוב אני מקווה
אני מתכנן להתחיל קריירת דיג'וי עם שני
Technics SL1210 MK-II...
ורציתי לדעת אם מישהו מכיר חנות טובה שאפשר להשיג בה סינגלים חדשים על תקליטים ?
איפושהו בארץ... לא חשוב איפה.
תודה רבה. |
|
|
| dj alonzo |
:שתי חנויות טובות
Krembo Records - בשנקין ליד המשרדים של האומן 17
Funky Fish Records - יוחנן הסנדלר.. ליד שנקין
.תי החנויות מביאות חומר די טוב.. ודי בתכיפות |
|
|
|
|