|
Private Taste
|
View this Thread in Original format
| Trance man |
היוצר שעומד מאחורי
Private Taste
שהוציא את הטראק המדהים
"First"
הוא ליאור מילר!!!
הדוגמן לשעבר!
יוצרים גדולים יש בישראל....:)
אבל לא ציפיתי לזה ממנו!..חחחח |
|
|
| DJ-Energy |
ליאור מילר??
מה לו לטראנס?!?! |
|
|
| Trance man |
לא שמעת שלפני איזה שנה וחצי הוא התחיל לתקלט טראנס? הוא תקלט במועדונים הגדולים - טיאלוי והאומן17..
קראתי גם באיזו כתבה שהוא גם יוצר, אבל לא חשבתי שיגיע לכזאת רמה!
"first"
זה טראק אדיר!!! |
|
|
| Gil Shwarts |
אתה יכול להעלות אותו כדי שאני יוכל לשמוע אותו?
ליאור מילר ניגן ברוקדים עצמאות בבאר שבע והסט שלו היה ממש מאפן
מעניין אותי לדעת איך הטראק הזה נשמע... |
|
|
| DJ-Energy |
הטראק לא משהו בכלל!!!
ממש לא מתאים לו לתקלט.
:rolleyes: |
|
|
| Trance man |
הכנתי סמפל קטן למי שלא מכיר את הטרק..אם זה נשמע לכם טוב אני יעלה אותו ל
myplay
תורידו את הסמפל!:) |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
לא משהו האמת
קצת איטי לטעמי, טראק צ'יל אווט זה |
|
|
|
|