return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Private Taste
View this Thread in Original format
Trance man
היוצר שעומד מאחורי
Private Taste
שהוציא את הטראק המדהים
"First"
הוא ליאור מילר!!!
הדוגמן לשעבר!


יוצרים גדולים יש בישראל....:)

אבל לא ציפיתי לזה ממנו!..חחחח
DJ-Energy
ליאור מילר??

מה לו לטראנס?!?!
Trance man
לא שמעת שלפני איזה שנה וחצי הוא התחיל לתקלט טראנס? הוא תקלט במועדונים הגדולים - טיאלוי והאומן17..
קראתי גם באיזו כתבה שהוא גם יוצר, אבל לא חשבתי שיגיע לכזאת רמה!

"first"
זה טראק אדיר!!!
Gil Shwarts
אתה יכול להעלות אותו כדי שאני יוכל לשמוע אותו?
ליאור מילר ניגן ברוקדים עצמאות בבאר שבע והסט שלו היה ממש מאפן
מעניין אותי לדעת איך הטראק הזה נשמע...
DJ-Energy
הטראק לא משהו בכלל!!!
ממש לא מתאים לו לתקלט.

:rolleyes:
Trance man
הכנתי סמפל קטן למי שלא מכיר את הטרק..אם זה נשמע לכם טוב אני יעלה אותו ל
myplay

תורידו את הסמפל!:)
DJ-Kreing^^
לא משהו האמת
קצת איטי לטעמי, טראק צ'יל אווט זה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement