|
Jezus!!Zit hier alweer een jaar!! :-D (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Yarnie |
| quote: | Originally posted by WTB
Geregistreerd sinds: 03-10-2000
Usernummer: 178
Total posts: 145 (0,39 posts per dag)
Is er trouwens iemand met een nog lager posts per dag gemiddelde? Ik denk dat ik daarin de winnaar ben :).
WTB. |
Denk niet dat je wint:
Total Posts: 70 (0.26 posts per day)
Ben trouwens de 954ste user en het duurt nog wel een paar maandjes voordat ik hier een jaar zit. |
|
|
| Little Theseus |
ik ben 4 juni geregistreerd maar liep hier al veel langer rond en ik heb nummer 3376. Ik zag pas iemand zn profile die 4 weken eerder geregistreerd stond en die had een nummer in de 2900.. t gaat dus erg snel. Blijkbaar ben ik van de nieuwe generatie :p maar er is nu ALWEER een nieuwe generatie; een nieuwe golf van nieuwe TA's.
... yup! We're all getting older everyday....
I mean younger ;) |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by LightForce
Damn al weer 2 jaar?? en ik zit hier net een maandje :( nou ja zit een maandje op het forum. Zit al dik 3 jaar hier om swamper zijn leuke muziek keuzes die die online pleurt!! ;)
Anyway gefeli en ga zo door!! hoe langer hoe beter!! |
3 jaar??? Whoaa, bestaat tranceaddict.com al zooo lang???
ben trouwens user 1624... je wordt hier dan ook behandeld als een nummer:D:D:D |
|
|
| Sandman |
he, wat gaat die tijd snel....:D
Maar LightForce, je hebt gelijk. ik dll eerst ook al wat muziek van swamper voordat hij met die forum begon / ik lid werd....
En moet je nu kijken... Volgens mij is de het grootste trance forum dat er bestaat op internet.. |
|
|
| WTB |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
3 jaar??? Whoaa, bestaat tranceaddict.com al zooo lang???
|
Nee man, TranceAddict bestaat volgens mij sinds januari 2000. Dus dat is nog niet eens twee jaar. Dus volgens mij overdrijft LightForce een "beetje";).
WTB. |
|
|
| basvh |
ik ben het 289 lid, niet slecht al zeg ik hetzelf.
verdere info
Date Registered: Oct-23-2000
Status: Supreme trancEaddict
Total Posts: 222 (0.62 posts per day)
dus ik ben hier dus ook bijna een jaar.
waar ik benieuwd naar ben hoeveel Hollanders op TA zitten weet iemand dat? |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by basvh
waar ik benieuwd naar ben hoeveel Hollanders op TA zitten weet iemand dat? |
Ben ik ook benieuwd naar... zijn er volgens mij een stuk of 50 die je echt 'actief' kunt noemen.. maar er zijn er veel meer.. echt wel een paar honderd. |
|
|
| Dj Lex |
| Ja de tijd gaat hard he als het gezellig is, zit er nu vanaf april :D:D |
|
|
| Blik |
Mijn gegevens:
Geregistreerd sinds: 3 januari 2001
User-ID: 645
Total Posts: 4972 (17.53 posts per day)
dus jullie mogen alvast gaan bieden, de hoogste bieder mag mijn 5000 posts thread maken :D |
|
|
| Henkie_henk |
| Ja.. heb ik ook weer wat te closen he.. |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Blik
dus jullie mogen alvast gaan bieden, de hoogste bieder mag mijn 5000 posts thread maken :D |
Uhm...als ik er geld bij zou krijgen zou ik er heel misschien over na gaan denken...:) |
|
|
|
|