|
יש אלוהים! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| dan_yarok!! |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אל תצפה ליותר מידי... |
|
|
|
| Flotser |
יש המון פרוגרסיב שהוא נחשב יותר פסיכודאלי
אני למשל הייתי שמה חורף שעבר במסיבה של
atmos
...
ואם מביאים לארץ את
freq
אני רץ לשמה
ואם אני זוכר החדר שמה למעלה הוא די קטן, זה בעיקר בר ומקום לנוח,
ככה שלמעלה כנראה לא יתארחו שמות גדולים |
|
|
| DjChook |
| אילן.. אתה תבין עם הפז"פורום |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by DjChook
אילן.. אתה תבין עם הפז"פורום |
אני חושב שאני מבין
אתה שוכח שאני חוגג עוד פחות מחודש שנתיים ליום הצטרפותי לפורום?
ושכבר עברתי את 2000 ההודעות שזה די מכובד... |
|
|
| DjChook |
וואו, באמת לא זכרתי שאתה כזה ותיק פה.. סורי
RESPECT |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by DjChook
וואו, באמת לא זכרתי שאתה כזה ותיק פה.. סורי
RESPECT |
השאלה הנשאלת היא האם ותיק הפורום הביע כאן ציניות
או שמה זו היתה כנות לשמה...
אני הייתי מהמר על הציניות...:rolleyes: |
|
|
| DjChook |
ותיק הפורום = זקן השבט ;)
ותכלס לא זכרתי שאתה ותיק.
דוגרי רק בחצי שנה האחרונה ככה התחלת לרשום ברצינות לא ?
בתקופה שאני כבר נעלמתי לי פה לחנון-תכנות |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by DjChook
ותיק הפורום = זקן השבט ;)
ותכלס לא זכרתי שאתה ותיק.
דוגרי רק בחצי שנה האחרונה ככה התחלת לרשום ברצינות לא ?
בתקופה שאני כבר נעלמתי לי פה לחנון-תכנות | לא מדויק
זה יותר בשנה האחרונה אפשר להגיד...
אני זוכר שכמעט שנה היו לי פחות מ-500 פוסטים
ועכשיו בקצת יותר משנה עשיתי איזה 1500 אפילו יותר...
סבבה לאללה
לפני זה לא הייתי מתחבר הרבה
אבל הפורום הפך להיות חלק ממני
כיום אפשר להגיד שאני מפלצת פורום |
|
|
| DjChook |
אין על מפלצת ענבים
ואני מפחד לחשוב אם אתה מפלצת מה היה רועי בתקופה המטורפת שלו
התקופה של ה 40 פוסטים בין ארוחות |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by DjChook
אין על מפלצת ענבים
ואני מפחד לחשוב אם אתה מפלצת מה היה רועי בתקופה המטורפת שלו
התקופה של ה 40 פוסטים בין ארוחות |
חחחח כן אני זוכר תתקופה הזאת
אני זוכר היו פעמים שהייתי נכנס לפורום בצהרים ומגלה טרדים שלמים שצמחו לממדים מפחידים אני נכנס לטרד קולט ויכוח סוער של רועי על פני עשר עמודים עם עצמו...מנסה לגייס בכל דרך נואשת ידידים לויכוח על כל דבר אפשרי שיוכל להעלות לו את מספר הפוסטים..חחחח...
וראסמי?
אין על מפללצת ענבים! |
|
|
| DjChook |
אווו בוקר טוב אילן משהו....
אני מריח אליאנס ?
(Aliance) |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by DjChook
אווו בוקר טוב אילן משהו....
אני מריח אליאנס ?
(Aliance) |
תגיד לי איזה חומר אתה מעשן?
לא הבנתי תפוסט הזה
קיצר אני גם הולך לישון..
עייף מת
נדבר מחר |
|
|
|
|