|
Trance party i Trondheim?
|
View this Thread in Original format
| djnemesis |
Vi er en gjeng trance freaks som kunne tenke oss å arrangere et massivt trance party her i Trondheim, men vi er ikke nok mennesker til å få i gang noe skikkelig stort. Så spørsmålet er: dersom vi fikk i gang et skikkelig party, f.eks i trikkestallen eller bodegaen / storsalen, hvor mange TA's ville dukke opp?
Vi må vel fort opp i 3-400 for å fylle et sted som disse, hadde vært gennialt om folk ble med og skapte litt liv i trance-scenen her oppe. Det eneste vi har å gå på er jo Club Wonderland, men det blir fort for hardt for enkelte.
Musikkstilen vil være en GOD del trance classix, alt fra Ferry, Tiesto, Armin, PvD, Rank 1 osv, til det litt hardere som Dumonde, Cosmic Gate, DJ Jean, Marco V etc. Alle som har vært addicts siden den første legendariske ITWT-tiden vil definitivt like seg her!
Post reply om dette skulle være noe folk kunne vært interessert i å være med på. :happy2:
DJ Yngin & DJ Vishnu
aka BB-Bitches DJ Team |
|
|
| St_Andrew |
Do you know Ragna Gaustad? :p just a friend i met over here and she is from Trondheim :p
anyway, good luck with your party :) |
|
|
| Locazor |
| Er med som bare rakkern jeg :) |
|
|
| Beijer |
| Hadde definitivt kommet jeg! :D |
|
|
| Mindbreezer |
| quote: | Originally posted by Locazor
Er med som bare rakkern jeg :) |
Er det ikke litt langt å reise fra Tønsberg til Trondheim? :p |
|
|
| freeloop |
Hadde kommet jeg også. 7 timer på tog er bare en fin oppvarming.
Gjerne dratt til Nederland for den saks skyld, hvis jeg hadde fått med meg noen dit :stongue: |
|
|
| Locazor |
| quote: | Originally posted by Mindbreezer
Er det ikke litt langt å reise fra Tønsberg til Trondheim? :p |
Og det spør en "Supreme Tranceaddict" om? :P Jeg dro jo tross alt til Amsterdam for å dra på Sensation i sommer, så Trondheim er ikke lange stykket for et knallparty ;) |
|
|
| Mindbreezer |
| quote: | Originally posted by Locazor
Og det spør en "Supreme Tranceaddict" om? :P Jeg dro jo tross alt til Amsterdam for å dra på Sensation i sommer, så Trondheim er ikke lange stykket for et knallparty ;) |
Hehe, nice :D |
|
|
| Subtle |
| bare å droppe Trondheim, ingenting å hente her.. synd men sant, dessverre.. |
|
|
| djnemesis |
| quote: | Originally posted by Subtle
bare å droppe Trondheim, ingenting å hente her.. synd men sant, dessverre.. |
Det er det vel! Om du leser første post ser du at vi ordner et party bare det kommer litt folk. Jeg dro også helt til Amsterdam i sommer, så et par timer på toget er jo ingenting i forhold. :)
Bare så folk vet det, vi jobber fortsatt med å få igang en event her, det er bare å fortsette å melde interesse. Det her blir jævlig bra, årets trance party i Tronheim - garantert!
- Yngin |
|
|
|
|