return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Trance party i Trondheim?
View this Thread in Original format
djnemesis
Vi er en gjeng trance freaks som kunne tenke oss å arrangere et massivt trance party her i Trondheim, men vi er ikke nok mennesker til å få i gang noe skikkelig stort. Så spørsmålet er: dersom vi fikk i gang et skikkelig party, f.eks i trikkestallen eller bodegaen / storsalen, hvor mange TA's ville dukke opp?

Vi må vel fort opp i 3-400 for å fylle et sted som disse, hadde vært gennialt om folk ble med og skapte litt liv i trance-scenen her oppe. Det eneste vi har å gå på er jo Club Wonderland, men det blir fort for hardt for enkelte.

Musikkstilen vil være en GOD del trance classix, alt fra Ferry, Tiesto, Armin, PvD, Rank 1 osv, til det litt hardere som Dumonde, Cosmic Gate, DJ Jean, Marco V etc. Alle som har vært addicts siden den første legendariske ITWT-tiden vil definitivt like seg her!

Post reply om dette skulle være noe folk kunne vært interessert i å være med på. :happy2:

DJ Yngin & DJ Vishnu
aka BB-Bitches DJ Team
St_Andrew
Do you know Ragna Gaustad? :p just a friend i met over here and she is from Trondheim :p

anyway, good luck with your party :)
Locazor
Er med som bare rakkern jeg :)
Beijer
Hadde definitivt kommet jeg! :D
Mindbreezer
quote:
Originally posted by Locazor
Er med som bare rakkern jeg :)

Er det ikke litt langt å reise fra Tønsberg til Trondheim? :p
freeloop
Hadde kommet jeg også. 7 timer på tog er bare en fin oppvarming.
Gjerne dratt til Nederland for den saks skyld, hvis jeg hadde fått med meg noen dit :stongue:
Locazor
quote:
Originally posted by Mindbreezer
Er det ikke litt langt å reise fra Tønsberg til Trondheim? :p

Og det spør en "Supreme Tranceaddict" om? :P Jeg dro jo tross alt til Amsterdam for å dra på Sensation i sommer, så Trondheim er ikke lange stykket for et knallparty ;)
Mindbreezer
quote:
Originally posted by Locazor
Og det spør en "Supreme Tranceaddict" om? :P Jeg dro jo tross alt til Amsterdam for å dra på Sensation i sommer, så Trondheim er ikke lange stykket for et knallparty ;)

Hehe, nice :D
Subtle
bare å droppe Trondheim, ingenting å hente her.. synd men sant, dessverre..
djnemesis
quote:
Originally posted by Subtle
bare å droppe Trondheim, ingenting å hente her.. synd men sant, dessverre..

Det er det vel! Om du leser første post ser du at vi ordner et party bare det kommer litt folk. Jeg dro også helt til Amsterdam i sommer, så et par timer på toget er jo ingenting i forhold. :)

Bare så folk vet det, vi jobber fortsatt med å få igang en event her, det er bare å fortsette å melde interesse. Det her blir jævlig bra, årets trance party i Tronheim - garantert!

- Yngin
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement