|
Innercity
|
View this Thread in Original format
| Per |
Hallo Party People,
Heeft iemand van jullie al wat gehoord over de line-up van Innercity??
Ben errug benieuwd. Heb vandeweek ff kaarten gehaald, maar het is nog een groot vraagteken wie er allemaal komen. Ik heb hier en daar eens rond gekeken bij de agenda's van een aantal DJ's, maar ik ben niet veel wijzer geworden. Tiesto is druk met z'n solo-tour, Marco V staat ook niet geboekt (althans niet bij Anna's Agency), Jean niet, Ferry Corsten zit in 't buitenland op 29 december....
Schiet allemaal niet op.
Hopelijk heeft een van jullie wat meer info??
Mzzl Per. |
|
|
| ampburner |
| Sven Vath en Sir Jamez zijn zeker...verder is nog niks bekend :( (gvd :mad: ... ;) ) |
|
|
| SpeakerfreaK |
heb zelf nog geen idee, maar ik meot wel ff kwijt dat het erh klote is dat er voorverkoop is voor een party waarvan de dj`s nog nieteens bekend zijn (zie ook trance energy)...
--out-- |
|
|
| Bellie |
Als het goed is wordt vandaag de line-up bekend gemaakt...
GREETZ!! |
|
|
| ampburner |
| zou fijn zijn :) |
|
|
| New Wave |
Marco V komt ook 100% , I know, The man himself told me that.
LATOX! |
|
|
| Ding Chavez |
Volgens www.marcov.nl komt ie wel op Qontact (31-12-01) maar staat ie nog niet voor innercity erop. Misschien dat ie dat nog niet bekend mag maken...
GreetZ, DC |
|
|
| ampburner |
| quote: | Originally posted by Bellie
Als het goed is wordt vandaag de line-up bekend gemaakt...
GREETZ!! |
Op ID-T.com staat nog steeds niks :(
Mag ik vragen hoe je dit weet? |
|
|
| Yarnie |
Het zal idd wel handig zijn als de line-up binnenkort bekend wordt........Ik bedoel k ga echt geen 110 gulden neerleggen, voordat er een redelijke line-up bekend is.
Maar ja laten we maar hopen dat bellie gelijk heeft dan kan k waarschijnlijk binnenkort een kaartje halen:) :) :D |
|
|
| Little Theseus |
/me heeft alweer een tijdje zijn kaartjes in bezit :D:D
Kheb er echt weer zin in, ik VREES voor veel commerciele tmf- en 538 mensen op het festival maar ik hoop dat het mee zal vallen en de sfeer weer geweldig zal zijn.
Die line-up boeit me eigenlijk niet zo, ik ga daar toch rondjes lopen; er komen zoveel goede dj's dat je ze toch niet allemaal kan zien en dan kan je maar beter niet alles willen want dan valt het alleen maar tegen.
Wordt trouwens wel een master meeting daar; ook buitenlandse TA's komen volop naar IC2001.
het duurt nu nog 77 dagen volgens de site.... Wat laaaaaaang!!!
:p |
|
|
| Boss |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Kheb er echt weer zin in, ik VREES voor veel commerciele tmf- en 538 mensen op het festival maar ik hoop dat het mee zal vallen en de sfeer weer geweldig zal zijn. |
net als met radio 3 vorig jaar :D ........ wat die daar toch van plan waren..... ? :conf: |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by Boss
net als met radio 3 vorig jaar :D ........ wat die daar toch van plan waren..... ? :conf: |
Idd, maar dat was toch een flop. Het lijkt me erg onwaarschijnlijk als 3fm dat dit jaar weer doet, of ze moeten met flink wat betere artiesten op de proppen komen.
Op de video zie je ook een verslag van de die 3fm hal; je ziet in tegenstelling tot de andere hallen alleen maar de artiesten of een piepklein stukje publiek, omdat een lege zaal filmen zo negatief eruitziet :):D :D |
|
|
|
|