|
מגיע לי מזל טוב מוקדם...
|
View this Thread in Original format
| ronsh |
אז ככה ..
שבוע לפני היומולדת הכרתי מישהי חדשה ..ואני יוצא רשמית מחיי הרווקות..
היא ממש מותק ...גרה בכפר סבא....
סתם רציתי לשמעמם אותכם עם העדכון הזה...חחח
שיהיה יום טוב |
|
|
| eXeTik |
בת כמה? אולי אני מכיר?
*off topic*
Shame on u for spamming :D
*/off topic*
מזל טוב! |
|
|
| yaman |
| מזל טוב מוקדם אח שלי |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by eXeTik
בת כמה? אולי אני מכיר?
*off topic*
Shame on u for spamming :D
*/off topic*
מזל טוב! |
חחח נראה לי אתה בטוח מכיר...
אגב איזה מחזור סיימת בהרצוג סתם שאלה
ומזל טוב אחי גם אני בעזרת השם עוד מעט חחחחחחח |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| מזל טוב אחי :D |
|
|
| KosmiK-G8 |
אוי...
הספאמים של היום נהיו מתוחכמים
חחחח.. סתם אחי שיהיה במזל על שתי הדברים:) |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
חחח נראה לי אתה בטוח מכיר...
אגב איזה מחזור סיימת בהרצוג סתם שאלה
ומזל טוב אחי גם אני בעזרת השם עוד מעט חחחחחחח |
סיימתי ב- 2002 |
|
|
| DjChook |
מה הלאה ?
"מזל טוב !!"
למכירה דילדו סגול 30 ס"מ סיליק-אקסטרא במצב טוב |
|
|
| princess cc |
מזל טוב ברנע!
על היומולדת ועל הכלה!
המון המון בהצלחה עם הדוגמנית;) |
|
|
| Rising |
| מזל טובברנע תתחדש!!!!!:) |
|
|
|
|