return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
פיגוע בת"א...שוק הכרמל
View this Thread in Original format
ronsh
איזה זין....אחרי שקט יחסית של פיגועים
עוד פעם הבני אלף זונה האלה...
הדיווחים הראשונים - 3 הרוגים
32 פצועים..בינהם פצועים אנושות
KosmiK-G8
המקום הזה מקולל נראה לי...:(
THE_BLUE_DRAGON
זנות!
yaman
חארות
-CosmicFire-
שימות ערפת הבן שרמוטה הזה
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
שימות ערפת הבן שרמוטה הזה


מסכן הבן אדם...

או שלא אבל..
ממש יעזור המוות שלו
princess cc
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
מסכן הבן אדם...

או שלא אבל..
ממש יעזור המוות שלו


יגאל! אתה חי!!!!!!
Thanx God!

היום שמעתי על הפיגוע, שוק הכרמל...
ואז נזכרתי בגנב ובדיסקמן...
ושאמרת משהו על זה שאתה עובד שם...
וואלה...
טוף לראות ת'פוסטים ש'ך , אני יכולה להרגע עכשיו:)
Shahar
ערבים שרמוטות
עד שלא ימחקו את לבנון אירן וסוריה לא יהיה שקט

וסיסי! רק אני קורא לו יגאל
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Shahar
ערבים שרמוטות
עד שלא ימחקו את לבנון אירן וסוריה לא יהיה שקט

וסיסי! רק אני קורא לו יגאל


חחחחחח
זה מצחיק אנחנו יכולים לסחוב את זה תקופה ארוכה ובסוף לשכוח איך זה בכלל התחיל הקטע עם השמות...
:)
Shahar
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
חחחחחח
זה מצחיק אנחנו יכולים לסחוב את זה תקופה ארוכה ובסוף לשכוח איך זה בכלל התחיל הקטע עם השמות...
:)



חחחחחחחחחח מישומה נראה לי אנלא אשכח!

נפיחה!
חחחח

KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Shahar
חחחחחחחחחח מישומה נראה לי אנלא אשכח!

נפיחה!
חחחח


כן את הנפיחה אין ספק שלא נשכח...
:)
Shahar
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
כן את הנפיחה אין ספק שלא נשכח...
:)


אחרי מה שהיא תעשה לנו שהיא תראה תשם הזה שלה אין סיכוי שנשכח :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement