|
מה, אנשים יש לכם להמליץ על איזה משהו טוב ?
|
View this Thread in Original format
| GallaxY :) |
שכל אחד יכתוב את השיר שהכי עשה לו את זה בזמן האחרון !! :)
נו אפשר 2... או 3..... :) |
|
|
| Shahar |
מי שלאאאאאאאאאא קופץ שוטרררררררר
מי שלאאאאא קופץץץץ שוטררררררררררררר |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Shahar
מי שלאאאאאאאאאא קופץ שוטרררררררר
מי שלאאאאא קופץץץץ שוטררררררררררררר |
ערב טוב אפשר לראות רשיונות?
:p |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
ערב טוב אפשר לראות רשיונות?
:p |
חחחחחחחחחחחחחחחח תאומר את זה למי שנסע בלי רישיון לפני שעבר טסט ובלי מלווה אחרי שעבר טסט :)
ברוך השם הכל עבר רגוע :) |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Shahar
חחחחחחחחחחחחחחחח תאומר את זה למי שנסע בלי רישיון לפני שעבר טסט ובלי מלווה אחרי שעבר טסט :)
ברוך השם הכל עבר רגוע :) |
ואתה במקרה אמרת את זה לבן אדם הלא נכון..
תביא לי בבקשה רשיונות...
אני רושם לך דו"ח
:p :p :p |
|
|
|
|