return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
מה, אנשים יש לכם להמליץ על איזה משהו טוב ?
View this Thread in Original format
GallaxY :)
שכל אחד יכתוב את השיר שהכי עשה לו את זה בזמן האחרון !! :)
נו אפשר 2... או 3..... :)
Rising
אני אל אוהב להיות שוטר.. אבל..

http://www.tranceaddict.com/forums/...6&goto=lastpost
:rolleyes:
Shahar
quote:
Originally posted by Rising
אני אל אוהב להיות שוטר.. אבל..

http://www.tranceaddict.com/forums/...6&goto=lastpost
:rolleyes:


מי שלאאאאאאאאאא קופץ שוטרררררררר
מי שלאאאאא קופץץץץ שוטררררררררררררר
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Shahar
מי שלאאאאאאאאאא קופץ שוטרררררררר
מי שלאאאאא קופץץץץ שוטררררררררררררר


ערב טוב אפשר לראות רשיונות?

:p
Shahar
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
ערב טוב אפשר לראות רשיונות?

:p


חחחחחחחחחחחחחחחח תאומר את זה למי שנסע בלי רישיון לפני שעבר טסט ובלי מלווה אחרי שעבר טסט :)

ברוך השם הכל עבר רגוע :)
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Shahar
חחחחחחחחחחחחחחחח תאומר את זה למי שנסע בלי רישיון לפני שעבר טסט ובלי מלווה אחרי שעבר טסט :)

ברוך השם הכל עבר רגוע :)


ואתה במקרה אמרת את זה לבן אדם הלא נכון..
תביא לי בבקשה רשיונות...
אני רושם לך דו"ח

:p :p :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement