|
CUE בעיה בהכנת
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
הכנתי קובץ
CUE
לסט שהכנתי
אבל יש לי בעיה ... יש הרי
דקות:שניות:מאיות-שניה...
מאיות שניה יכול להיות בין 00 ל 99 ....אבל כשאני רושם שם מספר מעל 74 זה נותן ארור
ושמתי לב שגם בכל
CUE
של קבוצות שיחרור
הם לא עוברים את ה 74 במאיות שניה....
הרצתי את הסט שלי בתוכנה שמראה גם מאיות שניה ועצרתי אותו בכמה מקומות שזה מעל 74....
מה עושים? |
|
|
| Star |
שמע הכי פשוט זה ככה
תשמע את הסט ותסתכל בזמנים
מתי שאתה רואה שזה מתחלף לקטע השני תרשום את הזמן הזה
בלי מאיות השניה אין לזה חשיבות
זה הכול ככה אני עושה וזה עובד נהדר |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Star
שמע הכי פשוט זה ככה
תשמע את הסט ותסתכל בזמנים
מתי שאתה רואה שזה מתחלף לקטע השני תרשום את הזמן הזה
בלי מאיות השניה אין לזה חשיבות
זה הכול ככה אני עושה וזה עובד נהדר |
במאיות שניה אתה רושם 00 !? |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by Shahar
במאיות שניה אתה רושם 00 !? |
הכי טוב..... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
told u |
דברתי איתך לפני שהם אמרו :)
ותודה נשמות נבדוק.. |
|
|
| Vortex_SA |
כי הוא לא מודד לך את זה במאיות שניה הוא מודד לך בפריימים...
ובכל שניה יש
74
פריימים בשניה... אם יש לך סאונדפורג' אתה יכול לקבוע בדיוק את הזמן עם הקיק... או שפשוט תשנה את הפריימים עד שאתה מגיע לנקודה המדויקת שאתה רוצה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
כי הוא לא מודד לך את זה במאיות שניה הוא מודד לך בפריימים...
ובכל שניה יש
74
פריימים בשניה... אם יש לך סאונדפורג' אתה יכול לקבוע בדיוק את הזמן עם הקיק... או שפשוט תשנה את הפריימים עד שאתה מגיע לנקודה המדויקת שאתה רוצה |
יש מצב אתה מפרט קצת ?
לשנות את הפריימים עד שאני מגיע לנקודה אי אפשר כי צריך לצרוב את זה בשביל לדעת מה יצא....וזה יקח פול דיסקים חח
אבל איך בכל זאת אפשר לבדוק? אם תוכל לפרט קצת מה שהסברת זה יעזור מאד :) |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Shahar
יש מצב אתה מפרט קצת ?
לשנות את הפריימים עד שאני מגיע לנקודה אי אפשר כי צריך לצרוב את זה בשביל לדעת מה יצא....וזה יקח פול דיסקים חח
אבל איך בכל זאת אפשר לבדוק? אם תוכל לפרט קצת מה שהסברת זה יעזור מאד :) |
יש פלאגין לווינאמפ,
mp3cue
שאתה מכין איתו את הקובץ ושם אתה יכול לשנות ולבדוק איך זה יוצא... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
יש פלאגין לווינאמפ,
mp3cue
שאתה מכין איתו את הקובץ ושם אתה יכול לשנות ולבדוק איך זה יוצא... |
הפלאגין עובד גם בווינאמפ 2.9!?
אבל בכל קמרה איך עושים את זה עם סאונד פורג'? |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Shahar
הפלאגין עובד גם בווינאמפ 2.9!?
אבל בכל קמרה איך עושים את זה עם סאונד פורג'? |
הפלאגין עובד בכל ווינאמפ נראה לי... לי יש גם
2.9
אמממ ובסאונדפורג' מה שהתכוונתי זה אם אתה יודע לעבוד איתו, לא משהו מסובך, לדוג' להסתכל על עקומה של קובץ ולדעת איפה הקיק מתחיל... ואז אתה שם את הסמן על ההתחלה של הקיק, אתה יכול לדייק מאוד, להגיע ממש עד רמה של הסמפל... וזה מראה לך למטה בצד את הזמן המדויק... ואז אתה כותב את זה בקובץ... אבל אני מעדיף תמיד לעשות ב
mp3cue |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
הפלאגין עובד בכל ווינאמפ נראה לי... לי יש גם
2.9
אמממ ובסאונדפורג' מה שהתכוונתי זה אם אתה יודע לעבוד איתו, לא משהו מסובך, לדוג' להסתכל על עקומה של קובץ ולדעת איפה הקיק מתחיל... ואז אתה שם את הסמן על ההתחלה של הקיק, אתה יכול לדייק מאוד, להגיע ממש עד רמה של הסמפל... וזה מראה לך למטה בצד את הזמן המדויק... ואז אתה כותב את זה בקובץ... אבל אני מעדיף תמיד לעשות ב
mp3cue |
אהה אוקי על הגל עצמו למצוא את הנקודה אין לי בעיה
אבל בצד זה בטוח כותב את הזמן עם הפריים?!
כי כמו שאמרתי, הרצתי את האמפי3 בתוכנה ותפסתי את הזמן ועובדה זה תפס לי לפי מאיות שניה, לא פריימים |
|
|
|
|