return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
CUE בעיה בהכנת
View this Thread in Original format
Shahar
הכנתי קובץ
CUE
לסט שהכנתי
אבל יש לי בעיה ... יש הרי
דקות:שניות:מאיות-שניה...

מאיות שניה יכול להיות בין 00 ל 99 ....אבל כשאני רושם שם מספר מעל 74 זה נותן ארור
ושמתי לב שגם בכל
CUE
של קבוצות שיחרור
הם לא עוברים את ה 74 במאיות שניה....

הרצתי את הסט שלי בתוכנה שמראה גם מאיות שניה ועצרתי אותו בכמה מקומות שזה מעל 74....
מה עושים?
Star
שמע הכי פשוט זה ככה
תשמע את הסט ותסתכל בזמנים
מתי שאתה רואה שזה מתחלף לקטע השני תרשום את הזמן הזה
בלי מאיות השניה אין לזה חשיבות
זה הכול ככה אני עושה וזה עובד נהדר
Shahar
quote:
Originally posted by Star
שמע הכי פשוט זה ככה
תשמע את הסט ותסתכל בזמנים
מתי שאתה רואה שזה מתחלף לקטע השני תרשום את הזמן הזה
בלי מאיות השניה אין לזה חשיבות
זה הכול ככה אני עושה וזה עובד נהדר


במאיות שניה אתה רושם 00 !?
yaman
quote:
Originally posted by Shahar
במאיות שניה אתה רושם 00 !?


הכי טוב.....
DjChook
told u
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
told u


דברתי איתך לפני שהם אמרו :)

ותודה נשמות נבדוק..
Vortex_SA
כי הוא לא מודד לך את זה במאיות שניה הוא מודד לך בפריימים...

ובכל שניה יש
74
פריימים בשניה... אם יש לך סאונדפורג' אתה יכול לקבוע בדיוק את הזמן עם הקיק... או שפשוט תשנה את הפריימים עד שאתה מגיע לנקודה המדויקת שאתה רוצה
Shahar
quote:
Originally posted by Vortex_SA
כי הוא לא מודד לך את זה במאיות שניה הוא מודד לך בפריימים...

ובכל שניה יש
74
פריימים בשניה... אם יש לך סאונדפורג' אתה יכול לקבוע בדיוק את הזמן עם הקיק... או שפשוט תשנה את הפריימים עד שאתה מגיע לנקודה המדויקת שאתה רוצה


יש מצב אתה מפרט קצת ?
לשנות את הפריימים עד שאני מגיע לנקודה אי אפשר כי צריך לצרוב את זה בשביל לדעת מה יצא....וזה יקח פול דיסקים חח
אבל איך בכל זאת אפשר לבדוק? אם תוכל לפרט קצת מה שהסברת זה יעזור מאד :)
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Shahar
יש מצב אתה מפרט קצת ?
לשנות את הפריימים עד שאני מגיע לנקודה אי אפשר כי צריך לצרוב את זה בשביל לדעת מה יצא....וזה יקח פול דיסקים חח
אבל איך בכל זאת אפשר לבדוק? אם תוכל לפרט קצת מה שהסברת זה יעזור מאד :)


יש פלאגין לווינאמפ,
mp3cue
שאתה מכין איתו את הקובץ ושם אתה יכול לשנות ולבדוק איך זה יוצא...
Shahar
quote:
Originally posted by Vortex_SA
יש פלאגין לווינאמפ,
mp3cue
שאתה מכין איתו את הקובץ ושם אתה יכול לשנות ולבדוק איך זה יוצא...


הפלאגין עובד גם בווינאמפ 2.9!?
אבל בכל קמרה איך עושים את זה עם סאונד פורג'?

Vortex_SA
quote:
Originally posted by Shahar
הפלאגין עובד גם בווינאמפ 2.9!?
אבל בכל קמרה איך עושים את זה עם סאונד פורג'?


הפלאגין עובד בכל ווינאמפ נראה לי... לי יש גם
2.9
אמממ ובסאונדפורג' מה שהתכוונתי זה אם אתה יודע לעבוד איתו, לא משהו מסובך, לדוג' להסתכל על עקומה של קובץ ולדעת איפה הקיק מתחיל... ואז אתה שם את הסמן על ההתחלה של הקיק, אתה יכול לדייק מאוד, להגיע ממש עד רמה של הסמפל... וזה מראה לך למטה בצד את הזמן המדויק... ואז אתה כותב את זה בקובץ... אבל אני מעדיף תמיד לעשות ב
mp3cue
Shahar
quote:
Originally posted by Vortex_SA
הפלאגין עובד בכל ווינאמפ נראה לי... לי יש גם
2.9
אמממ ובסאונדפורג' מה שהתכוונתי זה אם אתה יודע לעבוד איתו, לא משהו מסובך, לדוג' להסתכל על עקומה של קובץ ולדעת איפה הקיק מתחיל... ואז אתה שם את הסמן על ההתחלה של הקיק, אתה יכול לדייק מאוד, להגיע ממש עד רמה של הסמפל... וזה מראה לך למטה בצד את הזמן המדויק... ואז אתה כותב את זה בקובץ... אבל אני מעדיף תמיד לעשות ב
mp3cue


אהה אוקי על הגל עצמו למצוא את הנקודה אין לי בעיה
אבל בצד זה בטוח כותב את הזמן עם הפריים?!
כי כמו שאמרתי, הרצתי את האמפי3 בתוכנה ותפסתי את הזמן ועובדה זה תפס לי לפי מאיות שניה, לא פריימים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement