return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Tijs schopt Digweed uit de ether (pg. 2)
View this Thread in Original format
SnuggLe
Nou harmen, had wel een reply van je verwacht, maar blijkbaar heb/had ik toch gelijk.... vandaar dat er niets komt van je ;) :p


Jep Chicane, Noorwegen is het tranceland...
magrec
quote:
Originally posted by SnuggLe
Nou harmen, had wel een reply van je verwacht, maar blijkbaar heb/had ik toch gelijk.... vandaar dat er niets komt van je ;) :p


Jep Chicane, Noorwegen is het tranceland...

Pardon?? Ik heb me net ff gedouched......

Ik zeg niet dat tiesto het niet kan ben alleen benieuwd of hij de kwaliteit kan halen die ik vind dat digweed zijn show had. Ook als hij dat niet haalt kan die show kwalitatief nog goed zijn alleen wel minder :p en ik weet absoluut niet of ik tiesto zijn show leuk zal vinden of niet zal ik het toch eerst moeten horen.

Ik bedoel met kwaliteit absoluut niet of hij goede muziek draait maar de show opzich. Hoe die in elkaar zal steken. Gaat hij onbekende dj's een kans geven of wordt het 2 uur lang een one man show by tiesto bijvoorbeeld.
SnuggLe
quote:
Originally posted by magrec
Pardon?? Ik heb me net ff gedouched......

Ik zeg niet dat tiesto het niet kan ben alleen benieuwd of hij de kwaliteit kan halen die ik vind dat digweed zijn show had. Ook als hij dat niet haalt kan die show kwalitatief nog goed zijn alleen wel minder :p en ik weet absoluut niet of ik tiesto zijn show leuk zal vinden of niet zal ik het toch eerst moeten horen.

Ik bedoel met kwaliteit absoluut niet of hij goede muziek draait maar de show opzich. Hoe die in elkaar zal steken. Gaat hij onbekende dj's een kans geven of wordt het 2 uur lang een one man show by tiesto bijvoorbeeld.


Douchen mag niet, reageren zul je! :D

Je moet dus gewoon maar afwachten zonder van te voren te roepen van 'ik denk'. Je zegt zelf: ik denk. Ik denk dit ik denk dat.
Wacht dan met oordelen over die show totdat je die show hebt gehoord. Je roept nu als een kip zonder kop dat je verwacht dat het minder zal zijn. Maybe is hij wel 100x beter! Dus je lult over smaak. En over smaak valt niet te twisten, aapje! :p Progressive all the way! :)







Nou harmen, zie je eens hoe ing irritant het is om zo'n 'verdedigende' discussie te moeten voeren die ik ook altijd moet voeren ;) :D. Snap je punt wel en ben het wel met je eens hoor... Ik zal er ook over ophouden ;)
magrec
quote:
Originally posted by SnuggLe
Douchen mag niet, reageren zul je! :D

Je moet dus gewoon maar afwachten zonder van te voren te roepen van 'ik denk'. Je zegt zelf: ik denk. Ik denk dit ik denk dat.
Wacht dan met oordelen over die show totdat je die show hebt gehoord. Je roept nu als een kip zonder kop dat je verwacht dat het minder zal zijn. Maybe is hij wel 100x beter! Dus je lult over smaak. En over smaak valt niet te twisten, aapje! :p Progressive all the way! :)







Nou harmen, zie je eens hoe ing irritant het is om zo'n 'verdedigende' discussie te moeten voeren die ik ook altijd moet voeren ;) :D. Snap je punt wel en ben het wel met je eens hoor... Ik zal er ook over ophouden ;)


:p kusje op je bolletje...
magrec
Btw het schijnt dus niet ééns waar te zijn maar een simpel "grapje" van mercuryserver forum :p
emre
En die jongens op MS maar lachen :D
Phedge
De wonderen zijn de wereld nog niet uit, ....

Zoals andere al zeiden, die paar keer dat Tijs Dance Department deed was ik niet echt kapot van haha, ... die gozer is goed in lomp achter zijn draaitafels te springen en iedereen daar in mee te krijgen, maar hij is het best als hij zijn mond houdt vind ik!

Ik kan overigens wel begrijpen dat hij weer op zoek iets naar iets nieuws,... we gaan het meemaken!
emre
quote:
Originally posted by Phedge
we gaan het meemaken!


Waar dan :conf:
Phedge
quote:
Originally posted by emre
Waar dan :conf:


Ik bedoelde dus, Tiesto op de radio ipv achter de draaitafels in een club ... capiche?
emre
Oooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhh :rolleyes:
Ik zei toch 'waar' en geen 'wat' :conf:

Phedge
quote:
Originally posted by emre
Oooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhh :rolleyes:
Ik zei toch 'waar' en geen 'wat' :conf:


Wat dacht je van streamradio :p thuis in je woonkamer, pckamer bij je vrienden thuis, God mag het weten, ... 'ergens'
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Phedge
Wat dacht je van streamradio :p thuis in je woonkamer, pckamer bij je vrienden thuis, God mag het weten, ... 'ergens'


ben jij scheel ofzo? :eyespop:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement