|
Mauro Picotto i London
|
View this Thread in Original format
| InoX |
| Någon mer som ska på Mauro Picotto i London den 4 december? jag ska nog fan dit, kommer bli göy |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ähh nöjer mig med att se han 5 dagar senare i Sverige :D
Vilken klubb lirar han på ? Fabric kanske ? |
|
|
| InoX |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ähh nöjer mig med att se han 5 dagar senare i Sverige :D
Vilken klubb lirar han på ? Fabric kanske ? |
Fasen då! visste inte att han kom till sverige! :D
Var e det han kommer lira då? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by InoX
Fasen då! visste inte att han kom till sverige! :D
Var e det han kommer lira då? |
Monday Bar Lucia Cruise 2004 :gsmile:
http://www.mondaybar.com/events/luciacruise2004.asp
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=206602
Lineup
Ministry Of Sound Floor & Monday Bar floor:
- Mauro Picotto (Italien)
- Wally Lopez (Spanien)
- Scot Project (Tyskland)
- Cor Fijneman (Holland)
- Orkidea (Finland)
- Oded Peled (Finland)
- JE Haugfos (Norge)
- DJ Anti (Sverige)
- DJ Atmos (Sverige)
- Henrik Tornberg (Sverige)
- Johnny Boy (Sverige)
Future Lounge Floor:
Stonefield (Trance)
Gustavo (House)
Martin Sisth (House)
Jeff Cooper (House, tribal)
Misak Mado (Tribal-house)
Patrik Simolin (House, prog)
Nick Sinner (Prog)
Magnus Wijkström (Prog)
Axel Hübinette (Techhouse, techno)
Carl Falk (Techhouse, techno)
Nihad Tule (Techno)
Carlos Maraboli (Techno)
J2 (Hardtrance)
Michael Banksell (Hardhouse, hardtrance)
Svampe (Trance, psy)
Vajk Gubas (Chill)
I'm there... som vanligt ! |
|
|
|
|