|
טיאסטו ינחה תוכנית רדיו משלו. (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Shahar
כולכם מדברים מדברים
נראה שהתוכנית תתחיל כמה ריטינג יהיה לה .... |
מישהו מדבר על רייטינג?
ברור שזוכה מקום ראשון בדי ג'יי מאג יביא יותר רייטינג לתוכנית מאשר דיגוויד
אבל דיגוויד לוקח את טיאסטו לדעתי גם במיקסוס וגם בבחירת הטראקים, לפחות לדעתי כי אני מתחבר יותר לסיגנון שהוא מנגן.. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
מישהו מדבר על רייטינג?
ברור שזוכה מקום ראשון בדי ג'יי מאג יביא יותר רייטינג לתוכנית מאשר דיגוויד
אבל דיגוויד לוקח את טיאסטו לדעתי גם במיקסוס וגם בבחירת הטראקים, לפחות לדעתי כי אני מתחבר יותר לסיגנון שהוא מנגן.. |
מה קשר....זה שהוא זכה לא אומר שיהיה לי רייטינג
יהיה לו רייטינג אם הוא יהיה טוב ! |
|
|
| markfeldman |
זה צריך להיות מעניין....
הרבה דברים בלעדיים שטרם הגיע זמנם.... |
|
|
| yaman |
לדעתיי אין צל של ספק שלא תיהי כאן תחרות
ארמין מקבל את השחרורים הכי חדשים וככה גם ייקבל טיאסטו
אם למשל התכנית של טיאסטו תיהיה ביום שישי אז הבן אדם יאכל אותה |
|
|
| KosmiK-G8 |
טוב אז ככה
חזרתי לפני שעה הביתה ואני כעת בחפש"ש (חופשת שחרור..ראיתם באיסזה שעה חיילים של ימינו מגיעים הביתה?)
ואין ספק שזה ויכוח שתגובתי לא יכולה להעלם ממנו
א. טיאסטו במקום דיגוויד זה עוול - אני לצערי לא האזנתי לתוכניות שלו כי אני ילד מסכן ומוגבל שמחפש את מקומו בעולם לא נותן כבוד לאנשים שמגיע להם
דיגוויד הוא די גיי מוכשר ביותר מהמעט סטים שלו ששמעתי
פשוט תענוג לכל משיש לו טיפת זיקה לפרוגרסיב האוס...
השינוי הזה הוא אווילי ולא מתקבל על הדעת
מצד שני הגיע הזמן שתהיה לטיאסטו תוכנית רדיו
לסיכום הנושא:
להוריד את דיגוויד כדי להביא קהל זה המסר הגרוע והמעליב ביותר שיכלו מנהלי הרדיו הזה לשלוח מצד אחד לדיגוויד שכאילו זוהי הבעת חוסר אמון ביכולת שלו למשוך מאזינים חדשים
ומצד שני בטיאסטו שעושה רושם שעד כה פקפקו ביכולותיו אם רק אחרי הזכייה השלישית ברציפות שלו (ושימו לב באיזה מהירות אחרי הזכיה הזו מודיעים על התוכנית החדשה) נזכרים לתת לו תוכנית...
אני מעריך שלטיאסטו היו דרישות והיה משא ומתן כזה או אחר...שורה תחתונה..
אם כל כך היו רוצים אותו היו מביאים אותו עוד לפני הזכייה השלישית...ולא על חשבון דיגוויד (מוזר שלא חשבו על הקהל שהרדיו יאבד במקביל בעקבות המהלך הזה...)
ולשחר...
"טיאסטו זה לא פרי או אבאב אנד ביונד שעושים תוכניות בקטנה כזה"
מממ.. פרי כבר יותר מ-4 חודשים בלי תוכנית בכלל אחרי שאיי די אנד טי חתכו אותו...
אבאב אנד ביונד התחילו את התוכנית השנה
ובסוף השנה נכנסו למקום 39 בדי גיי מאג...
השנה הבאה והעליה הצפויה שלהם בשנה הבאה תוכיח לטעמי שהם ממש לא עושים את התוכנית"בקטנה" כמו שאתה מגדיר
טלטול
סופר מסכים איתך...
הבושות שטיאסטו עשה בקונצרט יישארו מחוץ לתודעת רוב האנשים שלא הקשיבו לשעות הראשונות של הקונצרט הראשון...
אבל אני לא שוכח...ומצפה לראות מה טיאסטו כבר יכין בתוכנית שלו...אין ספק שהאדם מאוד פיקח...שנה נוספת כמו הנוכחית לא היתה משאירה אותו להערכתי במקום הראשון
הוא זיהה את הדבר הבולט היום במוזיקה
תוכניות רדיו מקפיצות די גיים למקומות מכובדים מאוד
אז אין סיבה שהן לא ישדרגו את המובילים בדירוג...אין ספק שזה צעד חכם מצידו
מצד שני...אם הוא מתכוון לתת בתוכנית שלו סטים כמו בקונצרט הראשון בהתחלה...התוכנית הזו תתברר כבעיטה בדלי מבחינתו....
לנו נותר רק לחכות
בנתיים משאני חושב שאני יעשה זה יעמוד מהצד ויחכה לשמוע ביקורות...
אם בשיא טיפשותי לא האזנתי לדיגוויד
אני לא ישנה את הרגליי לפחות לא עד שטיאסטו יוכיח לי שאני פשוט נשאר מאחור אם אני מוותר על התוכנית שלו...
יאמאן..אתה כל כך לא מדייק...
כתבת שלא חסר תוכניות בסגנון א סטייט אוף טראנס...
והדוגמאות היו פרי ויוהן חילן
אז ככה כמו שכבר כתבתי לפרי כבר 4 חודשים אין תוכנית תודות לחברינו באיי די אנד טי (ציניות ...) עכשיו לגבי יוהן חילן...התוכנית שלו ליפט אוף היא כלל וכלל לא בסגנון של ארמין...
בעוד ארמין נע בין מחוזות האפליפטינג טראנס לפרוגרסיב טראנס עם נגיעות לעתים של קטעי טק טראנס ואף הארד טראנס כקיצוניות של הצד הזה
ופרוגרסיב האוס כקיצוניות מבחינתו מהעבר השני (לא קורה לעתים כאלה קרובות) יוהן חילן לעומתו מבלי לדבר על הבי פי אם הגבוה שהוא חובב הוא די גיי בחסד עליון שמשלב בוטלגים תחת ידיו והסגנונות שהו מנגן נעים מאפליפטינג טראנס מלודי להארד טראנס דופק בראש בצד האחד לטק טראנס וטכנו בועט ואף קטעי גרוב האוס!! מהצד השני אחד מהדי גיים המגוונים ביותר בתעשייה לטעמי...
כמו שוולאדי כתב אבאב אנד ביונד היא תוכנית שדומה בסגנונות המוגנים בה לזו של ארמין..
גורג אקוסטה אפילו מזכיר יותר את התוכנית של ארמין מאשר יוהן חילן.... |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | אם למשל התכנית של טיאסטו תיהיה ביום שישי אז הבן אדם יאכל אותה |
אין שום קשר,
הם לא מנגנים אותו דבר !
בכל אופן רק מה שכן יהי חבל, אם זה יפול על אותו יום ואותה שעה של ארמין.
ואילן ידידי,
כל מילה זהב !!! |
|
|
| taltul |
אתם יודעים מה הכיוני החדש של טייסטו בין אנשי הפורום (הכללי) מאז הקונצרט 2 שלו??
>>> TRAIN-WRECKS :haha: :haha: :haha:
כי זה הדבר היחיד שהוא יודע לעשות הכי טוב!!!! :stongue:
PS: הכינוי השני הוא כמובן
>>> MEDIA-HYPE
אבל אני מעדיף את הראשון... :haha: |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by taltul
אתם יודעים מה הכיוני החדש של טייסטו בין אנשי הפורום (הכללי) מאז הקונצרט 2 שלו??
>>> TRAIN-WRECKS :haha: :haha: :haha:
כי זה הדבר היחיד שהוא יודע לעשות הכי טוב!!!! :stongue:
PS: הכינוי השני הוא כמובן
>>> MEDIA-HYPE
אבל אני מעדיף את הראשון... :haha: |
ומכאן בא הקטע המצוין שלו
suburban train-wrecks
ובוא לא נשכח שהוא יוצר המון
TRA(in wre)CKS |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
ומכאן בא הקטע המצוין שלו
suburban train-wrecks
ובוא לא נשכח שהוא יוצר המון
TRA(in wre)CKS |
אחי אנ לא אמרתי אף פעם שהוא יוצר חרא... הכל פה רק לגבי התיקלוט... |
|
|
| Shahar |
שמעו
קודם כל אבב אנד ביונד יגאל לא מגיעים לרמה של טייסטו וארמין...וכן אני קורא להם בקטנה....
ומי ששמע את קונצרט 2 ראה שלטייסטו יש סגנון דומה לשל ארמין!
טייסטו ניגן הרבה טראקים פרוגרסיביים שארמין מנגן
אבל אולי בתוכנית של שעה טייסטו לא ינגן סט פרוגרסיב ויתחיל ישר עם החומר המפציץ שלו
אי אפשר לדעת....
ובקשר לזה שאמר שאם טייסטו יום שישי הוא נדפק
זה לא קשור בכלל
גם אם הוא יהיה אחרי ארמין...טייסטו וארמין מקבלים פול חומר חדש בשבוע...מה הסיכוי ששניהם ינגנו בול את אותם קטנים?! אין סיכוי בכלל
פשוט בואו נחכה... |
|
|
| DJ Alex E. |
ביזיון!!!!
זה מה שיש לי להגיד לכם!!!
ביזיון!!!
ביזיון שטייסטו שגם ככה כולו נוטף מסחריות עוד מקבל בנוסף להכל תוכנית רדיו,והכל בזכות הדירוג הסופר לא משקף בדיג'יי מאג.
ובמקום מי?במקום דיגוויד???
ביזיון!!!!
אני מעריץ מושבע של הבחור האנגלי הסופר מוכשר הזה
בזמן האחרון פשוט אין לי בכלל זמן לשמוע תוכניות רדיו וסטים,אבל בחופש ובשנה שעברה נהגתי לשמוע הרבה פעמים את התכנית שלו,ואם לא שמעתי אותה אז מצאתי אותה אחרי זה ברשת להורדה
ואני חייב להגיד שמבחינתי התוכנית הזאת התעלתה גם מעל לתוכניות של ארמין ושל מארקוס.
מיקסוס ברמה הגבוהה ביותר,מוסיקה מהפנטת!זאת התוכנית שגרמה לי להתאהב בפרוגרסיב האוס ודיפ האוס. אני מוכרח להודות שתמיד הייתי נשאר בהרגשה של אכזבה אחרי התוכניות שלו
למה אכזבה?כי אני מאוכזב שדיג'יי כזה ענק לא מקבל את הריספקט שמגיע לו!
ובגלל שתוכנית כזאת מדהימה ומהפנטת לא מקבלת את החשיפה ואת היחס שהיא ראוייה לו!!
ותאמינו לי,זאת היתה אחת התוכניות היותר טובות שנשמעו אי פעם באינטרנט
בא לי פשוט לבכות....
אני רק מקווה שדיגוויד יקבל תוכנית במקום אחר
kiss fm פשוט אפסים
זה כיאלו שהם אמרו בברור" אנחנו הולכים על כמות קהל ועל התמסחרות מאשר על איכות".זה רק מראה כמה שהם טיפשים ועלובים.כמה שהם לא מבינים בגרוש במוסיקה,כמה שהם צריכים להיות בכלל בעסקי הבריטני ספירס ולא במוסיקה האלקטרונית.
וזה מוכיח אחת ולתמיד שהסצנה צועדת לתוך תקופה אפלה,שבה דיג'יי חייב לחתום הסכמים עם סוני ולהוציא דיוידי ו-2 דיסקים עלובים ולא מושקעים בכל שנה ולעשות הכל בשביל למכור עוד סינגל,בשביל לקבל כבוד
??העיקר זה הכמות ולא האיכות
אז חמודים שלי
יש לי חדשות בשבילכם
אתם טועים!!!
ולא זוכר מי הגאון שרשם"חכו ונראה איזה רייטינג יהיה לטייסטו"
מי שזה לא יהיה,מה שכתבתי לגבי תחנת הרדיו,מיועד גם לך!! |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by taltul
אתם יודעים מה הכיוני החדש של טייסטו בין אנשי הפורום (הכללי) מאז הקונצרט 2 שלו??
>>> TRAIN-WRECKS
כי זה הדבר היחיד שהוא יודע לעשות הכי טוב!!!!
PS: הכינוי השני הוא כמובן
>>> MEDIA-HYPE
אבל אני מעדיף את הראשון...
ומכאן בא הקטע המצוין שלו
suburban train-wrecks
ובוא לא נשכח שהוא יוצר המון
TRA(in wre)CKS |
ואללאק לא הבנתי כלום ! |
|
|
|
|