return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

 
russebil!
View this Thread in Original format
ziddy
Fant denne i Music Discussion:
http://www.conceptcar.ee/toyota/hia...te/photo02.html

Jeg er så heldig og er russ i år og når jeg så denne bilen tenkte jeg seff:
Hvor genial hadde ikke denne vært som russebil? :eyes: :D
Nite-Mer
quote:
Originally posted by ziddy
Fant denne i Music Discussion:
http://www.conceptcar.ee/toyota/hia...te/photo02.html

Jeg er så heldig og er russ i år og når jeg så denne bilen tenkte jeg seff:
Hvor genial hadde ikke denne vært som russebil? :eyes: :D


Hadde vaert jaevlig kul, men de fleste russ i Norge er ikke sa keen pa EDM, er de det? Hvorfor tar hip-hop over rundt hele verden. Dritt hip-hop ogsa. Hip-hop var i hvertfall greit i de tidlige 90 arene, men na er det bare radio dritt.

Jeg husker det var en fest i Denver og en del folk kjorte ned i buss some hadde full opplegg til a dj. Det var ganske kult, egentlig.
ziddy
Nei, de fleste russ er vel ikke det, men jeg kjenner en del det funker for. Også var det jo en sinnsykt kul bil.

Lurer på hvor mye den koster. I hvertfall en god del mer enn et gjennomsnittelig budskjett for en russebil, det skal være sikkert. :D
Nite-Mer
quote:
Originally posted by ziddy
Nei, de fleste russ er vel ikke det, men jeg kjenner en del det funker for. Også var det jo en sinnsykt kul bil.

Lurer på hvor mye den koster. I hvertfall en god del mer enn et gjennomsnittelig budskjett for en russebil, det skal være sikkert. :D


Det kan jeg tenke meg. Hvis ikke du har noen dritt rike studenter som skal betale selv.
DJ_Audun
Ble vel litt liten den bilen der, ser ut som det bare er rom for 2 i den, men kult konsept selv om bilen var støgg.
TrancE OasiS
Russebiler skal være amerikanske van'er :whip:, det er det eneste som funker (hvis ikke du har en skikkelig buss da)

Vår bil fra i vår:
Sand Leaper
quote:
Originally posted by Nite-Mer
Hvis ikke du har noen dritt rike studenter som skal betale selv.


Eller hvis du kommer fra Bærum.
Nite-Mer
quote:
Originally posted by Sand Leaper
Eller hvis du kommer fra Bærum.


Sant, det. Eller noen steder pa Bygdoy.
ziddy
quote:
Originally posted by Sand Leaper
Eller hvis du kommer fra Bærum.

Så sant, så sant :p

quote:
Originally posted by TrancE OasiS
Russebiler skal være amerikanske van'er :whip:, det er det eneste som funker (hvis ikke du har en skikkelig buss da)

Vår bil fra i vår:

Var fin den der da. Ser litt for dyr ut for oss da men hvis man skaffer nok sponsorer så funker det vel muligens..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement