return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
היי אני יוצר ואני חדש בפורום
View this Thread in Original format
deluxe
שלום. קוראים לי אסף. אני מוזיקאי מתחיל מהרצליה. סייצתי לא מזמן טראק דיפ משהו ואני חושב שאפשר לעשות איתו משהו (הוא לא לרקידה, יותר לשמיעה). אני לא ממש בקיע בסצינה ואין לי ממש מושג לאיפה שולחים ואיך... קיצר מספר האייס סי קיו שלי הוא 25075454 הייתי מעוניין לדבר עם כמה אנשים ולהפיץ את השירים שלי. כל ביקורת מתקבלת! אם יש כאן מישהו שעובד עם מפיק או עם לייבל שיעשה טובה ויסביר לי בכמה שורות לאיפה שולחים מה ואיך כי אין לי מושג! ד"א אני עובד על טראק פסיכודלי משהו בנזונה שבקרוב יתפרסם כאן.

שלכם,
Deluxe
DJ-Energy
אחשלי
קודם כל ברוך הבא לפורום

עכשיו: אם אתה רוצה להראות לנו את הטראק שלך.. תעלה אותו איפשהו לאינטרנט ( אם אתה צריך עזרה עם זה שלח לי הודעה) ואז נולך להגיד לך מה אנחנו חושבים
יש לנו פה עוד אחד שמפיק קוראים לו גיל שוורץ...

הוא גם מפיק טראקים יפים לאללה.. אז תדבר איתו אולי הוא יכול לעזור לך במשהו..
Dj-2TaLL
ברוכים הבאים באמת...
:)
תדבר עם ברויטמן בקשר להעלאה של השירים שלך...
(ripcurl)
תעלה גם חלק מאונטריו...
:)
luckystrike
ברוך הבא אחי!!!
Gil Shwarts
ברוך הבא...
שים לב לפוסט שנוגע לאנשים חדשים בפורומים, זה יכול לעזור לך מאוד.


http://www.tranceaddict.com/forum/s...&threadid=20436
ripcurl
ברוך הבא אח שלי

אם אתה צריך להעלות את הטראקים שלך דבר איתי
:D
Dj-2TaLL
quote:

ד"א אני עובד על טראק פסיכודלי משהו בנזונה שבקרוב יתפרסם כאן


מה איתו באמת?
לא הספקתי לשאול אותך מה עשית עם המלודיה?:D :D :D :D :D :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement