|
היי אני יוצר ואני חדש בפורום
|
View this Thread in Original format
| deluxe |
שלום. קוראים לי אסף. אני מוזיקאי מתחיל מהרצליה. סייצתי לא מזמן טראק דיפ משהו ואני חושב שאפשר לעשות איתו משהו (הוא לא לרקידה, יותר לשמיעה). אני לא ממש בקיע בסצינה ואין לי ממש מושג לאיפה שולחים ואיך... קיצר מספר האייס סי קיו שלי הוא 25075454 הייתי מעוניין לדבר עם כמה אנשים ולהפיץ את השירים שלי. כל ביקורת מתקבלת! אם יש כאן מישהו שעובד עם מפיק או עם לייבל שיעשה טובה ויסביר לי בכמה שורות לאיפה שולחים מה ואיך כי אין לי מושג! ד"א אני עובד על טראק פסיכודלי משהו בנזונה שבקרוב יתפרסם כאן.
שלכם,
Deluxe |
|
|
| DJ-Energy |
אחשלי
קודם כל ברוך הבא לפורום
עכשיו: אם אתה רוצה להראות לנו את הטראק שלך.. תעלה אותו איפשהו לאינטרנט ( אם אתה צריך עזרה עם זה שלח לי הודעה) ואז נולך להגיד לך מה אנחנו חושבים
יש לנו פה עוד אחד שמפיק קוראים לו גיל שוורץ...
הוא גם מפיק טראקים יפים לאללה.. אז תדבר איתו אולי הוא יכול לעזור לך במשהו.. |
|
|
| Dj-2TaLL |
ברוכים הבאים באמת...
:)
תדבר עם ברויטמן בקשר להעלאה של השירים שלך...
(ripcurl)
תעלה גם חלק מאונטריו...
:) |
|
|
| luckystrike |
| ברוך הבא אחי!!! |
|
|
| ripcurl |
ברוך הבא אח שלי
אם אתה צריך להעלות את הטראקים שלך דבר איתי
:D |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: |
ד"א אני עובד על טראק פסיכודלי משהו בנזונה שבקרוב יתפרסם כאן
|
מה איתו באמת?
לא הספקתי לשאול אותך מה עשית עם המלודיה?:D :D :D :D :D :D |
|
|
|
|