return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
mindshooter
View this Thread in Original format
Ravesquad
Kan inte du ändra texten under Europe - Sweden displayen, till nått annat än Home of the TAs from Sweden?? typ nått coolt som definierar oss coola svenskar..

du som verkar va en kreavtiv kille kommer säkert på nå coolt:cool:
Aendy
Kanske typ:

Where trance is essential to outlive the darkness?

Eller det är för deprimerande?
reveal
alldeles för deprimerande...
jag trodde du var ett stort fan av sverige anden :)
Ravesquad
quote:
Originally posted by Aendy
Kanske typ:

Where trance is essential to outlive the darkness?

Eller det är för deprimerande?


Det e coolt, men kanske inte så uplifting...iofs är inte trance-scenen mycke uplifting här.. men nått typ:

"Where trance sparkles like northen light" kanske?
Aendy
Jag har aldrig sett ett norrsken i hela mitt liv. Däremot har jag sett snöslask, mörker och regninga sommrar. Så om vi gör en titel av det. Ska fundera...

Where trance is spreading the light.
reveal
jag tycker att det är bra med "sparkles" i titeln :p
Ravesquad
quote:
Originally posted by Aendy
Jag har aldrig sett ett norrsken i hela mitt liv. Däremot har jag sett snöslask, mörker och regninga sommrar...


Men det e ju det som e grejen... majoriteten av floridianerna har inte sett George Acosta heller:)
så typ,

Where polar bears and vikings rave under a sparklin northen light :p :p

det låter väll soft?
Ravesquad
quote:
Originally posted by reveal
jag tycker att det är bra med "sparkles" i titeln :p


Ja jag tänkte faktiskt på dig, och på tiësto och på airscape mixen som e den bästa;)
mindshooter
Tyvärr är det inte jag som ansvarar för vad som står där....det får ni fråga Swamper om :rolleyes:
Men era förslag verkar juh lite coola får ma väl erkänna :p
Gaby
quote:
Originally posted by Aendy
Jag har aldrig sett ett norrsken i hela mitt liv. Däremot har jag sett snöslask, mörker och regninga sommrar. Så om vi gör en titel av det. Ska fundera...


Där satt den!!! Du kunde inte ha sagt det bättre!!!:stongue:

quote:
Where trance is spreading the light. [/B]


Det här är ju helt klart SWEDEN!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement