|
TA forums offline !
|
View this Thread in Original format
| Magicbas |
ok, dus ik zit vanmorgen ff te kijken op het forum of er nog iets interessants is gepost...ging prima, totdat ik besloot eindelijk is een wat langere post te maken. In het Theo draadje had ik wat quotes gemaakt en daar een (naar mijn doen) flinke lap tekst onder geschreven met mijn mening etc.
Ik tevreden, druk ik op post....blanko scherm :conf: Ok, nog is proberen....blanco :eyes:
Is het forum gewoon echt foetsie!!:eyespop:
Hij doet het nu dus weer, maar heeft mn reply in Theo niet gesaved....en ik dus ook niet. Stom stom stom :eyespop:
Naja, misschien de volgende keer als ik weer moed heb verzameld om een onderbouwde post te maken :crazy: |
|
|
| HiGH_NrG |
| Doffe ellende man... :rolleyes: |
|
|
| sndh |
| en toen had je een nutteloze dag gehad... :haha: :haha: |
|
|
| Magicbas |
Nah, dat valt wel mee...heb een setje voor mezelf gedraaid :P Ging wel lekker moet ik zeggen! Ben niet een ster ofzo, beetje als bedroom dj plaatjes aan elkaar mixen voor de fun. Maar de laatste tijd heb ik wat meer tijd gemaakt om te mixen en dan is het wel leuk als je een btje vooruitgang merkt.
Zijn er nog meer bedroom dj's hier op het forum? ;) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Magicbas
Zijn er nog meer bedroom dj's hier op het forum? ;) |
Meer dan genoeg. Kijk maar eens wie er allemaal in de DJ Talk-sticky thread hier posten. Zegt wel genoeg denk ik. |
|
|
| Ding Chavez |
Mag ik dan ook een +1
dank u |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Mag ik dan ook een +1
dank u |
Je bent niet voor niets 'Ta Hooligan +1' ;)
Al zouden andere mensen die titel moeten krijgen, maar dan '+100 onzinnige posts' |
|
|
| eieregooie |
| Volgens mij is dit idd een beetje chillout thread voer eigenlijk :) |
|
|
| basd |
| Gooi em dan dicht luiwammes. |
|
|
| eieregooie |
| Ok ok, jij je zin :p |
|
|
|
|