|
הרסו את "סיילנס" של דליריום! :(
|
View this Thread in Original format
| Trance man |
כולכם ראיתם בטח את הפרסומת שבה רואים את הגבעטרון שרים במקהלה את
Delerium - Silence (DJ Tiesto Mix)!
צריך לרצח את מי שחשב על הרעיון המפגר הזה!!
כוס אמא שלו, אני לא יכול לשמוע את השיר הזה יותר בגלל הפרסומת הזאת..!
..מה כולכם חושבים בנושא??? |
|
|
| R-Yeah |
למה?
אני חושב שזה דיי מצחיק וחמוד
אני בטוח שטיאסטו היה נופל מצחוק ואז היה תובע אותם
:P |
|
|
| ripcurl |
שמע הפרסומת הזאת הייתה טובה לדבר 1
בחיים שלי לא צחקתי ככה
בחיים שלי
:stongue::stongue::stongue:והם לא הרסו אותו, הגירסא שלהם הרבה יותר טוב:stongue::stongue::stongue: |
|
|
| Dj-2TaLL |
זה היה חמוד...
באמת עשו מזה אחלה פרוגרסיב!!!
(חחחחחחחחחחחחח)
אבל אני אישית לא מבין מה הקטע של כל הרד בול והרד בול "ואנה ביז"?!?!?
(wanna be's)
מה זה אמור להיות?!?!
זה בול כמו מיץ תפוחים מוגז!!!
אין הבדל...
רד בול מחייה את הגוף והנפש, עלק!!!
|--------------------------------------------------------------------|
אהה, וזה הפוסט ה126 שלי אני חושב...
מתי אני הופך ל"סופרים"???
:cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
נראה לי הם עשו את הפירסומת הזאת ל
XTC
ולא לרד בול
והזקנה הזאת שנתנה את הסולו היה אפילו יותר טוב המווקל המקורי
:D :D :D
סתםםםם בצחוק |
|
|
| Dj-2TaLL |
לא נורא, מה זה משנה...
אני עדיין לא מבין מה הקטע של זה...
:cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: |
|
|
| Gil Shwarts |
זאת פרסומת גדולה!!
ראיתי אותה פעם ראשונה התהפכתי מצחוק (והייתי דלוק...)
אני וחברים שלי נקרענו על הפרסומת הזאת ומה שעוד יותר מצחיק זה שהם מפרסמים משקה שנקרא XTC
והעצוב הוא
שזה אומר שהפרסומת מקשרת טראנס לסמים, דבר שבכלל לא נכון (למרות הצעירה הזו שלקחה 3 אקסטות בניצנים ומתה...) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
זה היה חמוד...
באמת עשו מזה אחלה פרוגרסיב!!!
(חחחחחחחחחחחחח)
רד בול מחייה את הגוף והנפש, עלק!!!
|--------------------------------------------------------------------|
אהה, וזה הפוסט ה126 שלי אני חושב...
מתי אני הופך ל"סופרים"???
:cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: |
כוס אמק - אני כל הזמן שומע עלייה ועוד לא יצא לי לראות אותה...
:(
ואחי רד בול אולי לא מחייה את הגוף והנפש אבל זה בגלל המחיר - ביוון ארגז של 12 רד בול עולה 30 שקל ...קנינו אחד כזה ועוד ארגז של טקילות וזה החייה את כולנו :)
ולא חשבתי על זה אבל הטעם באמת מזכיר קצת מיץ תפוחים מוגז...
;)
ואם אני זוכר נכון אחרי 200 אתה הופך להיות "סופרים
וגיל - צודק באמת מעצבן שמקשרים כל הזמן טראנס לסמים...
למרות ש"פעם ב-" סמים קלים זה נחמד - כולם מקשרים מסיבות טראנס לסמים , בייחוד את המסיבות באזור שלך - המסיבות הגדולות בים המלח וכל אלה
:( |
|
|
| Gil Shwarts |
נכון
איזור מצפה רמון, המכתשים וים המלח הוא איזור של מסיבות טבע, כל איזור מדבר יהודה גם...
והייתי במספר רב של מסיבות כאלה ולא היו שם בכלל סמים
רק אנשים שמחים :)
אוקצור, תראה ת'פרסומת, היא מגניבה :) |
|
|
| DJ-Energy |
סעמק
לא ראיתי
אני רוצה לראות!!!! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
נכון
איזור מצפה רמון, המכתשים וים המלח הוא איזור של מסיבות טבע, כל איזור מדבר יהודה גם...
והייתי במספר רב של מסיבות כאלה ולא היו שם בכלל סמים
רק אנשים שמחים :)
אוקצור, תראה ת'פרסומת, היא מגניבה :) |
שמע בכל מסיבה יש סמים...
פשוט אין קשר בין זה לטראנס עצמו כמו שאנשים חושבים
ותמיד אני מעביר ערוץ בפרסומת המעצבנות האלה
כבר נמאס - יש יותר פרסומת מאשר הטלוויזיה עצמה...
איך יוצא לכם לראות אותם בכלל? |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ותמיד אני מעביר ערוץ בפרסומת המעצבנות האלה
כבר נמאס - יש יותר פרסומת מאשר הטלוויזיה עצמה...
איך יוצא לכם לראות אותם בכלל? |
עוברים לקחת משהו מהמטבח וההורים רואים טלויזיה בסלון :) |
|
|
|
|