|
שלוםם אני חדש פהה.. עזרה :] (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| AboveBeyond |
| זה אני יא תותחן :gsmile: |
|
|
| Viperon |
אהה גל יא נקניק :)
יש בעיות עם חברים מבי יו??!?!?
ובקשר ל:
| quote: | Originally posted by Scorchio
בקשר לפטיפונים טכניקס זה הכי טוב שיכול להיות למרות שהווסטקס גם טובים מאוד
לטכניקס יש שם יותר אמין ואיכותי כבר לאורך 30 שנה לכן עדיף לך אותם |
גם סטנטון התחילו לעלות בשנה האחרונה ויש להם אחלה פטיפונים |
|
|
| Segev |
| quote: | Originally posted by Shahar
האאאא גל אני מכירתך היית בפורום של 99 תמיד חרשת על התוכניות של עידן גוטמן וארתור גורדון
ושגב מה שכתוב בחתימה שך באמת פול ואן דייק אמר? |
כן אחי רק שאני לא זוכר איפה ראיתי |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Rising
ברוך הבא..
אתה בא אלינו מ-
BU לא?
תקשיב..
מיקס הרמוני זה ברוב המקרים לא מיקס שמורכב מביטים...
beat matching
שאתה מתאים כל ביט בקטע אחד לביט בקטע השני ואז מתחבר...
במיקס הרמוני זה לרוב סגנון צ'יל אווט ואמביינט..
שאתה צריך לחבר בין ההרמוניות של כל קטע שזה ישמע משתלב וטוב..
כמובן שהרבה יותר קשה למקסס תסגנונות האלה כי הם לא מורכבים מביטים.
חוץ מזה אתה יכול לעשות מיקס הרמוני בטראנס אבל זה מאוד נדיר ..
שמדברים על סוג כזה זה לרוב צ'יל . |
לא בדיוק... בוא נגיד שיש לי טראק שהסולם שלו הוא דו מז'ור ואני רוצה להכניס טראק חדש, אז במיקס הרמוני אני יחפש טראק שהוא או באותו ביפיאם ובדו מז'ור או מינור, או שאני יחפש טראק עם סולם נגיד של סי מז'ור או מינור שהוא יותר איטי ואני יגביה לו את הפיטש וככה הוא יהפוך לדו מז'ור או מינור (פיטש של 4 אחוז = חצי טון, פיטש של 8 = טון שלם...)
או להפך, למצוא טראק מהיר יותר עם סולם גבוה יותר ולהנמיך לו את הפיטש... וזה לא כזה קשה לעשות בטראנס כי רוב הסולמות דומים...
ואמביינט מורכב מביטים, אתם אולי מתכוון שהמקצב לא תמיד ברור או בולט... |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
לא בדיוק... בוא נגיד שיש לי טראק שהסולם שלו הוא דו מז'ור ואני רוצה להכניס טראק חדש, אז במיקס הרמוני אני יחפש טראק שהוא או באותו ביפיאם ובדו מז'ור או מינור, או שאני יחפש טראק עם סולם נגיד של סי מז'ור או מינור שהוא יותר איטי ואני יגביה לו את הפיטש וככה הוא יהפוך לדו מז'ור או מינור (פיטש של 4 אחוז = חצי טון, פיטש של 8 = טון שלם...)
או להפך, למצוא טראק מהיר יותר עם סולם גבוה יותר ולהנמיך לו את הפיטש... וזה לא כזה קשה לעשות בטראנס כי רוב הסולמות דומים...
|
אהבתי..
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
ואמביינט מורכב מביטים, אתה אולי מתכוון שהמקצב לא תמיד ברור או בולט... |
אממ לא נראה לי שאפשר לעשות ביטמצ'ינג בצ'ילאווט...
לפעמים הם מורכבים רק מסטרינגים ופאדים ומנגינות של כלי נגינה ואין שום זכר לביט... |
|
|
| Hell_Copter |
ברוך הבא גבר...
אני רועי
אם יש לך בעיה או משהו עם הפורום אני הכתובת... |
|
|
| StruckeR |
שלום אחי, אני ארתור
ברוך הבא לפורום!
תאמין לי אחי, כולם פה אחלה חבר'ה, אתה תהנה! |
|
|
| YuVaL |
ברוך הבא לפורום אחי
אני יובל... וזהו
=) |
|
|
| AboveBeyond |
תודה כולם ..
יובל יש לך קשר לרדמרק היוצר? |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Rising
אהבתי..
אממ לא נראה לי שאפשר לעשות ביטמצ'ינג בצ'ילאווט...
לפעמים הם מורכבים רק מסטרינגים ופאדים ומנגינות של כלי נגינה ואין שום זכר לביט... |
תיאורטית אפשר כל דבר :) גם עוד משו שאני אוהב לעשות... תצרוב קובץ של תו, נגיד דו, שהתו יהיה ככה איזה דקה אורך ככה רק תו... כזה טווווווו... קיצר אם יש לך ציוד, תשים את התו על פלוס שמונה פיטש ותדליק תכבה ככה בקצב (יענו עם הקרוס תתן מכות לכוון התו בקצב אחיד...) עכשיו כל מכה בין מכה למכה אתה מחליף את הפיטש... תנסה את זה ככה, כל פיטש (מספר) הוא מכה...משמאל לימין ומינוס סתם זה הפסקה...
+8, 0, -8, 0, +8, +8, +8, -, 0, 0, 0, +8, +8, +8, -, +8, 0, -8, 0, +8, +8, +8, -, 0, 0, +8, 0, -8
מי שאומר לי מה ניגנתי פה מקבל פרס... :) |
|
|
| AboveBeyond |
חחח ראיתי עושים את זה בתחרות
dmc
של טכניקס
עם תקליט כזה
זה חזק
הוא התחיל שם לשחק עם הפיץ' משו מטורף
אחח היפנים האלה תאמינו לי ...
:rolleyes: |
|
|
| AboveBeyond |
חכה עושים לי בקיובייס צליל
חח מחר אני אצרוב יעשה את זה :toocool: |
|
|
|
|