|
חפש"ש!!! - באופן תאורטי סיימתי צבא
|
View this Thread in Original format
| KosmiK-G8 |
טוב חברים
אחרי 3 שנים הגיע זמני להגיד שלום למסגרת שלא הסתדרתי איתה רוב הזמן אבל אני מודה לה על תנאים מעולים שזכיתי להם במהלך השירות ועל שירות שסוף סוף נגמר והיו לי חוויות שאני יזכור ממנו
היום בשעה רבע לאחת עשרה בלילה שיחררו אותי אל האופק הקרוב דל האזרחות...
לחפש"ש בן 19 ימים (נו טוב עכשיו כבר שישי אז 18) שיסתיים בבקו"ם ב-23 לנובמבר בשחרורי הסופי משורות צה"ל
משיצרף לנו עוד אזרח אחרי הצבא לפורום...
את יציאתי לחפש"ש אני יחגוג מחר אני מעריך עם מרקו וי ובריאן קרוס..(בהנחה שיהיה לי איך להגיע בכלל)
3 שנים לא עברו לי מהר
לעתים עברו טיפה לאט אבל נו מילא
עכשיו הדבר היחיד שמשנה זה שהם מאחורי
ואני מוכן לפתיחת הפרק החדש בחיי
בחודשים הקרובים אני יהפוך למטרידן סדרתי של כמה מחברי הפורום (מארק צח קובי יובל ואלי אתם על הכוונת..:D מקווה שאני לא יעיק יותר מדי) בעיקר בשאלות שקשורות כמובן לציוד שאני מתכנן לרכוש במהרה...
אוזניות יהיו הראשונות בפרמיירת הרכישות
והרכישה הזו תתבצע איפשהו באמצע-סוף חודש דצמבר
הרכישה הצפויה לבוא אחריה תהיה בומבה כספית מסיבית כאשר אני מתכנן ביום אחד לרכוש 2 קומפקטים ומיקסר (חתיכת הוצאה....)היום המאושר הזה שרבים יעידו פה שאני מחכה לו כבר חודשים רבים וארוכים צפוי לקרות (תלוי בבנק) בין ינואר למרץ כשהשאיפה מבחינתי היא לעשות את זה כמה שיותר מהר ברגע שאני יהיה נעול על איזה דגם של כל דבר אני קונה...
בין לבין אני אמור בחודש הקרוב לקנות גם נגן אמ פי 3
ועד סוף 2004 מערכת רמקולים נורמלית לחדר שלי
אני שוקל לשדרג לכרטיס קול ברמה אבל סיכויים גבוהים שאני אוותר על הרעיון מאחר ולפחות בחודשים הקרובים כנראה שאני לא יתחיל עדיין להתעסק ביצירה...(אני חושב שהדבר הכי נכון לעשות הוא להיות סבלני...ולהתקדם לאט לאט...קודם נלמד את מלאכת התקלוט בראש שקט..) ולכן למעשה כרטיס קול יהיה שימושי רק כדי לשמוע אמ פי 3 ...אם מישהו חושב שרק למטרה הזו בלבד כדאי לי בכל זאת לשדרג את כרטיס הקול...אני יותר מישמח לשמוע את דעתו...ואולי אני גם יקבל ותה בסופו של דבר מאחר ואינני מבין גדול בנושא...
בקיצור חברים
יחי האזרחות
מי יתן והתוכניות שלי יצאו מהמגירה
ובעוד 4-5 שנים אני יופיע בדי גיי מאג...חחחחחחחחחחחח....כן בטח:) |
|
|
| eXeTik |
מזל טוב אבא :)
עוד שנה אצלי... איזה שוק זה לקום בבוקר ולגלות שהשתחררת :eek: |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by eXeTik
מזל טוב אבא :)
עוד שנה אצלי... איזה שוק זה לקום בבוקר ולגלות שהשתחררת :eek: |
חחחח ראסמי
עוד שבועיים יש מצב שאני יגלה מה זה הלם בקום אבל מהצד השני של המתרס:) |
|
|
| Meltdown |
מזל טוב בנאדם לרגל השחרור מצה"ל!!!
אני בהחלט מבין את השמחה שלך, גם אצלי זה היה כך כאשר השתחררתי,ועכשיו אתה פשוט צריך להגשים את הרצונות והחלומות שלך בכל הקשור למוסיקה האלקטרונית.
שיהיה בהצלחה בכל הנושא הזה
האם אתה סגור לגבי הגעה לסט של מרקו וי? |
|
|
| ronsh |
וואי וואי מזל טוב אחי לרגל השחרור...
בקרוב אצלי (או שלא)....
אחח גם יומי יבוא |
|
|
| yaman |
| ואי ואי ששיהיה לך המון מזל טוב |
|
|
| markfeldman |
אילן ידידי !
מהיום אין תירוצים - "אני לא יכול לנסוע לחו"ל"
ARMADA NIGHT - HERE WE COME !!! |
|
|
| DjChook |
וואי איזה טירוף, אחי שיהיה המון בהצלחה
ואל תסתנוור מחלומות האזרחות, לך לאט לאט... צעד אחרי צעד
לקראת חלומותיך :)
(עוד 5 שנים ושלוש חודשים אצלי !!!) |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by DjChook
וואי איזה טירוף, אחי שיהיה המון בהצלחה
ואל תסתנוור מחלומות האזרחות, לך לאט לאט... צעד אחרי צעד
לקראת חלומותיך :)
(עוד 5 שנים ושלוש חודשים אצלי !!!) |
אילן קודם כל מזל טוב שיהיה המון בהצלחה... מעכשיו אין יותר תירוצים כמו : "אני לא מעודכן" וכאלה :)
(אצלי עוד 6 שנים ו10 חודשים!!! :eyespop: :crazy: ) |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by DjChook
וואי איזה טירוף, אחי שיהיה המון בהצלחה
|
ראסמי זה מטורף....
אתה ממשיך לעבוד בחניונים בינתיים?
אני עובר שמה לפעמים ולא רואה אותך יותר
:p |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by taltul
אילן קודם כל מזל טוב שיהיה המון בהצלחה... מעכשיו אין יותר תירוצים כמו : "אני לא מעודכן" וכאלה :)
(אצלי עוד 6 שנים ו10 חודשים!!! :eyespop: :crazy: ) |
אני עוד שנתיים
כוססס.... |
|
|
| princess cc |
סחתיין!!!!!!!!!!!!!!!
מזל טוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אין כמו הריח/טעם של האזרחות!
היום הכי מאושר בחיי: היום שהשתחררתי מצה"ל
יאקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק!
לא חשבתי שאני אהיה כ"כ מאושרת לראות ת'בקו"ם אחרי הגיוס !:)
נווווו שיהיה בשעה טובה מותק! |
|
|
|
|