return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
[12-11-2004] Earth 5 year anniversary;Melkweg (pg. 2)
View this Thread in Original format
magrec
Dat zijn de echte liefhebbers he :toothless
tijs08
quote:
Originally posted by magrec
Ik merk het alwel :p als er geen sasha, matthew dekay, deep dish, sander kleinenberg, nick warren of zabiela op de line up staat dan komen de proghelden van ta niet meer :rolleyes: :D

jajajaja! :sadgreen:

Er bestaan nog steeds veel verschillende soorten progressive.. en ik moet zeggen dat ik de progressive van de namen op deze line-up gewoon te saai vind. (behalve infusion dan) Net zoals ik 2 jaar geleden bijna in slaap viel bij een set van Digweed op 4 Elements.
magrec
Stel je mag de dj's die op earth staan interviewen....

iemand nog leuke vragen? (moet niet al te diep gaan...een leek moet het ook nog kunnen begrijpen)
HiGH_NrG
Ik ben erbij... gastenlijst is rond :D
SnuggLe
quote:
Stel je mag de dj's die op earth staan interviewen....

iemand nog leuke vragen? (moet niet al te diep gaan...een leek moet het ook nog kunnen begrijpen)

Voor wie moet je interviewen joh? Wel cool :D

quote:
Originally posted by tijs08
Net zoals ik 2 jaar geleden bijna in slaap viel bij een set van Digweed op 4 Elements.

Die set was ZOOOOOOOOOOOOOOOOOO vet! Ben daar echt ZOOOOOOOO hard gegaan, samen met Ding Chavez. So de ju. Die set is echt lang niet meer overtroffen. Naadloos, naadloos! Kende d'r geen enkele track van, maar dat boeide geen kont. Sjonnie kwam zag en overwon HEEL HARD!
magrec
Zo dan lekker thuis gekomen van een heerlijk avondje earth. Echt een mege leuke avond gehad. Jamie van infusion geïnterviewd wat een mega droge gozer is dat haha en ook mijn held rui da silva :)

(de interviews.... (was leuk interview leon (high_energy voor de leken) daarover meer als ik wat wakkerder en helder ben))

Rui viel een beetje tegen maar hij sloot af met touch me en infusion en kasey taylor rockten echt de grote zaal. Wat een sets zeg :eyes: :eyes:

Zo nog gg lekker mijn thee opdrinken en dan kijken of ik kan slapen.
Ding Chavez
quote:
Originally posted by SnuggLe
Die set was ZOOOOOOOOOOOOOOOOOO vet! Ben daar echt ZOOOOOOOO hard gegaan, samen met Ding Chavez. So de ju. Die set is echt lang niet meer overtroffen. Naadloos, naadloos! Kende d'r geen enkele track van, maar dat boeide geen kont. Sjonnie kwam zag en overwon HEEL HARD!

Idd, dat was nou wat je noemt een meeslepende set :) Niet wat leuke deuntjes achter elkaar gezet, maar gewoon anderhalf uur tot een nummer weten te maken.
SnuggLe
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Idd, dat was nou wat je noemt een meeslepende set :) Niet wat leuke deuntjes achter elkaar gezet, maar gewoon anderhalf uur tot een nummer weten te maken.

UH HUH!
Echt super!
Kan je zien hoe smaken verschillen btw, dat mensen hier die ook van progressive houden het niets vonden. Neppers :p
HiGH_NrG
quote:
(de interviews.... (was leuk interview leon (high_energy voor de leken) daarover meer als ik wat wakkerder en helder ben))

Was wel een leuk meisje die interviewde :cool:. Voor de rest vond ik het maar een wazig gebeuren...

En het was een zeer goede avond! Werd goed gedraaid, relaxed volk, geen gezeik, etc etc etc... :D
magrec
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Was wel een leuk meisje die interviewde :cool:. Voor de rest vond ik het maar een wazig gebeuren...

Wacht maar totdat je jezelf terug hoort :p :p

Partyhardy!
quote:
Originally posted by SnuggLe
UH HUH!
Echt super!
Kan je zien hoe smaken verschillen btw, dat mensen hier die ook van progressive houden het niets vonden. Neppers :p

Toen vonden we Guy Ornadel nog vet :rolleyes: dus niet smaken verschillen maar smaken veranderen in dit geval ;)

Sister Bliss draaide toen ook nog die vette remix van Junkie XL van Dirty Sticky Floors en daarna Nothing 93 returning mix! helemaal los! :crazy:
emre
quote:
Originally posted by Partyhardy!
helemaal los! :crazy:

Springen zeker :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement