|
FC Kahuna @ Vox, 04/11/04
|
View this Thread in Original format
| ronsh |
אחי אולי תשנה את השם של הטרד ונהפוך את זה לטרד תמונות??
שכל אחד שיש לו תמונה מעניינת ממסיבה או גלריה יעלה |
|
|
| StruckeR |
מאיפה משיגים תחולצה הזוהרת הזאת??
או איך מכינים את זה לבד?
איזה יפה זה... |
|
|
| -CosmicFire- |
מי בעד להחזיר את הטראד של
Bitches
שיגיד אני!!
"אני" |
|
|
| KrazyDJs |
מי בעד שהסייברים יתחילו לקחת אותי למסיבות איתם שיגיד אני
אני :wtf: |
|
|
| KosmiK-G8 |
מי בעד לבלות במשך שלוש שעות עם ירון השתוי וההפוך מת שהוא מנהיג הסייברים שיגיד אני
טוב בכל מקרה זה משהיה אתמול..
ירון אתה מדבר הרבה שטויות כשאתה שתוי אני מוכרח לציין
:)
מקוה שידידה שלך כבר רגילה לזה |
|
|
| Meltdown |
| ירון, אתה מעלה לאותו אתר גם את התמונות מהסט של מרקו וי? |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
מי בעד לבלות במשך שלוש שעות עם ירון השתוי וההפוך מת שהוא מנהיג הסייברים שיגיד אני
טוב בכל מקרה זה משהיה אתמול..
ירון אתה מדבר הרבה שטויות כשאתה שתוי אני מוכרח לציין
:)
מקוה שידידה שלך כבר רגילה לזה |
חחחח...מחזק את דבריך לגבי השטויות שירון מדבר בזמנו "קצת" לא שפוי...:)
אני זוכר מווקס כשפגשתי אותו שמה - הוא אמר כמה דברים מצחיקים..ותאכלס אחרי שדיברנו באי סי קיו הבנתי שהוא בכלל לא זכר שפגש אותי...
קיצר ירון תקטין טיפונת את המנת ה40 % הרגילה שלך כי אחרת :) אנחנו כבר יודעים מה...
נ''ב: דא אתמול לא שתיתי טיפה של אלכוהול תאמת פשוט יצא ככה בפוקס בדרך כלל אני מרבה בלדפוק איזו כוסית או שתיים :)
אבל מה נהניתי בטירוף והגעתי למסקנה שאין כמו מוזיקה שעושה לך את זה... אפילו אלכוהול לא יכול להתחרות בה... |
|
|
| Huge-A |
אם כבר פתחו טרד אני אספר לכם שהיה טוב מין הרגיל שיש בדרך כלל בחמישי ..
מוזיקה מעולה שטוכנר גם בחימום וגם בסגירה
וגם הצמד הנפלא שדפק אחלה של סט שבשעה האחרונה אם אני לא טועה נוגן המון אלקטרו טכנו שזה בריא משרד הבריאות קובע!!!
ולכם כל השאר שרוצים להגיע איתנו למסיבות אתם יכולים לדבר עם המזכירה
"שלנו בפורום "סיסי הפקות ואירועים סייבר בע"מ ;)
חולצות שלנו לא ניתן לקנות או להשיג לא מצטערים מראש :D |
|
|
| fusi |
ילדים אני קורא אתכם לסדר ושאני לא יחשוב אפילו על להתעצבן
:D
בכל מקרה זה טרד על מסיבה בחמישי בווקס ולא על מרקו וי בשישי ב"קו", אז תיצמדו לנושא
טרד עליי אם אתם רוצים תעשו בנפרד, לכבוד הוא לי
:haha:
| quote: | Originally posted by Meltdown
ירון, אתה מעלה לאותו אתר גם את התמונות מהסט של מרקו וי? |
:לא, העלתי אותם לפה
Marco V @ KU, 05/11/04
Marco V @ KU, 05/11/04 (gizulon's gallery) |
|
|
| Meltdown |
תודה על העדכון לגבי התמונות ממרקו וי.
מעניין איך תצליח לשפוך אותי מצחוק בפעם הבאה שאני אראה אותך באחת המסיבות של נקסט |
|
|
|
|