return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
FC Kahuna @ Vox, 04/11/04
View this Thread in Original format
fusi
:סתם כי בא לי להעלות תמונות שצילמנו במסיבה

FC Kahuna @ Vox, 04/11/04

:clown:
ronsh
quote:
Originally posted by fusi
:סתם כי בא לי להעלות תמונות שצילמנו במסיבה

FC Kahuna @ Vox, 04/11/04

:clown:


אחי אולי תשנה את השם של הטרד ונהפוך את זה לטרד תמונות??
שכל אחד שיש לו תמונה מעניינת ממסיבה או גלריה יעלה
StruckeR
מאיפה משיגים תחולצה הזוהרת הזאת??
או איך מכינים את זה לבד?
איזה יפה זה...
-CosmicFire-
מי בעד להחזיר את הטראד של
Bitches
שיגיד אני!!


"אני"
KrazyDJs
מי בעד שהסייברים יתחילו לקחת אותי למסיבות איתם שיגיד אני


אני :wtf:
-CosmicFire-
שוב אני :]
KosmiK-G8
מי בעד לבלות במשך שלוש שעות עם ירון השתוי וההפוך מת שהוא מנהיג הסייברים שיגיד אני

טוב בכל מקרה זה משהיה אתמול..
ירון אתה מדבר הרבה שטויות כשאתה שתוי אני מוכרח לציין
:)
מקוה שידידה שלך כבר רגילה לזה
Meltdown
ירון, אתה מעלה לאותו אתר גם את התמונות מהסט של מרקו וי?
taltul
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
מי בעד לבלות במשך שלוש שעות עם ירון השתוי וההפוך מת שהוא מנהיג הסייברים שיגיד אני

טוב בכל מקרה זה משהיה אתמול..
ירון אתה מדבר הרבה שטויות כשאתה שתוי אני מוכרח לציין
:)
מקוה שידידה שלך כבר רגילה לזה

חחחח...מחזק את דבריך לגבי השטויות שירון מדבר בזמנו "קצת" לא שפוי...:)

אני זוכר מווקס כשפגשתי אותו שמה - הוא אמר כמה דברים מצחיקים..ותאכלס אחרי שדיברנו באי סי קיו הבנתי שהוא בכלל לא זכר שפגש אותי...

קיצר ירון תקטין טיפונת את המנת ה40 % הרגילה שלך כי אחרת :) אנחנו כבר יודעים מה...

נ''ב: דא אתמול לא שתיתי טיפה של אלכוהול תאמת פשוט יצא ככה בפוקס בדרך כלל אני מרבה בלדפוק איזו כוסית או שתיים :)
אבל מה נהניתי בטירוף והגעתי למסקנה שאין כמו מוזיקה שעושה לך את זה... אפילו אלכוהול לא יכול להתחרות בה...
Huge-A
אם כבר פתחו טרד אני אספר לכם שהיה טוב מין הרגיל שיש בדרך כלל בחמישי ..
מוזיקה מעולה שטוכנר גם בחימום וגם בסגירה
וגם הצמד הנפלא שדפק אחלה של סט שבשעה האחרונה אם אני לא טועה נוגן המון אלקטרו טכנו שזה בריא משרד הבריאות קובע!!!

ולכם כל השאר שרוצים להגיע איתנו למסיבות אתם יכולים לדבר עם המזכירה
"שלנו בפורום "סיסי הפקות ואירועים סייבר בע"מ ;)

חולצות שלנו לא ניתן לקנות או להשיג לא מצטערים מראש :D

fusi
ילדים אני קורא אתכם לסדר ושאני לא יחשוב אפילו על להתעצבן
:D

בכל מקרה זה טרד על מסיבה בחמישי בווקס ולא על מרקו וי בשישי ב"קו", אז תיצמדו לנושא

טרד עליי אם אתם רוצים תעשו בנפרד, לכבוד הוא לי
:haha:

quote:
Originally posted by Meltdown
ירון, אתה מעלה לאותו אתר גם את התמונות מהסט של מרקו וי?


:לא, העלתי אותם לפה

Marco V @ KU, 05/11/04

Marco V @ KU, 05/11/04 (gizulon's gallery)
Meltdown
תודה על העדכון לגבי התמונות ממרקו וי.
מעניין איך תצליח לשפוך אותי מצחוק בפעם הבאה שאני אראה אותך באחת המסיבות של נקסט
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement