|
Rammstein
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
var hos deras andra konsert i Holland igår
det var fett grymm :p
har ingen aning om det finns folk som tycker om det här men tänkta posta lite bilder och filmer ändå
http://www.scul.net/rammstein/
den 18. november spelar de samma show i Globen, Sthlm. |
|
|
| CJ InterCity |
ICH WILL:crazy:
den e grym, resten e skit *visslar* |
|
|
| M1cro5lave |
Rammstein är riktigt bra, något jag föredrar att lyssna på när jag inte lyssnar till edm :)
Rammstein - Du Hast :eyespop: |
|
|
| benni |
såg dom också på island nån gång för några år sen
det var grymmt.. håller jag med :)
är rock musik stort i holland förresten? edm är väl större va? |
|
|
| keddo |
diggar faktiskt den där låten som går på z tv, "we are living in america"
tycker den passar ganska bra i dessa tider.. |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by benni
är rock musik stort i holland förresten? edm är väl större va? |
skulle säga .. ungefär lika stor
fanns 25.000 människor i arenan där :)
@keddo den heter Amerika, den spelade dem också live.
när man tittar på bilderna syns det röd/vit/blåa 'glitters', färgerna av Amerikanska flaggan. då spelade de den
bild 79 t/m 83 |
|
|
|
|