return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Rammstein
View this Thread in Original format
ScuL
var hos deras andra konsert i Holland igår
det var fett grymm :p
har ingen aning om det finns folk som tycker om det här men tänkta posta lite bilder och filmer ändå

http://www.scul.net/rammstein/

den 18. november spelar de samma show i Globen, Sthlm.
CJ InterCity
ICH WILL:crazy:

den e grym, resten e skit *visslar*
M1cro5lave
Rammstein är riktigt bra, något jag föredrar att lyssna på när jag inte lyssnar till edm :)

Rammstein - Du Hast :eyespop:
benni
såg dom också på island nån gång för några år sen
det var grymmt.. håller jag med :)

är rock musik stort i holland förresten? edm är väl större va?
keddo
diggar faktiskt den där låten som går på z tv, "we are living in america"

tycker den passar ganska bra i dessa tider..
ScuL
quote:
Originally posted by benni
är rock musik stort i holland förresten? edm är väl större va?


skulle säga .. ungefär lika stor
fanns 25.000 människor i arenan där :)


@keddo den heter Amerika, den spelade dem också live.
när man tittar på bilderna syns det röd/vit/blåa 'glitters', färgerna av Amerikanska flaggan. då spelade de den

bild 79 t/m 83
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement