return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מי היה מאמין שגם אני יצא קבב?! או במילים אחרות מזל טוב נימי!!!!!!
View this Thread in Original format
Hell_Copter
כמו שכבר אמרתי בטופיק...
אני יצאתי קבב אחושרמוטה כי אתמול רציתי לפתוח את הט'רד הזה... ובדקתי שאף אחד לא פתח... ואז באתי לפתוח ושכחתי איכשהו כי הייתי צריך ללכת...

והיום בכלל יצאתי קבב כי הייתי בבית והייתי פה ולא פתחתי


קיצר....
















מזל טוב נמרוד!!!!!!!!!!!!!!!

נמרוד למי שלא יודע נקרא פה
nimrod levi
והוא מותיקי הפורום...
והוא גם אחלה גבר!! :D
KrazyDJs
מזל טוב נימי נים
עד 100 ועשרים
YuVaL
נמרוד אחשלי!!
שיהיה המון המון במזל"ט
שנתראה בשמחות!
ronsh
מזל טוב אחי עד 120...
ו...אל תשכח
עקרבים
כ - ב - ו - ד
Rising
תאכלס לנמרוד ולרון יש יומולדת באותו יום..... אז מזל טוב כפול!!!
arik
MAZAL TOVVVV!#$@;)
yaman
מזל טוב
Segev
מזל טוב אחי עד 120!!!
Flotser
מזל טוב תבוא לפה לבקר!!!
:crazy:
Huge-A
כן תזכה לשנה הבאה עם 120 שנה
:D
מזל טוב

Shahar
מזלטובבבבב
Viperon
מזל"ט
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement