| Hell_Copter |
כמו שכבר אמרתי בטופיק...
אני יצאתי קבב אחושרמוטה כי אתמול רציתי לפתוח את הט'רד הזה... ובדקתי שאף אחד לא פתח... ואז באתי לפתוח ושכחתי איכשהו כי הייתי צריך ללכת...
והיום בכלל יצאתי קבב כי הייתי בבית והייתי פה ולא פתחתי
קיצר....
מזל טוב נמרוד!!!!!!!!!!!!!!!
נמרוד למי שלא יודע נקרא פה
nimrod levi
והוא מותיקי הפורום...
והוא גם אחלה גבר!! :D |
|
|