|
Filterheadz @ Vox, Thursday 18/11 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
עשו רמיקס טוב ל
never |
|
|
| fusi |
?מה אתם סחים
:ומה תגידו על אחד הקטעים החזקים של השנה שמצוי באמתחתם
Filterheadz - Yimana
שהוא טראק מצויין וקרוס-פיידר בפני עצמו
:ובואו ניזכר בלהיט קורע רחבות שלהם אשתקד
Tomaz Vs. Filterheadz - Sunshine
ויש עוד הרבה דוגמאות שישחקו לטובת היוצרים המוכשרים האלה שמחדירים את הסאונד היחודי שלהם לכל טראק שבו הם נוגעים. ושלא נדבר על זה שהם קופצים מז'אנר אחד לאחר בקלילות ובגאונות
:gsmile: |
|
|
| princess cc |
איזה מצחיק זה שהפוסטים נמחקו אה?
פתאום אני רואה איך שיחות יכולות להתפתח לכל מיני כיוונים שונים...
lol |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by princess cc
פתאום אני רואה איך שיחות יכולות להתפתח לכל מיני כיוונים שונים...
lol |
מה!? |
|
|
| DJ Alex E. |
גם
Above_and_beyond-surrender__filterheadz_remix
הוא רמיקס ענק לדעתי
גם הרמיקס שלהם לטראק האחרון של פייטלס היה לא רע
אני לא מבין למה אתם מלמלכים עליהם
הם דווקא ממש סבבה
והמיקס שלהם ל
never
הוא באמת אחד המדהימים אי פעם |
|
|
| Shahar |
גם הרמיקס ל
silence
אני חורש עליו באוטו
נקווה שישימו אותו בווקס |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Shahar
מה!? |
שביום ראשון כתבנו פוסטים בכיוון אחר
לגמרי בת'רד הזה שכחת?
:)
ain't fuuny? |
|
|
| markfeldman |
| לדעתי גם הרימיקס ל"סיילנס" וגם ל-"סארנדר" פשוט מגעילים !!!! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by princess cc
שביום ראשון כתבנו פוסטים בכיוון אחר
לגמרי בת'רד הזה שכחת?
:)
ain't fuuny? |
חחחחח מה היה כתוב?
ראסמי שכחתי |
|
|
| Eitan E |
מישהו שמע על זה שההרכב
hybrid
הולכים להופיע ב
vox
?
:confused: |
|
|
| fusi |
:ובחזרה לנושא
- פילטרהדז ביטלו את הגעתם לווקס בשבוע הבא (יותר נכון דחו אותה) ובמקומם יופיע
TALL PAUL
שזה תחליף לא רע בכלל
:D |
|
|
|
|