return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Gil Shwartz - Live @ Zanzi Bar - Get it here.
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
אוקיי אנשים
סוף סוף העליתי את הסט
בהתחשב בציוד שהיה שם אני חושב שהוא יצא דיי טוב...


http://www.tranceaddict.com/forum/s...6415#post234964

רשימת הטראקים בפוסט הזה...
DJ-Energy
טראק ליסט נחמד ביותר!!

תגיד הטראקים שאתה השמעת שם זה על דיסקים צרובים או על
Vinyls
?
DJ-Kreing^^
אההה אני לא מצליח להוריד
כתוב שיש שגיאה
Gil Shwarts
הרוב הם וינילים
הטראקים הממש חדשים על צרובים... (עם מדבקות) :)


הלינק עובד מצויין אצלי
Narcotic Mind
אחלה סט, יש לך עתיד!!!
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
אחלה סט, יש לך עתיד!!!


תודה אחי
אבל כמו ששמעת
היו כמה פעמים שהציוד אכזב אותי...
דיסקים קפצו וכו'
DJ-Energy
איזה טראקים כן היו על ווינל?
Narcotic Mind
לא שמתי לב...
Gil Shwarts
אני שמתי לב מאוד...
גם הבאסים במיקסר עצמו לא היו משהו בכלל
כאילו שמישהו הוציא ת'סקאלה של הבאסים מהמיקסר :)

אירג'י
הטראקים שהיו לי על וינלים מהסט הזה הם
Astral Projection - Axis
Plastic Angel - Daylight
Iio - Rapture (Riva Mix)
La Forge - Second Contact
CJ Bolland - The Prophet
Marco V - Simulated (Original Mix)
DJ-Energy
פששששש
הייתי מת להשיג את
Viio - Rapture (Riva Mix)
על ווינל
Blank & Jones - Nightclubbing (wippenberg mix)
גם יהיה נחמד עם תשיג בווינל
אני יוריד את הסט היום

luckystrike
quote:
Originally posted by DJ-Energy
פששששש
הייתי מת להשיג את
Viio - Rapture (Riva Mix)
על ווינל
Blank & Jones - Nightclubbing (wippenberg mix)
גם יהיה נחמד עם תשיג בווינל
אני יוריד את הסט היום


למה אתה צריך אותם על ווניל אם אין לך פטיפון?
או שיש לך?
DJ-Energy
quote:
Originally posted by luckystrike


למה אתה צריך אותם על ווניל אם אין לך פטיפון?
או שיש לך?


יש פטיפון ישן של סבא משנת הפרמפמפם
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement