|
הארד דיסק דחוףףף!!!
|
View this Thread in Original format
| arik |
חברייה
לא מצאתי את הטרד של המחשבים
אז פתחתי חדש!
אני חייב בדחיפות עוד הארד דיסק למה יש לי רק 1 של 40 ובעידן שלנו זה לא מספיק בכלל
אז אני רוצה לקנות עוד הארד דיסק
של 120 GB
8 קש ממורי
אני מניח או של
MAXTOR
או WD
אלה אני מבין השולטים התחום
הבעיה היא שאני כבר לא יודע איפה טוב לקנות
אז מי שמימכם עדיין קצת מתעסק עם זה
שיגיד לי איפה בטוח וכדאי לקנות אני צריך מקום אמין שלא יתנו לי פצאום איזהחלק לא מקורי או משהו כזה
וגם תגידו לי מה כדאי לקנות
תודה |
|
|
| Shahar |
ווסטרן דיגיטל....לדעתי לא משנה איפה תקנה העיקר שתקבל תאחריות
גם אם המקום שקנית ממנו יסגר תיכול לשלוח אותו לוסטרן דיגיטל ולקבל חדש |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by Shahar
ווסטרן דיגיטל....לדעתי לא משנה איפה תקנה העיקר שתקבל תאחריות
גם אם המקום שקנית ממנו יסגר תיכול לשלוח אותו לוסטרן דיגיטל ולקבל חדש |
כן אחי זה אני יודע אבל אם בכל זאת יש מקום מומלץ ואמין
אז תגיד לי
אולי באינטרנט אפילו אני יקנה
הקטע שאני לא ממש יודע איך להפוך אותו ל
SLAVE
וכל הדברים האלה
בכל מקרה
הבנתי שיש גם
IDE
ו
RAID
ו
SATA
אני מניח שאני צריך IDE
למה הנחשב שלי מליפני 3 שנים |
|
|
| Flotser |
תנסה את
www.g-tech.co.il
גם זול (לפחות איך שאני זוכר),
ובינתיים לא איכזבו אותי
אני קניתי שמה זיכרון והארד דיסק כמו שאתה רוצה :)
ואבא שלי קנה שמה מחשב כמעט שלם |
|
|
| DjChook |
| אני יודע שעדיף SATA.. הם ממש מהירים אבל תכלס אין לי מושג לגבי המחשב אם צריך חדש / ישן או משהו כזה.. הכי פשוט לברר באחד האתרים פה שהביאו לך |
|
|
| -CosmicFire- |
אם המחשב שלך תומך ב
S-ATA
קח אותו הוא יותר טוב
יש לי
Segate 120GB SATA
ממש טוב |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by arik
כן אחי זה אני יודע אבל אם בכל זאת יש מקום מומלץ ואמין
אז תגיד לי
אולי באינטרנט אפילו אני יקנה
הקטע שאני לא ממש יודע איך להפוך אותו ל
SLAVE
וכל הדברים האלה
בכל מקרה
הבנתי שיש גם
IDE
ו
RAID
ו
SATA
אני מניח שאני צריך IDE
למה הנחשב שלי מליפני 3 שנים |
אני קניתי תארדיסק שלי בחנות של איזה רוסי פה
ווסטרן דיגיטל 80 גיגה 8 מגה קש 3 שנים אחריות
כשזה רק יצא לשוק..
לדעתי שים אותו
IDE
RAID
סתם קקה
קניתי בקר רייד וחברתי 3 ארדיסקים ביחד אמרו שזה יפעל יותר מהיר וטוב
זה סתם עשה לי בעיות בווינדוס הזין הזה
ולדעתי איפה שתמצא במחיר טוב ארדיסק שיש עליו מדבקה של וסטרן דיגיטל זה פססדר...
באינטרנט אל תקנה כי פתאום ישלחו לך ארדיסק של חברה אחרת |
|
|
| taltul |
טעות ראשונה וחמורה:
אף פעם אבל אף פעם אל תתקרב להארד דיסק של מאקסטור אלא אם כן אתה רוצה להחליף אותו אחרי חצי שנה!!! |
|
|
| arik |
חברה קניתי
SEAGATE
120 GB
8 קש ממורי
IDE |
|
|
|
|