| iTAi |
אני דווקא חשבתי שאולי את הטרמינל הישן אפשר להפוך למועדון יש שם שטח גדול מאוד לא מנוצל עכשיו :)
ומה רע בזה שאומנים ינחתו ומיד יעלו לעמדה :)
בהרבה מדינות מנצלים כל מיני הנגרים גדולים ומסיבים אותם למועדונים קבועים או חד פעמיים!
אחלה רעיון!
כבוד ליזמים!
אם למישהו יש עוד פרטים נא לשפוך :) |
|
|