|
Ny låt, lyssna snälla?
|
View this Thread in Original format
| NooN |
Så, då försöker jag få lite respons igen.
Oscillator - Desert
Lite kommentarer och tips tack :)
//R. |
|
|
| Cloudburst |
Ok, först vill jag ursäkta mig för jag lyssnade och tänkte kommentera, men måste ha glömt av det.
Tycker om percussion/hihats, mycket fint gjorda, snygg layering. Du bygger upp låten fint. Däremot är det svagaste kortet i låten enligt mitt tycke melodierna. Faller inte mig i smaken. Låter dessutom väldigt Reason-aktigt. Dock är pianot bra, den gillar jag. :) |
|
|
| DjAviander |
Lyssnar för tillfället..
Kommentarer: (Uppdaterar eftersom :))
Gillar percussions och hihat, mycket snyggt och proffsigt ljud!
Tycker dock att synthen känns lite plastig.. :(.
Pianot är snyggt och låter proffsigt, men skulle dock vilja ha det lite högre, eftersom det nu känns som att det drunknar i de övriga ljuden :)
Not really my cup of tea, men kommentera låten kan jag :)
(Mina förra kommentarer försvann då min webläsare dog :P) |
|
|
| ScuL |
Produktionsmässigt inte alls dåligt men det är inte riktigt min stil :)
Kanske borda lägga till lite vokaler |
|
|
| NooN |
Tack för feedbacken grabbar!
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Ok, först vill jag ursäkta mig för jag lyssnade och tänkte kommentera, men måste ha glömt av det.
Tycker om percussion/hihats, mycket fint gjorda, snygg layering. Du bygger upp låten fint. Däremot är det svagaste kortet i låten enligt mitt tycke melodierna. Faller inte mig i smaken. Låter dessutom väldigt Reason-aktigt. Dock är pianot bra, den gillar jag. :) |
Haha :D Det var ju rätt kul att det låter Reason-aktigt eftersom att jag producerar i FruityStudio 4.0!
ScuL:
Hehe, du tycker väl att jag ska lägga in en extremt tung kick och en distad offbeat-bas kan jag tänka mig :P Jag har faktiskt tänkt på vocals, har dock problem att hitta nån som vill sjunga åt mig :P
Tack än en gång :) |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by NooN
Haha :D Det var ju rätt kul att det låter Reason-aktigt eftersom att jag producerar i FruityStudio 4.0!
|
Då har nått gått fruktansvärt fel nånstans! :p
;) |
|
|
|
|