|
ik wilde even weten..... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| HBtje |
hehhe toen ik voor t eerst van dat nexus hoorde, dacht ik precies t zelfde.... Maarja
Nexus is in dit geval dus een prog/trance feest dat Eye organiseerde |
|
|
| Chicane |
Sorry nwopper... maar ook deze keer geldt:
Koekje erbij? :D |
|
|
| Remy D |
Iris, wat leuk dat je er weer bent. :D
Me mij gaat het ook nog steeds goed. Met jou ook??
En ben nog steeds helemaal te boven van de 3 TiC... :D:D |
|
|
| SnuggLe |
Iris!!!!!!!!!!! 
Long time no see! Sorry dat ik er zaterdag niet was toen je in de Catacomben in DH draaide, maar ik zat net in Utrecht :( Zo loop ik je TE vaak mis! Wanneer draai je weer een keer gezellie in Utrecht? Dan moeten we met Tin/Tim en de rest van de Nexus clan weer eens gezellig langskomen, en lekker afteren daarna ofzo :D
Ik mis Nexus :( Zulke leuke feestjes komen nooit meer terug! :( :(
Maar het gaat wel redelijk goed met je boekingen, niet? |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by nwopper
Hoi Eye-riz/Iris,
Ik ken je niet, want ik ben een betrekkelijke newbie hier, maar Nexus is GOEEDDDD!!! (Return from Flatliner......:D ) |
Hey nwopper (hoe spreek je dat uit? :p)
Tnx, maar helaas geen Return from Flatliner.. Leuke titel trouwens voor een feest, hihi, ik zal 'm onthouden ;)
Nexus is definitief ter ziele, maar ik doe mijn best om iets in de plaats terug te geven. Afgelopen jaar al de PsyFi avonden in de Wolk gedaan, maar ik ga nu ergens anders beginnen. Ben nog druk aan het broeden, maar jullie horen gauw meer.
Hey Lynxx, moet heeeeeeel erg mijn geheugen opfrissen.. kan me je zo niet 123 herinneren, maar bedankt voor de warme welkom :)
Frans: alles goed? je cdschrijver doet het prima. Kom binnenkort maar eens een resultaat ervan halen :)
Hey Remy, leef jij ook nog? :) 3TiC... fris mijn geheugen even op?? (shame on me)
Ha Snuggle, is niet erg hoor, je bent er nooit, dus deze keer heb ik je ook niet gemist :D (kusje voor jou ook hoor, hihihi)
Komende maand geen Utrecht voor mij, wel Enschede (10 dec) en Leeuwarden (18 dec).
Ik hoorde dat het hier weer gezellig was, dus vandaar dat ik ook maar weer eens kom kijken. EN natuurlijk om te weten hoe het met al mijn vriendjes gaat :) Heb jullie allemaal al te lang niet gezien, en ben ook erg benieuwd naar alle nieuwe leden! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Ha Snuggle, is niet erg hoor, je bent er nooit, dus deze keer heb ik je ook niet gemist :D (kusje voor jou ook hoor, hihihi)
|
Kutwijf! :eek:
Maar we houden niet minder van je hoor ;) Maar serieus, wil ECHT een keer langskomen :mad: Moeten d'r alleen wel meer mensen mee komen! :confused:
Sorry hoor :( |
|
|
| @win |
| Welkom terug zou ik zeggen :) |
|
|
| Partyhardy! |
Hey Iris!!! inderdaad erg lang geleden! had al een vermoeden dat je je wachtwoord kwijt was ofzo,whehe :stongue: :clown:
alles is super hier in Breda, we feesten nog volop! :crazy: :tongue3 :D :cool: :) |
|
|
| nwopper |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Hey nwopper (hoe spreek je dat uit? :p)
Tnx, maar helaas geen Return from Flatliner.. Leuke titel trouwens voor een feest, hihi, ik zal 'm onthouden ;) |
Hahaha! Stom! Kijk, dat krijg je als je hier niet nog niet zo lang bent, ben niet op de hoogte van de inside NLTA-dingen... Nou zit iedereen me weer uit te lachen...
....ik weet dat toch niet :( .....
gimme some slack here.....:D
Maar ik ben over het algemeen wel goed in titels verzinnen van feesten :D
Chicane, jij en je rol koekjes....:crazy: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by nwopper
Chicane, jij en je rol koekjes....:crazy: |
Whahahaha, ja die Paul maakt de dames gek hier, kijk maar uit! Dadelijk wil hij ook met JOU trouwens, netzoals met Iris:D |
|
|
| Chicane |
| Bram, ook een koekje erbij? :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Chicane
Bram, ook een koekje erbij? :D |
Natuurlijk Paul, van jou altijd! :toocool: |
|
|
|
|