return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
To the land down under - fest i malmö 19/11
View this Thread in Original format
Smekbar
Tja, tänkte man kunde informera folk här om en fest i malmö den 19/11... Som det ser ut nu så ska både jag och Irish lira där så det e klart ni ska komma om ni har möjlighet till det. Anmälan krävs för att komma in, och själva inträdet kostar 100kr.

Line up:

- Raz (Pre party) 21.00 - 22.30
- Wank 22.30 - 00.00
- Lovebite 00.00 - 1.30
- Smekbar 1.30 - 3.00
- AlexWëst 3.00 - 4.30
- MaDMaN 4.30 - 6.00
- Matt with an S 6.00 - 7.30
- Irish 7.30 - 9.00

för mer info (t.ex var festen är och anmälan) så besöker ni förslagsvis festens hemsida :)

http://www.tothelanddownunder.tk/
Funfrock
ska ta mig en funderare på saken, hade egentligen planer på Inkfish i köpenhamn dan efter :)
Dj_Irish
Haha, vilken rolig tid jag fick :p

Se om någon är kvar så dags...

Annars är det ju en skön lina :)
Connector
Haha, stackars irish! :D

Vore kul att komma och se Sir SmekAlot & Irish annars... Kanske man får hälsa på irish en andra gång med :)
CJ InterCity
fan Irish, dig hade jag gärna träffat på, jag får ju aldrig tag på dig annars :) men så sent, eller ska jag säga tidigt, lär jag inte vara där :( men detta verkar kul. ska försöka titta in... fast man behöver alltså ansöka om medlemskort? kan vemsomhelst bli medlem? hoppas inte ni har 20 års gräns :toothless
Laszlo
Det hade fan ta mig varit soft att kila ner - får se om jag lyckas komma ifrån skolan...
Smekbar
Ja det hade varit skitkul om det kom lite SWETA människor... Det kommer bli väldigt varierad musik på festen också ju.. Jag som spelar techno, och sen Irish, som tyvärr lirar alldeles för sent i mitt tycke, som spelar mysig trance eller härlig hardtrance, samt någon(några?) som spelar typ Goa/Psy..

man behöver inte ansöka om nått medlemskap, utan det e snarare som så att det ju är en privatfest och om man inte fått en inbjudan av arrangören (som delat ut de inbjudningarna på div. fester här i trakterna) så e det bara att slänga iväg ett mail så kommer man in... Detta system beror alldeles säkert på att farbror polisen annars kanske kommer och vill vara dum.. :)
CJ InterCity
med tanke på platsen ni valt lär farbror polis sannerligen titta förbi :rolleyes: men men, jag skrev till adressen på den där sajten, så får vi se vad som händer. tyvärr har jag själv en liten spelning dagen därpå så det är inte 100% säkert att jag pallar hasa mig dit... men jag lovar att försöka :)
Smekbar
quote:
Originally posted by CJ InterCity
med tanke på platsen ni valt lär farbror polis sannerligen titta förbi :rolleyes:

jag har absolut inget som helst med arrangemanget att göra, postade bara info här för att försöka få dit lite sjyssta människor... men, det stämmer kanske.. vet inte var det stället ligger..
CJ InterCity
quote:
Originally posted by Smekbar
jag har absolut inget som helst med arrangemanget att göra, postade bara info här för att försöka få dit lite sjyssta människor... men, det stämmer kanske.. vet inte var det stället ligger..

äsch det var ju inte mot dig såklart:tongue2

men stället är inte strategiskt valt om ni vill ha polisens blinda förtroende. det är stans äldsta industriområde, och stans mest rånade stadsdel:toothless men så länge man klarar sig helskinnad till o från festen så är det ju toppen:p

Dj_Irish
quote:
Originally posted by CJ InterCity
äsch det var ju inte mot dig såklart:tongue2

men stället är inte strategiskt valt om ni vill ha polisens blinda förtroende. det är stans äldsta industriområde, och stans mest rånade stadsdel:toothless men så länge man klarar sig helskinnad till o från festen så är det ju toppen:p

Gött! Då blir det gangsta rejv! :p

Nästan som den gamla goda tiden när de höll fester i Hells Angels gamla lokal nere vid olje-hamnen. Mot slutet av kvällen droppade själva Hells Angels grabbarna in och dansade loss lite. Folk var på sin vakt om man säger så hehe...

runt '94 tror jag det var...
Smekbar
ikväll smäller det.. glöm inte bort att dyka upp ifall ni har möjlighet.. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement