return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
De laatste Cd die je hebt GEKOCHT, welke en wanneer was dat??? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Jesse
Gezien de reacties hier blijkt toch wel dat er heel weinig 'legale' CD's worden gekocht..

Op zich vind ik dat een slechte ontwikkeling, een cd kost altijd veel geld om te maken (vooral compilatie cd's, platenmaatschappijen willen altijd een fikse vergoeding voor het gebruikte nummer) en als de mensen hier (die toch een grote voorliefde hebben voor deze muziek) zo weinig kopen, dan zullen er toch minder platen uit gaan komen...

OK, het is gewoon niet te betalen om alles te kopen wat uitkomt, tenzij je enorm rijk bent natuurlijk..:rolleyes:
Maar een beetje verhouding tussen downloaden en kopen moet er toch wel inzitten? Mensen die 3 jaar geleden voor het laatst een CD hebben gekocht en de rest allemaal gedownload...daar zit geen verhouding in.
!_PeTrUs_!
De laatste CD die ik heb gekocht was "De allerbeste van Hazes" - André Hazes.

Dat is zo'n 4 mnd gelden ofzo....

Nu nog ff de allerlaatste van Hazes kopen en ik ben weer tevreden...

GReeTZ
Dj Lex
Mijn laatste cd die ik gekocht heb was in maart. Heb ik Dido gekocht voor me ex-vriendin voor haar verjaardag. Klote cd joh. Blah :toothless
Dr Mystical
Mijn laatste cd was van Carl Cox, live at Crobar Nightblub at Chicago. Ik kreeg zo'n coupon van hotmail voor Bol.com en korting kan ik nou eenmaal niet laten liggen, de gier die ik ben :D

Ik doe liever gezellig met Ome Mark mee

Ik koop trouwens altijd trouw de Club Delicious cd's (lekker commercieel).
HiGH_NrG
Mijn laatste was volgens mij AvB 002...en das al weer een tijdje geleden...ik ben meer het type dat zijn CDtjes brand :)..

En club Delicious? Commercieel zooitje... :rolleyes:
PkV
Laatste CD is aardig lang geleden, jaartje of 5 ofzo? :D

Koop eigenlijk alleen maar vinyl...
Bellie

vet lang geleden.kan het geeneens meer herinneren :D

GREETZ!!
magrec
quote:
Originally posted by Miss Proximus

Nilo - A Summer Song.....:) vet hè? die tribal plaatjes woooo!!

JA DIE JA die is zo goed. Hoorde hem voor het eerst in the Q in zwolle.
moogwai
Ik weet het niet meer zo zeker... of AvB 003 - IN MOtion of Trancemaster 3000... was alweer een tijdje terug... Komt de laatste tijd niet zoveel interessant meer uit.. die compilations als Club Delicious of ID&T Trance koop ik zoiezoe niet... want daar heb ik toch al 75% van. Album van Tiesto wordt de volgende aankoop...

In ieder geval de laatste singel was Solid Sessions - Janeiro :)
K.nattick
M'n laatste ceedee heb ik in juni geloof ik gekocht: Shockers. Klasse ceedeetje. Hoewel ik geregeld ceedeetjes bak koop ik de meeste echt goeie ceedees gewoon in de winkel. Ik sponsor de muziekbusiness opsun tijd. Lijkt mij datter anders op den duur geen of nauwelijks nog platen zullen uitkomen.

Tall21
Voor mij ook lang geleden idd. Was Bitte ein Beat. Leuk cdtje. Had toevallig cd-bon gekregen. Vandaar. Had hem denk ik anders niet gekocht :)
Ome_Mark
quote:
Originally posted by LightForce
Hmm ome_mark spendeert weer geld aan bier. hmm is bier je vriendin ofzo??? ;)

jup..... idd.....bijna wel soms ga ik vreemd met de breez3r
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement