|
annorlunda mix
|
View this Thread in Original format
| Proximus |
Tjena, har gjort en liten annorlunda mix som speglar mer vad jag lyssnar på just nu än att göra den sedvanliga house mixen.. finns mycket mer musik därute förutom den elektroniska och ja, det här är det jag gillar och tycker är bra och gjorde helt enkelt en mix för att slippa fixa i winamplistan, sen snacka jag lite med polare som tyckte jag borde släppa den så jag släpper den här med.. :]
ni som orkar och gillar annat än elektronisk kan ju ta en titt på tracklisten och tanka hem :)
Tracklist:
01. The Album Leaf - Eastern Glow
02. Filter - The 4th
--. Boards of Canada - In A Beautiful Place Out In The Country
03. Filter - Take A Picture
04. Echo & The Bunnymen - The Killing Moon
05. Mansun - Wide Open Space
06. Bone Thugs n Harmony - Smokin' Budda
07. Shadmehr Aghili - Fale Ghahveh
08. Filter - The Only Way is The Wrong Way
09. Usher - Nice & Slow
10. Josh Rouse - Under Your Charms
11. Ennio Morricone - Once Upon A Time in America (main theme)
12. Bon Jovi - Lie To Me
13. Air - Alone in Kyoto
mirror 1
mirror 2 |
|
|
| montana |
| najs en omid, plockar ner nu |
|
|
| Smekbar |
| quote: | Originally posted by Proximus
06. Bone Thugs n Harmony - Smokin' Budda
|
haha, den e rätt skön.. ska bli intressant lyssning :) |
|
|
| Proximus |
| quote: | Originally posted by Smekbar
haha, den e rätt skön.. ska bli intressant lyssning :) |
den är underbar!!! :] |
|
|
| montana |
| Omid mannen, detta var en väldigt najs mix, kul at se sånna mixar här på ta, |
|
|
| Proximus |
| quote: | Originally posted by montana
Omid mannen, detta var en väldigt najs mix, kul at se sånna mixar här på ta, |
tack för kommentaren man! uppskattas :] |
|
|
| lonne |
Har dragit ner mixen, just pga att jag gärna varvar elektronisk musik med en hel del annat.
Bra och trevligt initiativ! |
|
|
| Proximus |
| quote: | Originally posted by lonne
Har dragit ner mixen, just pga att jag gärna varvar elektronisk musik med en hel del annat.
Bra och trevligt initiativ! |
tack man, det värmer!
personligen har jag haft riktigt svårt det senaste året med dunkadunka musik hemma, klarar det bara ute på klubbarna. så det här speglar lite av det jag själv lyssnar på som sagt och jag vet inte, bästa sättet att förmedla sig själv och sina känslor är genom att antingen skriva en låt, skriva en bok eller göra en mixtape (mixcd) med låtar som beskriver ens emotionella status och få ut det.
Åtminstone gör musik det för mig.. böckerna tar jag hand om sen, tycker inte om att skriva låtar då jag har jävligt kass röst och vägrar låta någon annan sjunga mina grejer :p |
|
|
| biznology |
det er lite konstigt...men om jag kan hor lite Filter och annan latar de gar bra.
jag skulle lyssna snart|
eller inte, dld speed sucks...jag ska pluggar! |
|
|
| Proximus |
| quote: | Originally posted by biznology
det er lite konstigt...men om jag kan hor lite Filter och annan latar de gar bra.
jag skulle lyssna snart|
eller inte, dld speed sucks...jag ska pluggar! |
Filter är så jävla sjukt bra!!!
Synd om dld speed, antar att du är i USA också.. brukar ha sucky connection dit :[ |
|
|
| DjAviander |
Tankar, ska bli kul att lyssna :D..
Återkommer med kommentarer snart efter lyssning :)
Edit: Aaah, det är Omid R som gömmer sig bakom det nicket :D *Tating!* :toothless
Edit 2: (Comments alltså):
Ja vad kan man säga, intressant musikmix men den föll mig inte riktigt på läppen.. Vet att du är en grymt duktig DJ men gillade inte så mycket musik här ;) lessen:sadgreen: |
|
|
| Proximus |
haha japp aviander! :]
återkom gärna med comments ;x |
|
|
|
|