|
Kryssbiljett SÖkes!!!!
|
View this Thread in Original format
| Amnezia |
jaha då vare dags igen för en traditionell efterlysning av överblivna platser på kryssen.....
någon som har plats över eller vet nån me plats över hör av er....
skicka ett pm lr [email protected]
takc på förhand...
ciao:cool: |
|
|
| staz |
| jag kan tänka mig en också, en polare också måhända, inte 100% på honom dock. |
|
|
| EsseT |
Jag bil tokig på männsikor som aldrig kan bestämma sig :( Efter fram o tillbaka står man här nu utan HYTTPLATS
JAG SÖKER OMGÅENDE EN plats på MONDAYBAR lucia Cruise :) :) :)
vore ju trevligt o åka med NÅGON SOM VET NÅGOT MAILA =) mig omgående |
|
|
| Amnezia |
| fortf ingen som har nån upplysning om lediga platser:clown: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Amnezia
fortf ingen som har nån upplysning om lediga platser:clown: |
Detta är vad jag har att ev. erbjuda.
Beroende på hur det utvecklar sig i vissa privata kille 1 så har han 2 platser eller en hel hytt ledig om det skiter sig illa.
Kille 2 har ev. 1 plats ledig eller också en hel hytt.
Hur många behöver du ?
Stay tuned... |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Detta är vad jag har att ev. erbjuda.
Beroende på hur det utvecklar sig i vissa privata kille 1 så har han 2 platser eller en hel hytt ledig om det skiter sig illa.
Kille 2 har ev. 1 plats ledig eller också en hel hytt.
Hur många behöver du ?
Stay tuned... |
alrite..om ja åker så är det antagligen bara jag...evt evt 1 till...hör av mig på msn:) |
|
|
| Aendy |
| Jag behöver hjälp. Är det någon av er eller någon ni känner som behöver fylla ut sin hytt med två platser. Jag och syrran vill så gärna hänga på kryssningen, har tom sökt semester och allt men då det vanliga resesällskapet inte kan och alla andra alternativa lösningar har krashat är detta vår sista utväg. Shyrre... |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Aendy
Jag behöver hjälp. Är det någon av er eller någon ni känner som behöver fylla ut sin hytt med två platser. Jag och syrran vill så gärna hänga på kryssningen, har tom sökt semester och allt men då det vanliga resesällskapet inte kan och alla andra alternativa lösningar har krashat är detta vår sista utväg. Shyrre... |
Har du kollat Monday Bars forum... där e de en del som säljer av :) |
|
|
|
|