|
Packat & Klart från Docklands!
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
Packat & Klart från Docklands!
Tro det eller ej men på Transient Label Party (29/9) så var Packat & Klart där och filmade. Repotaget bygger på att man får följa fyra personer som går ut i Stockholm för att partaja. Den ene personen valde Docklands.
Programmet kommer att visas här:
Datum: Söndagen den 4:e November
Tid: 21.15
Kanal: SVT1
Missa inte! Vem vet, du kanske fastnade själv när dom flaxade runt med kameran... ;) |
|
|
| fruktsoppa |
packat och klart är fett..
dom rockar hårt, har mycket coola resemål! |
|
|
| x-dream |
| Trevligt att dom vågar vissa detta..... |
|
|
| reveal |
| kanske bara ett 5 sekunder långt inslag:conf: |
|
|
| Gaby |
Glöm inte imorrn!!!
Ha det super ikväll...det ska jag :) |
|
|
| Gaby |
| ja...det var ju inte speciellt långt...men det är bra att TV visar det som en av STHLMS ställen att går till... |
|
|
| x-dream |
Det är ju sant....
Trött som jag var igår.....Hörde jag inte riktigt upp....Men vad var det för butik han var inne i å kolla på kläderna....
Någon? |
|
|
| Aendy |
| Det var la tur att de inte visade så mycket. Då hade vi kanske fått dit ännu mer slödder som bara är där för varandets skull. Dock bra med lite publicitet så att vår kultur blir lite mer "rumsren" och vi inte blir klassade som knarkare hela högen. |
|
|
| Aendy |
Såg nyss reportaget inspelat på video. Var ju helt oki. Lyfte upp dansen som källa till att gå till Dockan och framförallt: totalsågning av Spy bar.
| quote: | Originally posted by x-dream
Det är ju sant....
Trött som jag var igår.....Hörde jag inte riktigt upp....Men vad var det för butik han var inne i å kolla på kläderna....
Någon? |
Saturn Return på Tyska Brinken i Gamla Stan |
|
|
|
|