return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Holymen - N.S.S (What do you think?)
View this Thread in Original format
DJ-Energy
הורדתי את הטראק הזה!!!!
פשוט הדהים אותי שהולימן הכין אותו.. זה פשוט טראק פסיכדלי מטריף!!!

לכל מי שרוצה אותו הוא נמצא ב
Audiogalaxy

אני יודע מעט יעלה אותו לאנשהו וישים פה דירקט לינק...

תורידו בדחיפות
DJ-Kreing^^
עכשיו אני מריץ את זה
נראה עם זה יפה כמו שאתה אומר
DJ-Kreing^^
אחלה של שיר
אבל יש בו בעיה אחת
כל קטעים היפים הם או בסוף או בהתחלה האמצע הוא כמעט ריק רק עם טופים ובאס, עם יעשו לשיר הזה רמיקס זה יהיה ממש אחלה.
אבל הקטעים 1:25 5:15
זה חבל על הזמן

Energy תודה על השיר

אגב, השיר הזה זה מהדיסק האחרון של הולימן או שזה איזה משהו חדש??
DJ-Energy
הטראק הזה הוא מהאלבום החדש של הולימן... חבר המליץ לי עליו.. אז הורדתי
יפה לאללה!!!!
MASTERsplinter
נוסטלגיה?
YuVaL
וווואוווווו!!!!!!!!!!!!!!

איזה פאקינג נוסטלגיהההה!!
אוקטובר 2001.. דאםםםםםםםם
MASTERsplinter
סתם דפדפתי אחורה...
KrazyDJs
quote:
Originally posted by MASTERsplinter
סתם דפדפתי אחורה...



חחחחחחחחחחחחחחחחח

חשבתי בכלל הרגע פתחו את הת'רד הזה
לא שמתי לב לתאריך בכלל...
HyPeRSoNiC
אודיוגאלאקסי!?
זה חזר??????
KrazyDJs
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
אודיוגאלאקסי!?
זה חזר??????


עוד לא נפל האסימון, הה ?

MASTERsplinter
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
אודיוגאלאקסי!?
זה חזר??????


תאריך אחי..
זה הכל בתאריך..
Rising
bewehehehe
איזה באמפ :haha: :haha: :haha:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement