|
Holymen - N.S.S (What do you think?)
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
הורדתי את הטראק הזה!!!!
פשוט הדהים אותי שהולימן הכין אותו.. זה פשוט טראק פסיכדלי מטריף!!!
לכל מי שרוצה אותו הוא נמצא ב
Audiogalaxy
אני יודע מעט יעלה אותו לאנשהו וישים פה דירקט לינק...
תורידו בדחיפות |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
עכשיו אני מריץ את זה
נראה עם זה יפה כמו שאתה אומר |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
אחלה של שיר
אבל יש בו בעיה אחת
כל קטעים היפים הם או בסוף או בהתחלה האמצע הוא כמעט ריק רק עם טופים ובאס, עם יעשו לשיר הזה רמיקס זה יהיה ממש אחלה.
אבל הקטעים 1:25 5:15
זה חבל על הזמן
Energy תודה על השיר
אגב, השיר הזה זה מהדיסק האחרון של הולימן או שזה איזה משהו חדש?? |
|
|
| DJ-Energy |
הטראק הזה הוא מהאלבום החדש של הולימן... חבר המליץ לי עליו.. אז הורדתי
יפה לאללה!!!! |
|
|
| YuVaL |
וווואוווווו!!!!!!!!!!!!!!
איזה פאקינג נוסטלגיהההה!!
אוקטובר 2001.. דאםםםםםםםם |
|
|
| MASTERsplinter |
| סתם דפדפתי אחורה... |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
סתם דפדפתי אחורה... |
חחחחחחחחחחחחחחחחח
חשבתי בכלל הרגע פתחו את הת'רד הזה
לא שמתי לב לתאריך בכלל... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אודיוגאלאקסי!?
זה חזר?????? |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
אודיוגאלאקסי!?
זה חזר?????? |
עוד לא נפל האסימון, הה ? |
|
|
| MASTERsplinter |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
אודיוגאלאקסי!?
זה חזר?????? |
תאריך אחי..
זה הכל בתאריך.. |
|
|
| Rising |
bewehehehe
איזה באמפ :haha: :haha: :haha: |
|
|
|
|