|
מזל טוב X 2.5!!!!!!!!!!!!!!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| sh33p |
מזל טוב !!!
:gsmile: |
|
|
| KosmiK-G8 |
מזל טוב לכם אנשים שבקושי רואים פה...
עודד ממך אני עוד מצפה לנוכחות פה:)
רועי יש לך מושג מתי היום הולדת של מורן?
מעניין אם משהו יטרח לציין את זה פה... |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
מזל טוב לכם אנשים שבקושי רואים פה...
עודד ממך אני עוד מצפה לנוכחות פה:)
רועי יש לך מושג מתי היום הולדת של מורן?
מעניין אם משהו יטרח לציין את זה פה... |
מעניין אם הוא יופיע להגיד תודה על המזל טוב
אם מישהו כן יכתוב לו
בכל אופן מזל טוב חבר'ה
:clown: :clown: :clown: :clown: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
מזל טוב לכם אנשים שבקושי רואים פה...
עודד ממך אני עוד מצפה לנוכחות פה:)
רועי יש לך מושג מתי היום הולדת של מורן?
מעניין אם משהו יטרח לציין את זה פה... |
היום הולדת של מורן ביולי...
ועזוב את עודד... המסכן טוחן כמו מניאק... הוא עושה שנת שירות ויוצא שם חצאים... יותר גרוע ממני כבר ;) |
|
|
| oDrori |
| חחח :) לא נורא, אני אשתדל לתפוס שם יותר זמן על המחשב הציבורי :) תודה לכולם על המזל טובים, זה בהחלט היומולדת הכי הזוי שהיה לי בחיים :) |
|
|
| DjChook |
ספר ספר
מזל טוב כולם |
|
|
| Shahar |
למה מורן לא נכנס אבל?
שהוא חוזר מהצבא וזה? |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Shahar
למה מורן לא נכנס אבל?
שהוא חוזר מהצבא וזה? |
אני חושב שמורן סיים צבא כבר.....
או לפחות יצא לחפש"ש |
|
|
| -CosmicFire- |
| מזלים טובים לכולם |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by DjChook
ספר ספר
|
וואלה בין השאר הוא כולל מסיבה של הרבה שתייה ומשום מה שום שכרות, תוך כדי זה הייתי צריך לדאוג לכל החבר'ה בשתייה והחזרה מהמסיבה, בלי שינה אח"כ עד איזה עשר בבוקר ולילה אדיר בפאב, אופציה להמשך היום בערב :) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YuVaL
אני חושב שמורן סיים צבא כבר.....
או לפחות יצא לחפש"ש |
אז מה הבעיה להיכנס קצת??
10 דקות ביום?
שיבוא רק לראות אם אנחנו חיים....:) |
|
|
| Flotser |
!!!מזל טוב עודד אמיר ודלוקס
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
|
|