|
Torsdagar på Clara
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
http://www.paranoid.nu/
Har någon varit där nån torsdag? Själv så tycker jag att publiken på Claras är lite för ungt...tyvärr så har tjejer i 18-års åldern lite för mycket attityd...det blir lite av stämningdödare att ha dom i närheten...nu låter man som en gammal kärring men va fan jag har ju växt ifrån hela den grejen!
Brudar kan vara sååååå jobbiga, snackar så mycket skit och tål inte när nån annan märks mer och "tar" deras uppmärksamhet... det är ju så töntigt...ni grabbar e mer coola och roligare att umgås me'... |
|
|
| Ravesquad |
| Verkar rätt coolt, ska dit på torsdag:) jag gillar tjejer:rolleyes: |
|
|
| Gaby |
Mina tjejer e coola o avspända...I love u girls! Ni vet vilka ni e ... jag fattar inte varför ni bara smygläser men skrivet inget!!??
Hi to homies!!! |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Gaby
Mina tjejer e coola o avspända...I love u girls! Ni vet vilka ni e ... jag fattar inte varför ni bara smygläser men skrivet inget!!??
Hi to homies!!! |
se till att få hit dom! alltid fint med fler folk i sektionen :) |
|
|
| Gaby |
Det här stället kan nog va bra
Djs:
Eddy Cabrera del Toro, Zeb, Mio och Christian "Hulken" Ionell...
Eddy e ju grymmas i stan av dom "vanliga" djs!!! |
|
|
| Vitryss |
Clara är väl så där...hyfsad musik, lite väl tugnt ibland. Jo, publiken kan vara lite jobbig, jag är iof bara 19, men tycker också att det är lite väl hård stämning där...inte så mycket trevliga människor..:(
Sen är vakterna nåt brutalt nitiska och otrevliga...gillar att följa efter folk och ska kolla när de pissar...(hänt folk faktiskt)
De brukar glida runt och allmänt förstöra den lilla gnutta till stämning man lyckas fixa till...
Men, i brist på annat en torsdag så funkar det... |
|
|
| Gaby |
| Är det värt att dra dit? |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Gaby
Mina tjejer e coola o avspända...I love u girls! Ni vet vilka ni e ... jag fattar inte varför ni bara smygläser men skrivet inget!!??
Hi to homies!!! |
Har du tjejkompisar som oxå är reggade här på TA.....Varför visar sig inte dom da.... |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by x-dream
Har du tjejkompisar som oxå är reggade här på TA.....Varför visar sig inte dom da.... |
De är inte ofta på internet... och fråga mig inte varför dom inte skriver nåt! Kom igen nu Maria o Birtir!!! |
|
|
| x-dream |
Okej....
Kom igen nu Maria å Birtir.....Visa er så att vi blir mer svenska folk är på TA.....
:) :) |
|
|
|
|